Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2017-09-04, 16:54
  #2149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vindihavet
Nä alltså jag är på youtube på datorn och den här skiten är där.

Jag är jävligt förbannad. Dessa jävla "smartphones" idioter förstör allt som var bra med internet och datorer. Smartphone MY ASS. Retardedphones är vafan det är. Jag är vansinnig för att dessa telefoner gör internet till en lågstadienivå.
Jag ser i allafall exakt antal visningar. Använder Opera på datorn. Tumme upp och prenumeranter visas ej exakt.
Citera
2017-09-05, 17:52
  #2150
Medlem
Enmansdemos avatar
Är det någon som vet någon "youtube Mp3 download" addons som är kompatibelt med nya layouten?
Citera
2017-09-07, 23:30
  #2151
Medlem
Kanske redan någon som frågat det men då det är så otroligt många sidor orkar jag inte ens försöka läsa igenom alla. Youtube ser fullt normalt ut från startsidan men när jag klickar på en video så är sidan helt vit. inget kommentarsfält, ingen sökbar och inga rekommendationer på sidan. Rutan där videon ska vara är helt svart och går ej att klicka på. För att få videon att fungera måste jag istället uppdatera sidan en eller flera gånger förrän den fungerar och då fryser den ändå två sekunder in. Jag använder Google Chrome. Har redan provat att avinstallera Adblock och det gjorde ingen skillnad. Har också testat Internet Explorer och det ser likadant ut där. Vad kan det bero på?
Citera
2017-09-21, 19:51
  #2152
Medlem
Luftgevars avatar
Gammal Youtube klipp sökes

Hej,

När COD MW3 släpptes 2011 så släpptes det också en speciell video på YouTube av någon användare där denne hoppar från satellit huset på Dome och gör en kontinuerlig 360 noscope, det unika är dock att videon tar slut, men endå fortsatte spela även fast minutrarna hade tagit slut, så gubben på spelet bara snurrade runt och runt i evigheter.
Det var även någon mexikansk musik som spelades i videon.
Gubben har L118A snipern.

Den som skulle kunna hitta denna video (om den finns kvar) är guldvärd!
Exakt såhär var det: https://www.youtube.com/watch?v=5Sh8Qa9nO6Q

Tacksam för svar!
Citera
2017-09-21, 19:53
  #2153
Medlem
(FB) *** Den enda tråden om YouTube-frågor ***
Citera
2017-09-21, 19:54
  #2154
Medlem
Astrorbits avatar
Haha finns väl ett hav av sådan videos av p12 ungar med no scope, hög musik och red bull damp?=
Citera
2017-09-26, 14:20
  #2155
Medlem
MelTorments avatar
Varför i helvete har man ändrat gränssnittet på YouTube? Det är massa jävla vitt utrymme utan tydliga linjer och avgränsningar som gör att allt ser ut att flyta ihop till en jävla röra. Vad fan är tanken med detta?
Citera
2017-10-11, 19:27
  #2156
Medlem
blymes avatar
Varför har dem utökat reklamen? Får panik
Citera
2017-10-14, 00:39
  #2157
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MelTorment
Varför i helvete har man ändrat gränssnittet på YouTube? Det är massa jävla vitt utrymme utan tydliga linjer och avgränsningar som gör att allt ser ut att flyta ihop till en jävla röra. Vad fan är tanken med detta?
Ansträngningen minskar och det förenklar för diverse handhållna produkter.


Citat:
Ursprungligen postat av blyme
Varför har dem utökat reklamen? Får panik


Pengar..... Vänta du bara snart, så kommer reklamen vara EXTREM i både mängd och i tilltalande. De arbetar väldigt mycket på att fokusera reklamen.
Citera
2017-10-15, 19:59
  #2158
Medlem
blymes avatar
Ja det är väl som vanligt då.
Citat:
Ursprungligen postat av välkommenti bup
Ansträngningen minskar och det förenklar för diverse handhållna produkter.





Pengar..... Vänta du bara snart, så kommer reklamen vara EXTREM i både mängd och i tilltalande. De arbetar väldigt mycket på att fokusera reklamen.
Citera
2017-10-15, 21:47
  #2159
Medlem
kukflashs avatar
Funkar inte adblock på youtube nu? Får upp reklam i varje klipp typ
Citera
2017-11-02, 22:10
  #2160
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Funkar inte adblock på youtube nu? Får upp reklam i varje klipp typ


Adblock funkar.

MEN för att komma runt detta fenomen att ha "Adblock" eller ha möjlighet att trycka "skip" på reklamen. Så har Youtube skapat "Adpocalypse" Som betyder att de drar kraftigt ned betalningarna för alla uppladdare. för att på så sett ge företagen som bidrar till reklamen, kraften att tvinga de som lever på tuben att prata om reklamen i deras "klipp" Eftersom det då inte finns någon chans att skippa eller ha adblock.


Därför har extremt många uppladdare just nu "Sponsorer". Företagen betalar dessa för den extrema synligheten. Förut så gav de pengar för att lägga reklam på något där vissa kan trycka skip och andra har adblock. Nu är det 100% på att personen som vill se videon också måste se reklamen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback