2017-11-03, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Visst kan man kalla honom idiot men hur har dessa investerare tänkt som satsat allt man har på den där muppen? Hur kan man tro att det är en bra ide egentligen? Helt otroligt hoppas de lärt sig något i alla fall. Ber om ursäkt om det blir lite salt i såren men skulle gärna höra från investerare hur man tänkt, var det lyxbilarna som sålde konceptet?

Jag om någon förstår hur man gått på det han sagt. Han kan manipulera vem som helst. Och Han kan ha visat manipulerade kvitton. Som till mig visade han att en inbetalning (kvitto) gjorts till den bank han satt mig på ett lån. Kvittot var manipulerat vilket man insåg sen. Jag själv har aldrig tagit ett lån....men Christoffer kom över person uppgifter och använde dem till ett lån på mig. Urkundsförfalskning kallas det. Fattade den dagen ett UC kom hem i brevlådan. Hade ett helvete ett tag ......och jag gav C ett helvete oxå kan jag lova. Mina pengar återbetalades men brottet är ändå fullgjort. Jag hatar honom med betoning på hatar. Önskar honom inget gott. Lider med dessa som gått vidare till kronofogden och C är totalt likgiltig. Kör runt med sina jävla lyxbilar och sitter i sina lyxhus på andras pengar. Och hans sambo ”fattar ingenting?” Nej fy fan för denna vidriga människa. Jag önskar inte honom död men jag önskar honom ett långt liv bakom galler ......
Citera
2017-11-03, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hood11
Han har fem helsyskon. Hans ena syster, M, kommer upp ett par gånger i Fup:en. Hon ska ha raggat kunder till C. Lika pengakåt som C är, dock aldrig kunnat hålla i pengarna.
Vet att mamman och pappan ärvde, men aldrig hört att barnen (eller bara C) ärvt. Och både farmorn och farfarn spenderade sina sista år utanför Lund har jag för mig att det var. Aldrig hört att de bodde i Schweiz 🙈 hans ena bror, D, har också hålla på med skumma affärer. Har känt familjen i många många år.

Följer detta med spänning!! C borde åkt dit tidigare!

C föräldrar ärvde pengar men även C..........han har en halvbror F vad jag vet 🙄
D är elr har varit oxå kriminell. M kan jag inte uttala mig om alls för bara sett henne en gång. Men vem är den 5:e?
Citera
2017-11-03, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massorextra
Vad jag känner till har ingen sett henne sen ett par veckor tillbaka, hon har även precis som Christoffer raderat sin facebook. Så med största sannolikhet har hon också lämnat landet.

Denna sambo gör mig fundersam. Är hon sååå kuvad att hon gör allt C säger? Flyttar från karlshamn till Karlskrona? Och jag ser det som att C ville komma väck från hemstaden för ryktet blivit värre. Tagit väck både instagram och Facebook för säkert C är rädd hon ska Få meddelanden där av arga personer. Inte varit med varken på webbisar eller nyfödda i tidningen när de fick en son.....och nu stuckit eventuellt från landet?? För C satt dem i skiten IGEN!
Hon kan ju omöjligt missat uppståndelsen om hennes sambo? Är hon dum på riktigt eller är hon medskyldig?
Citera
2017-11-03, 11:21
Medlem
M86As avatar
Citat:
Visst kan man kalla honom idiot men hur har dessa investerare tänkt som satsat allt man har på den där muppen? Hur kan man tro att det är en bra ide egentligen? Helt otroligt hoppas de lärt sig något i alla fall. Ber om ursäkt om det blir lite salt i såren men skulle gärna höra från investerare hur man tänkt, var det lyxbilarna som sålde konceptet?

Någon som vet vad det är för historia som C dragit för att locka investerare? Vad har han sagt att de skall tjäna pengar på?
För onekligen borde han varit ganska duktig på att snacka skit...
Citera
2017-11-03, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crazylady77
C föräldrar ärvde pengar men även C..........han har en halvbror F vad jag vet 🙄
D är elr har varit oxå kriminell. M kan jag inte uttala mig om alls för bara sett henne en gång. Men vem är den 5:e?

