2017-11-01, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Jag har också gått där många gånger under mitt liv (40 år), har ej råkat illa ut för det. Men vet de som har gjort det, alltså blivit påhoppad/rånad m.m och det alltid vid bibblan. En kompis blivit till och med 3 gånger där. Första gången ville de ha cigg bara, andra gången hoppade någon bakifrån, så han föll i marken, men då blide inget snott, nr 3 ville de höra vad han gillade om svenskar. Sedan dess håller han sig i väck. Min tjejkompis blide överfallen(försök till våldtäkt?) men då blide denna person bortskrämd av några andra som kom gående.
För övrigt håller jag med dig, det har nog varit som du säger.

Ja jag vet också folk som blivit överfallna där.
Jag vet dessutom att min väldigt nära släkting blev överfallen där för ex antal år sen av 3 rakade killar, låt säga runt 92-93. Dock va de fel person dom gav sig på, han nocka två av dom och den tredje sprang vind för våg, men liknande händelser har hänt runt om i stan, alltså inte enbart i stadsparken. Oavsett var när hur så är det idiotiska handlingar och ett sjukt samhälle vi lever i, med oro och galenskap i alla läger, läger som tyvärr byggts upp under de senaste 10-15 åren. Jag kommer fortsätta gå i parken!
Citera
2017-11-01, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluto36
'

vem fan är bo ingen som heter bo va med oss under händelsen

Hahaha, BO = brottsoffer
Citera
2017-11-01, 16:21
Medlem
Citat:
vi hade inga nmr symboler eller så på oss så nej

Det är rätt kul att höra hur oskyldiga ni verkar vara, när det står att läsa lite varstans om domar etc som vederbörande varit med om och skapat! Lika oskyldiga då eller?
Sen obenägna att svara på frågor när man kan storyn; är som ett dagisbarn som inte gjort ngt, vet sanningen, men talar inte....

Sen om det mot all förmodan är som ni säger, varför då beväpna er? Skulle de va bättre menar ni?

”Kalle sparka på mig, det gjorde ont, så får man inte göra”, men om jag själv gör det så rättfärdigar det allt, då är det ok?

Det enda ni gör är att ni anser er mer värda än andra människor men är exakt samma skrot och korn som dom som knivhögg, enda skillnaden är att dom hann före denna gång!
Senast redigerad av SonVolt 2017-11-01 kl. 16:23.
Citera
2017-11-01, 16:38
Medlem
ukrossos avatar
pluto36,
Var ni nyktra eller hade ni druckit alkohol/tagit narkotika?
Citera
2017-11-01, 17:30
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonVolt
Ja jag vet också folk som blivit överfallna där.
Jag vet dessutom att min väldigt nära släkting blev överfallen där för ex antal år sen av 3 rakade killar, låt säga runt 92-93. Dock va de fel person dom gav sig på, han nocka två av dom och den tredje sprang vind för våg, men liknande händelser har hänt runt om i stan, alltså inte enbart i stadsparken. Oavsett var när hur så är det idiotiska handlingar och ett sjukt samhälle vi lever i, med oro och galenskap i alla läger, läger som tyvärr byggts upp under de senaste 10-15 åren. Jag kommer fortsätta gå i parken!
Absolut, det är bara konstigt de jag har hört råka illa ut, har det oftast varit runt biblan. Sedan vid hälsobacken åtminstone på 80 - 90 talet hände oftast saker där, bodde då vid kopparmöllargatan. Visst kan man bli överfallen överallt, men inget jag har hört så ofta.
Citera
2017-11-01, 18:13
Citat:
Ursprungligen postat av SonVolt
Hahaha, BO = brottsoffer

Hahahaha trodde han verkligen det var någon som hette Bo?
Citera
2017-11-01, 18:14
Medlem
malva123s avatar
Citat:
'

I Radio Nordfront nämns inte heller någon Bo däremot så pratas det om en Sakarias vars födelsedag de skall ha firat under kvällen, det skall tydligen finnas en person i den kretsen som gått på särskola. Hela konflikten skulle kunna handla om en konflikt på särskolan som eskalerat.
Citera
2017-11-01, 18:20
Bo var som sagt nog skriver som brottsoffer, inte att någon hette så som var där
Citera
2017-11-01, 19:04
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
'

Detta borde väl ändå rendera nån slags AWARD, när Flashback 2017 ska summeras???

Jag upplever just nu känslan av att denna klassiska kommentar aldrig kommer att dö....
Citera
2017-11-01, 19:34
Medlem
DoungAs avatar
Citat:
'

Du vann nog något pris med den kommentaren.

Citat:
inga kommentar om de här inne
Varför har knarkandet bland nazisterna i Helsingborg fortsatt? Minns tidiga 00-talet. Satan vad de proppa i sig saker. Varför hänger det kvar? Kan du svara på vad det är för droger som gäller bland nazisterna numera för mig som är en sedan 10 år utflyttad invånare.
Citera
2017-11-01, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero
Detta borde väl ändå rendera nån slags AWARD, när Flashback 2017 ska summeras???

Jag upplever just nu känslan av att denna klassiska kommentar aldrig kommer att dö....

Kan säga att med den kommentaren så misstänker jag direkt vem konto innehavaren är Hahahaha.

Dock så misstänker jag att fler i den umgängeskretsen skulle kunna lägga en sådan kommentar.
Citera
2017-11-01, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Varför väljer du då att undanhålla sanningen?

Tala ut nu istället. Var det inte så att ni hade en knarkskuld och att ni skulle "tala vett" i langarna men att det gick snett för er och nu gråter ni ut överallt där ni kan?
'

asså harre gud skaffa era ett liv för fan vi har sagt sanningen för fan vi är förfan inga knarkare eller något jävla skirt så ger er för fan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in