2017-11-03, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Det tycker jag är synnerligen intressant som information kring personens allmänna karaktär.

Kring personens almänna karaktär?? Som en jäkla stor del av populationen då, otrohet intresserar bara skvallertidningar och sådana som går igång på att läsa om det.
Citera
2017-11-03, 14:53
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgundi
Kring personens almänna karaktär?? Som en jäkla stor del av populationen då, otrohet intresserar bara skvallertidningar och sådana som går igång på att läsa om det.
En stor del av populationen är inte offentliga personer och leder tv-program med miljonpublik. Tycker man rimligen kan ställa högre krav på personer som har en offentlig och/eller opinionsbildande roll än på Svenne Banan som råkar knulla lite snett på firmafesten.
Citera
2017-11-03, 14:56
Medlem
Citat:
En stor del av populationen är inte offentliga personer och leder tv-program med miljonpublik. Tycker man rimligen kan ställa högre krav på personer som har en offentlig och/eller opinionsbildande roll än på Svenne Banan som råkar knulla lite snett på firmafesten.

Det tycker inte jag och jag bryr mig inte om det. I Sverige har man av tradition brytt sig mindre om sådana saker och det tycker jag är bra då det är ointressant och bara något mellan frun och mannen.

I övrigt har vi ingen aning om hur det var i det äktenskapet vid den tiden. Det är många äktenskap som i praktiken har separerat men väntar med skillsmässopapprerna.
Citera
2017-11-03, 15:01
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Det tycker inte jag och jag bryr mig inte om det. I Sverige har man av tradition brytt sig mindre om sådana saker och det tycker jag är bra då det är ointressant och bara något mellan frun och mannen.

I övrigt har vi ingen aning om hur det var i det äktenskapet vid den tiden. Det är många äktenskap som i praktiken har separerat men väntar med skillsmässopapprerna.
Det här är en skvallertråd om Lasse Kronér och då får man rimligen stå ut med att det delas information och skvaller om den idioten. Du får väl byta forum om det är så jobbigt - testa familjeliv eller nåt.

Ja, som någon annan skrev, så var han givetvis otrogen långt innan "tillsägelsesamtalet" på SVT. Skilsmässan orsakades givetvis av att han tänker med kuken och då primärt inte på den egna frun - vilket hon kom på. Nu får han betala för det. Dyrt.
Citera
2017-11-03, 15:08
Medlem
Citat:
Det här är en skvallertråd om Lasse Kronér och då får man rimligen stå ut med att det delas information och skvaller om den idioten. Du får väl byta forum om det är så jobbigt - testa familjeliv eller nåt.

Ja, som någon annan skrev, så var han givetvis otrogen långt innan "tillsägelsesamtalet" på SVT. Skilsmässan orsakades givetvis av att han tänker med kuken och då primärt inte på den egna frun - vilket hon kom på. Nu får han betala för det. Dyrt.

Skvallra på ni om du tycker det är roligt, jag är bara intresserad av Me Too och den uthängning som skrivs i media.
Citera
2017-11-03, 15:10
Medlem
Teleslingas avatar
Har man rent mjöl i påsen om man hoppar av?
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/efter-polisanmalan-lasse-kroner-hoppar-av-tv-program
Citera
2017-11-03, 15:14
Medlem
En 12-taggare vill alla fälla

LKs situation är något pissig om uttrycket tillåts.
- Ärendet läggs ned, LK får leva med anklagelsen resten av livet.
- LK fälls, total katastrof, fina Mercan och etagevåningen goodbye och allt annat med!
- LK frias helt. Svårbedömt läge, men förmodligen ser ett flertal honom ändå som skyldig, "Ingen rök utan o.s.v.".

Att medvetet marknadföra sig som helylle kan ha sina poänger. Känt folk som testat det spåret blir ofta uppburna och omtyckta.... fram till dess att "opassande sexualitet" kommer med i spelet. Sen är det kört! Eftersom alla vill fälla en 12-taggare spelar det egentligen ingen roll vad LK säger och gör framöver. Tåget har gått och resan nedåt har börjat. Jag gissar att omställningen blir mycket svår, förmodligen outhärdlig för den som levt sitt liv i rampljuset. Mot bakgrund av att LK förmodligen, sist och slutligen, är ganska oskyldig ter sig straffet överdrivet och groteskt.

Nu ska jag inte skriva mer, måste ju hinna skicka dagens dickpics också...
Citera
2017-11-03, 15:27
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotusgul
En 12-taggare vill alla fälla

LKs situation är något pissig om uttrycket tillåts.
- Ärendet läggs ned, LK får leva med anklagelsen resten av livet.
- LK fälls, total katastrof, fina Mercan och etagevåningen goodbye och allt annat med!
- LK frias helt. Svårbedömt läge, men förmodligen ser ett flertal honom ändå som skyldig, "Ingen rök utan o.s.v.".

Att medvetet marknadföra sig som helylle kan ha sina poänger. Känt folk som testat det spåret blir ofta uppburna och omtyckta.... fram till dess att "opassande sexualitet" kommer med i spelet. Sen är det kört! Eftersom alla vill fälla en 12-taggare spelar det egentligen ingen roll vad LK säger och gör framöver. Tåget har gått och resan nedåt har börjat. Jag gissar att omställningen blir mycket svår, förmodligen outhärdlig för den som levt sitt liv i rampljuset. Mot bakgrund av att LK förmodligen, sist och slutligen, är ganska oskyldig ter sig straffet överdrivet och groteskt.

Nu ska jag inte skriva mer, måste ju hinna skicka dagens dickpics också...
Bra analys av Lasse läge och rolig slutkläm.
Nåväl, ungdomar. Glöm inte att bänka er framför Dobidoo ikväll. Det kan vara sista gången tillfälle ges.
Citera
2017-11-03, 17:32
Medlem
Citat:
Vad har det för betydelse? Det är väl bara intressant för han och hans fru.

Läser man och skriver i en tråd med detta ämnet så är man väl intresserad av vad som kommer fram?
Annars hade man inte ens öppnat tråden och bemödat sig vare sig läsa eller skriva i den.

För mig är det intressant då jag söker fakta och vill kunna avgöra själv om han har gjort något som inte är OK på min balans/skala och inte bara lyssna på exp och AB.
Citera
2017-11-03, 19:28
Medlem
Någon som har info om kvinnan som dragit igång drevet på Kronér?
Citera
2017-11-03, 22:12
Medlem
Någon som har info om kvinnan som dragit igång drevet på Kronér?
Citera
2017-11-03, 23:43
Medlem
Krickedixans avatar
Jag förstår inte riktigt. Han har alltså skickat sexsms till en tjej och fått varning för detta från arbetsgivaren.
Då har alltså tjejen visat sms som hon ansett kränkt henne.
Sedan har hon blivit tillsammans med honom och de har varit ett par i något år.
Nu har hon anmält honom för Smsen igen till polisen.
Jag fattar ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in