F är/var också ganska halvkriminell, men jobbade senast som ordningsvakt (för något år sedan) så vet inte hur det är nu. Men de är helbröder så vitt jag vet.
D har också hållt på med skumma saker. Han som fick cancer beskedet som C nämner i fup:en. Tror han sköter sig bra nu iaf.
M har väldigt stormigt förflutet med bla alkohol, Behandlingshem osv. Vet ej vad som sker på den fronten idag.
M, den andra systern, har bott utomlands. Vet inget mer om henne.
L är yngst, men också den som sköter sig.
Citera
2017-11-03, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hood11
F är/var också ganska halvkriminell, men jobbade senast som ordningsvakt (för något år sedan) så vet inte hur det är nu. Men de är helbröder så vitt jag vet.
D har också hållt på med skumma saker. Han som fick cancer beskedet som C nämner i fup:en. Tror han sköter sig bra nu iaf.
M har väldigt stormigt förflutet med bla alkohol, Behandlingshem osv. Vet ej vad som sker på den fronten idag.
M, den andra systern, har bott utomlands. Vet inget mer om henne.
L är yngst, men också den som sköter sig.

F är den enda jag känner till av dem som någonsin jobbat, iallafall några längre period. Tror fortfarande han är ordningsvakt. D har haft jobb månadsvis innan han blivit avskedad för stölder etc, han har varit kriminell hela sitt liv, men förhållandevis små brott som att lura privatpersoner, sälja saker som han aldrig skickar etc. C har tagit dumheten till en helt ny nivå, och han verkar totalt likgiltlig vilka han lurar. Psykopat delux som antagligen inte har några känslor för någon annan än sig själv, hade han varit lagt åt ett annat håll hade han mördat småbarn som Anders Eklund.
Citera
2017-11-03, 13:47
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:

Människor är inte så dumma som man tror. Dom är dummare...
Citera
2017-11-03, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massorextra
F är den enda jag känner till av dem som någonsin jobbat, iallafall några längre period. Tror fortfarande han är ordningsvakt. D har haft jobb månadsvis innan han blivit avskedad för stölder etc, han har varit kriminell hela sitt liv, men förhållandevis små brott som att lura privatpersoner, sälja saker som han aldrig skickar etc. C har tagit dumheten till en helt ny nivå, och han verkar totalt likgiltlig vilka han lurar. Psykopat delux som antagligen inte har några känslor för någon annan än sig själv, hade han varit lagt åt ett annat håll hade han mördat småbarn som Anders Eklund.

F är oxå den enda jag känner till. Inget fel på honom. Han kan inte hjälpa han är en Henriksson. Förstår Vrf han bytte efternamn när han gifte sig. Har faktiskt aldrig hört nåt skit om honom. Och bara för C är som han är så behöver inte syskonen vara likadana.
Citera
2017-11-03, 16:19
Medlem
Apropå frågorna kring C;s sambo. Hon kanske flyttade till Karlskrona gör att utbilda sig - inom exempelvis data. Tror mig sett någon uppgift med anknytning till Hyper Island. Kanske en pusselbit att forska vidare kring. Speciellt med tanke på de lärdomar som kan dölja sig i denna datautbildning. Med tre års längre livserfarenhet borde hon lärt C var gränserna går mellan ungdomligt oförstånd och att låna om familj och framtid.
Citera
2017-11-03, 16:22
Medlem
.... måna om familj och framtid ... ska det vara i mitt tidigare inlägg
Tycker det varit alldeles för mycket låna och bluffa andra redan i den här soppan.
Citera
2017-11-03, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammelmurveln
Apropå frågorna kring C;s sambo. Hon kanske flyttade till Karlskrona gör att utbilda sig - inom exempelvis data. Tror mig sett någon uppgift med anknytning till Hyper Island. Kanske en pusselbit att forska vidare kring. Speciellt med tanke på de lärdomar som kan dölja sig i denna datautbildning. Med tre års längre livserfarenhet borde hon lärt C var gränserna går mellan ungdomligt oförstånd och att låna om familj och framtid.

Hon är utbildad lärare och gick 4-5år i Kristianstad vill jag minnas, så nej hon flyttade inte med till Karlskrona för att gå utbildning. Tror hon jobbade på förskola senast i somras då jag hörde om henne senast. Hon flyttade givetvis med Christoffer som hon i det läget (innan domen i somras) fortfarande sade var oskyldig till allt han beskylldes för.
Citera
2017-11-03, 19:04
Medlem
B´stards avatar
Hans fb var aktiv för ett par minuter sedan, men är nu borta...

Han hade själv kommenterat på lambo-bilden, men den kommentaren försvann när hans profil försvann igen. Hans kommentar fanns inte där för några dagar sedan - alltså har han iallafall varit inne på fb...
Senast redigerad av B´stard 2017-11-03 kl. 19:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in