2017-11-03, 12:25
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Håller med. Drevet har gått för långt nu. Rena rama vilda västern med lynchning i närmsta ek.
Snart blir väl Kalle Moraeus uthängd som någon snuskgubbe bara för att han smeker stråken...
Citera
2017-11-03, 12:51
Medlem
Kroner hoppar av inspelningen av smartare än en femteklassare.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/JPgE4/kroner-hoppar-av-smartare-ar-en-femteklassare

Edit. var visst lite sen.

Som andra är inne på känns det kanske lite överilat. Vet inte riktigt vad jag ska tro om denna affär.
Citera
2017-11-03, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Inget mera Smartare med Lasse. Sett till vad han får utstå offentligt just nu är det ju helt sanslöst sett att att media håller käft om andra där det handlar om betydligt grövre saker.

Det är antagligen att han själv har sagt något till media. Något som han inte borde göra för då får media card blanche att skriva hur mycket som helst.

Jag tycker det här är ganska oschysst mot Kroner. Det är ganska luddigt det man vet och att döma honom stenhårt som vissa gör här förstår jag inte.

Något jag tycker speciellt illa om är när man skriver att det är äckligt att han är en mysgubbe och en annan person när han inte är i rutan. Det är ju rena dumheter, det är klart han är annorlunda när han inte är på TV. Det betyder inte att han är ett monster.. det hela är hemskt uppskruvat i debatten nu.
Senast redigerad av Burgundi 2017-11-03 kl. 13:24.
Citera
2017-11-03, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja det är mycket märkligt. Inte ett knyst om Soran Ismail och hans våldtäkter.

Det kommer att komma om det blir en rättegång. Han har inte uttalat sig (om det är Soran) och då skriver inte media något. Men med tanke på alla skriverier nu, är jag starkt tveksam till allt.
Citera
2017-11-03, 13:24
Medlem
Orsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotusgul
"Vet hut, Fredrik Åkare, skäms gamla karln!
Cecilia Lind är ju bara ett barn.
Ren som en blomma, skygg som en hind.
Jag fyller snart sjutton, sa Cecilia Lind".
Vår Fredrik han är gammal men tjejen är ung,
han ångrar vad han gjorde och skammen känns tung,
den blir inte mindre svår
när han straff för otukt får
för Cecilia har ljugit, hon är bara fjorton år...
Uppföljare av Bengt Sändh
Citera
2017-11-03, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orsa
Vår Fredrik han är gammal men tjejen är ung,
han ångrar vad han gjorde och skammen känns tung,
den blir inte mindre svår
när han straff för otukt får
för Cecilia har ljugit, hon är bara fjorton år...
Uppföljare av Bengt Sändh

Tror ni att praktikanter på SVT är barn? Hon är 28 nu enligt expressen och händelsen var 2013.
Senast redigerad av Burgundi 2017-11-03 kl. 13:30.
Citera
2017-11-03, 13:39
Medlem
Månsans avatar
Rännstenspressens förföljelse av Kronér kommer i ett historiskt perspektiv framstå som rekord i vidrig, häxbränningslik och omotiverad slakt av en hygglig människa, var så säkra.

Kronér är uppenbarligen totalt oskyldig och utsatt för en komplott av en störd före detta partner med understöd av västvärldens ruttnaste media. Majoriteten sväljer denna skit utan att ta reda på bakgrundsfakta varvid Kronérs framtida liv riskerar att ödeläggas. Han är nu för all framtid förknippad med sjuka Hollywoodtafsare, våldtäktsbenägna kurder och Aftonbladets sinnesslöa våldtäktsdårar Virtanen, Ehsan Fadakar med flera.

Jävligt sjukt om ni frågar mig.
Citera
2017-11-03, 13:46
Medlem
spyhinks avatar
Vad heter denna fd praktikant som kommit med dessa anklagelser?

Jag tycker att denna #metoo kampanj börjar gå till grova överdrifter, halvsanningar och rena lögner ja rent generellt med häxjakt och lynchstäming. Att det finns idioter med "maktpositioner" inom media, kulturliv och musikscenen ifrågasätter jag inte. Men man kanske inte ska ta och döma efter vad ANONYMA källor skriver under en hashtag om OFFENTLIGA personer alla gånger. Eller sådana idioter som i denna tråden skriver "att jag känner en som säger att han snortar kola, är otrogen, dryg osv". Jo jag har också hört både en och annan som har någon bekants bekant som träffat knugen och enligt honom är konungen alkis och Silvia en riktig bitch. Tur att man kan vara lite objektiv och fritänkande.
Senast redigerad av spyhink 2017-11-03 kl. 13:49.
Citera
2017-11-03, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Hör ju lite grand till bilden av det hela att Kronér lär ha varit otrogen med henne.

https://www.expressen.se/gt/noje/lasse-kroner-skiljer-sig-fran-christina/

Kronér blev varnad av SVT för sina SMS år 2012. Ett år senare (2013) inleder de bägge ett förhållande som hon kallar destruktivt. Det håller ett år (2014).

Kronér skiljer sig 2014 efter att ha varit gift sedan 1997.

Preskriptionstiden för sexuellt ofredande är fem år. Tveksamt om det ens går att göra något juridiskt åt det. Vilket också innebär att han aldrig kan bli rentvådd från detta i en domstol.

Har jag fattat det hela rätt?
LK var gift 1997 - 2014
Han blev varnad av SVT för sina SMS 2012.
Han skickade alltså SMS som var sådana att han behövde varnas av sin arbetsgivare och medans han var gift?????
2013 han flyttar ihop med den han SMSat??
2014 han skiljer sig från sin fru han varit gift med sen 1997?
Han har alltså skickat SMS och bott ihop med någon anna medans han varit gift hema tiden?
Citera
2017-11-03, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Har jag fattat det hela rätt?
LK var gift 1997 - 2014
Han blev varnad av SVT för sina SMS 2012.
Han skickade alltså SMS som var sådana att han behövde varnas av sin arbetsgivare och medans han var gift?????
2014 han skiljer sig från sin fru han varit gift med sen 1997?
Han har alltså skickat SMS och bott ihop med någon anna medans han varit gift hema tiden?

Vad har det för betydelse? Det är väl bara intressant för han och hans fru.
Citera
2017-11-03, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
De har ett förhållande, som hon kallar destruktivt. Det handlar alldeles säkert om att hon fungerar som KK till Lasse vid sidan av frun.

Ingen har sagt att LK och tjejen bodde ihop så vitt jag kan se.

Skilsmässan år 2014 är säkert ett resultat av avslöjad otrohet.
Citera
2017-11-03, 14:46
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgundi
Vad har det för betydelse? Det är väl bara intressant för han och hans fru.
Det tycker jag är synnerligen intressant som information kring personens allmänna karaktär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in