2017-11-02, 12:51
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
En incident? Ni borde flyttas ner 3 divisioner efter ert fittiga spel mot Häcken där ni gjorde mål.

Dock bör ledningen och Kim vara tillräckligt smarta och inte hamna i en sådan situation som man hamnade i pga att han skulle vara i omklädningsrummet. Det var jävligt klantigt bara det.

Yes, ledmotivet för Allsvenskan 2017: oskrivna regler är viktigare än skrivna!
Citera
2017-11-02, 12:53
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Yes, ledmotivet för Allsvenskan 2017: oskrivna regler är viktigare än skrivna!

Vilka skrivna regler pratar du om då? Läs beslutet din jävla klapphatt!
Citera
2017-11-02, 13:00
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Vilka skrivna regler pratar du om då? Läs beslutet din jävla klapphatt!

Yes, har läst. Ändrar åsikt till att det är en jävla muppregel. Helt sanslös vilket flyt dif haft.
Citera
2017-11-02, 13:03
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Då vet vi. Bara för andra att utnyttja det efter behov.

Kommer ju såklart skrivas om till nästa år. dif som råkade ha flyt och hitta ett kryphål
Citera
2017-11-02, 13:03
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Yes, har läst. Ändrar åsikt till att det är en jävla muppregel. Helt sanslös vilket flyt dif haft.
Skönt, då återgår vi till sakfrågan då.

Citat:
Hahaha rätt sjukt vad dif kommit undan med i år faktiskt. En solklar regelöverträdelse som man inte väljer att fälla för. Har nog aldrig varit med om att ett lag fått så många felaktiga fördelar med sig under ett år.

Vilka fler felaktiga fördelar har vi fått med oss i år? Det måste finnas en hel drös så som du utmålar det?
Citera
2017-11-02, 13:19
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Skönt, då återgår vi till sakfrågan då.

Vilka fler felaktiga fördelar har vi fått med oss i år? Det måste finnas en hel drös så som du utmålar det?

Straffen borta mot HBK, offsidemålet hemma mot Gbg, Jonas Olssons handbollsspelande i båda straffområden mot Ellos, handbollsspelandet i derbyt mot aik med ett gult kort i bagaget, filmningen i höstderbyt, Källström som borde fått gult kort mot ellos och missat höstderbyt mot oss, Magnus Eriksson i allmänhet...

Men visst, jag medger att jag skrev så bittert i affekt, så inte så vetenskapligt baserat direkt
Citera
2017-11-02, 13:21
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Straffen borta mot HBK, offsidemålet hemma mot Gbg, Jonas Olssons handbollsspelande i båda straffområden mot Ellos, handbollsspelandet i derbyt mot aik med ett gult kort i bagaget, filmningen i höstderbyt, Källström som borde fått gult kort mot ellos och missat höstderbyt mot oss, Magnus Eriksson i allmänhet...

Men visst, jag medger att jag skrev så bittert i affekt, så inte så vetenskapligt baserat direkt

Haha, du följer oss mer än ditt eget lag. Luktar medgångare.. Får vi se dig i slakthuskurvan nästa år?
Citera
2017-11-02, 13:29
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Haha, du följer oss mer än ditt eget lag. Luktar medgångare.. Får vi se dig i slakthuskurvan nästa år?

Blir nog svårt, bränner tillräckligt redan som det är nu på tågresor tur och retur till Borlänge...
Citera
2017-11-02, 13:31
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Blir nog svårt, bränner tillräckligt redan som det är nu på tågresor tur och retur till Borlänge...

Vi är väl även kända att bjussa på gratisplåtar i diverse centrum så det borde väl inte vara något problem det heller? Är ju win-win för dig!
Citera
2017-11-02, 13:38
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Vi är väl även kända att bjussa på gratisplåtar i diverse centrum så det borde väl inte vara något problem det heller? Är ju win-win för dig!

Hahahaha

aik har fortfarande inte gått ut med något mer om Sundgren eller?
Citera
2017-11-02, 13:39
Medlem
5549s avatar
Citat:

Domarbedömningar varierar ju som bekant från match till match och från domare till domare, att vi skulle har någon särskild fördel som du säger pga ett par missade varningar eller handbollar kan du glömma. Vartenda år hör man samma sak från oss 08-supportrar, vanligast är att gnaget ligger sked med Svff och får domslut med sig. Frågar du Djurgårdssupportrar blir vi nog snarare hårdast bedömda av alla lag, samma sak säger nog era och gnagets supportrar om era egna lag. Man är färgad helt enkelt.

Jag har inte sett en enda match med bajen förutom derbyna mot DIF, men du kan nog hitta incidenter i era matcher med om du vill. Ni fick väl en jäkla massa straffar förra säsongen var det väl? Dibbas avstängning i år och hur man kom runt den var väl inte helt logisk. Sen har vi klassikern med fyra byten, det är ni nog ensamma om i Sverige.
Citera
2017-11-02, 13:41
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Undrar varför TO lämnar? Gren nu igen?

Sedan vad det gäller Seb, så tycker jag att det är underbart att han visar känsla. Om alla 11 hade gjort det. Då kanske saker varit annat.

TO har iaf själv sagt att han lämnar för att få ta över ett seniorlag, det får han inte hos oss.

Visst att Gren inte dragit jämnt med alla men här har jag svårt att se att det är p.g.a. honom. Att han inte vill ta in en helt orutinerad pjäs nu som tränare kan man givetvis ha olika åsikter om.
Haglund etc vore förbannat tråkigt dock...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in