2017-11-02, 17:12
Medlem
DoungAs avatar
Var nånstans? I Grängesberg? I San Fransisco? I Kathmandu?
Citera
2017-11-02, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Var nånstans? I Grängesberg? I San Fransisco? I Kathmandu?

Stockholm, Västerort
Citera
2017-11-02, 17:34
Medlem
Kollat TMG?
Citera
2017-11-02, 17:37
Medlem
Thaimassage med unga snygga töser i Västerort? 😬😬
Citera
2017-11-02, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villvarasomer
Thaimassage med unga snygga töser i Västerort? 😬😬

Sorry dom är hemma hos mig
Citera
2017-11-05, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arz
Vad tror ni om att gå till en salong och "beställa" med sig två massöser hem?
Jag och en kompis har pratat om att ta en massage och HE, men vi är väldigt rädda för att åka dit - även om vi förstår att risken att åka dit är väldigt låg så skulle det vara en ordentlig katastrof - vår plan är då att etablera kontakt med en av de många salongerna som ligger inom ett stenkast från där vi bor och med jämna mellanrum "beställa hem" två tjejer.

Vi är först och främst intresserade av massagen men vill även kunna njuta av avslutningen. Inte några BJ eller FS utan bara HJ. Är det ett upplägg som finns och är "görbart"?

Bor i centrala 08 om det spelar någon roll.

Tack på förhand.

Bara en tanke, ni vill inte åka dit, tolkar det som att ni inte vill åka fast? Att gå på massage är inte olagligt, att gå till en salong är inte olagligt på något vis. Om ni ser det som en risk att träffa på någon ni känner så är den extremt liten.

Men om ni med jämna mellanrum tar hem thaitjejer till lägenheten, vad tror ni grannarna kommer börja tänka? Hur lång tid tar det innan ryktet börjar gå?
Citera
2017-11-05, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Bara en tanke, ni vill inte åka dit, tolkar det som att ni inte vill åka fast? Att gå på massage är inte olagligt, att gå till en salong är inte olagligt på något vis. Om ni ser det som en risk att träffa på någon ni känner så är den extremt liten.

Men om ni med jämna mellanrum tar hem thaitjejer till lägenheten, vad tror ni grannarna kommer börja tänka? Hur lång tid tar det innan ryktet börjar gå?

Jag kan också noja på att bli påkommen... Mina egna regler är därför:
att hon har låst dörren
att vara tyst så ingen polisspanare som massagekund kan höra mig
att ta hand om toalettpappret med spermakladdet och själv spola ned det i toaletten
att ta med den använda kådisen och själv slänga den på lämpligt ställe
att vara en snäll kille som inte massösen vill förlora som kund.

Då tror jag att chansen att åka dit är lika med noll om inte massösen själv jobbar undercover eller att det finns lite dnaspår i vattnet man blir tvättad med när det inte finns dusch.

Take care.
Citera
2017-11-05, 15:47
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
—-
att ta med den använda kådisen och själv slänga den på lämpligt ställe.
Varför inte bara spola ner kondomen?

Förstår att du vill ta med alla bevismaterial, men att gå omkring med en saggig använd kondom i fickan känns synnerligen ofräscht.
Citera
2017-11-05, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Varför inte bara spola ner kondomen?

Förstår att du vill ta med alla bevismaterial, men att gå omkring med en saggig använd kondom i fickan känns synnerligen ofräscht.

Jag var till en salong i början av året och det blev FS med tjejen där och ett bra sådant.
Men hon fattade inte alls varför jag ville ta med kondomen efter massagen och sexet var slut.
Försökte förklara men gick inget vidare så hon försvann med kådisen, orkade inte krångla utan gick till duschen istället.
Citera
2017-11-05, 17:01
Medlem
Känner ni igen er i den här beskrivningen?
https://www.svd.se/alla-utom-en-hade-utsatts-for-overgrepp
För min del känns det kraftigt överdrivet hur massösers "vardag" ser ut. Har inte sett tecken på ligor eller trafficking heller.
Citera
2017-11-05, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Känner ni igen er i den här beskrivningen?
https://www.svd.se/alla-utom-en-hade-utsatts-for-overgrepp
För min del känns det kraftigt överdrivet hur massösers "vardag" ser ut. Har inte sett tecken på ligor eller trafficking heller.

Jag känner inte igen mig i beskrivningen.

Dock har jag hört en del historier om män som inte kan uppföra sig.
Som tjejen säger i artikeln, "Det är därför de tror att de kan göra vad de vill med oss, vi är ingenting i deras ögon, inte värt någonting"
Skrämmande att det finns de som inte vet vad respekt är.
Citera
2017-11-05, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Jag känner inte igen mig i beskrivningen.

Dock har jag hört en del historier om män som inte kan uppföra sig.
Som tjejen säger i artikeln, "Det är därför de tror att de kan göra vad de vill med oss, vi är ingenting i deras ögon, inte värt någonting"
Skrämmande att det finns de som inte vet vad respekt är.

Ja, sådana historier finns det många av. Självupplevda och rykten. Mitt intryck är inte att det är "vardag" ens med det. För att inte tala om våldtäkt, misshandel etc.
Rätt kass artikel med förväntad vinkling från någon som haft ett syfte och gjort research enligt syftet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in