2017-10-31, 10:08
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluto36
Jonathan är fan inte död och det handlar inte om ett bråk eller knarkaffär jag vad med Jonathan när detta hände han blev huggen bara när vi gick för bi dom dom axla Jonathan sen så vänder Jonathan sig om då hugger dom honom i magen så snacka fan inte skit för i helvite jag vet sanningen jag va med honom hela kvällen tills detta hände jag blir förbannad att ni sitter o snacka skit om honom ni känner för fan inte honom så ni borde för fan
hålla era käft om detta precis den kommentaren nassen fick smaka på bladet ge prispengar till den som gjorde de vad fan är det för jävla svar tänk så va de du som blev huggen av någon ska man sitta så o snacka skit om dig då tycker du nog inte är så jävla roligt va tack för mig

Hade ni några symboler eller märken på er så de kunde se er koppling till NMR? Om det nu är som du säger att ni bara gick förbi kanske det var det som gjorde att ni blev påhoppade?
Senast redigerad av FranzMarc 2017-10-31 kl. 10:11.
Citera
2017-10-31, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Hade ni några symboler eller märken på er så de kunde se er koppling till NMR? Om det nu är som du säger att ni bara gick förbi kanske det var det som gjorde att ni blev påhoppade?

Lite svårt att tro att invandrarungdomar som hänger där vid den tiden hade brytt sig särskilt om BO med sitt följe bara gått förbi lugnt, även med "nazistmärken" på sina kläder. De flesta där vet knappt hur ett NMR-märke ser ut vågar jag påstå.

Antingen har BO med sina kompisar stött på någon riktig psykopat eller själva provocerat fram knivhuggningen.
Citera
2017-10-31, 11:24
Medlem
Citat:
Jonathan är fan inte död och det handlar inte om ett bråk eller knarkaffär jag vad med Jonathan när detta hände han blev huggen bara när vi gick för bi dom dom axla Jonathan sen så vänder Jonathan sig om då hugger dom honom i magen så snacka fan inte skit för i helvite jag vet sanningen jag va med honom hela kvällen tills detta hände jag blir förbannad att ni sitter o snacka skit om honom ni känner för fan inte honom så ni borde för fan
hålla era käft om detta precis den kommentaren nassen fick smaka på bladet ge prispengar till den som gjorde de vad fan är det för jävla svar tänk så va de du som blev huggen av någon ska man sitta så o snacka skit om dig då tycker du nog inte är så jävla roligt va tack för mig

Världens längsta mening.

Du kan ju hjälpa till att bekräfta eller dementera teorierna i tråden om du nu var med. Vad hände efter huggen, egentligen? Jaga alla gärningsmannen eller flydde BO och ni efter honom eller hur var händelseförloppet?
Citera
2017-10-31, 11:40
Medlem
Citat:

Alltså herre gud, lär dig använda punkt och stor bokstav så kanske någon orka läsa vad du skriver.
Det känns som ni behöver prata ihop er mer för den storyn Danny kör i Radio Nordfront stämmer inte riktigt ihop med vad anhöriga säger till HD. Men som sagt, eftersom du var på plats kan du väl berätta mer om var ni hade varit, vad det verbala bråket (det betyder alltså bråk med ord så du förstår) bestod av och var ni sprang någonstans?
Citera
2017-10-31, 11:58
Medlem
Citat:

Mycket obehaglig läsning... Inte då just händelsen, utan att en person som umgås med en välkänd nazist har sämre skrivförmåga än många som kom till Sverige 2015.
Har ett sug av att fråga en del frågor som redan ställts till dig, men jag tror inte jag överlever en sådan text till på så kort tid.
Citera
2017-10-31, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Håller ej med dig, för de flesta "korsar" den gatan till o från stadsparken. När de strössar igenom centrum i genom parken. Man ska undvika dess område om natten precis som Theante nämnde, helst om man är ensam. Du har söder på ena sidan av gatan och knutpunkten på andra sidan om gatan. Söder håller många till från utomlands och samlingsplats är oftast runt knutpunkten. Då oftast passerar du denna gata.

Har gått här åtskilliga gånger under mitt 40-åriga liv vid utgångar jag inte kan räkna till och gör så fortfarande, varenda j-vla gång jag är ute, aldrig haft eller fått problem där! Ialla år har dessutom snacket gått att ”gå aldrig genom stadsparken själv”.. Påhoppad kan du bli var som, sen kanske det beror på vem du är, vad du säger åt någon du inte tycker om etc etc..
I detta fallet tror jag det kan ha varit ngn form av ordväxling som föranlett till händelseförloppet. Rånad eller nedslagen kan du bli vart fan som helst idag, behöver det inte vara ngn stadspark till, för att blir....
Citera
2017-10-31, 17:40
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonVolt
Har gått här åtskilliga gånger under mitt 40-åriga liv vid utgångar jag inte kan räkna till och gör så fortfarande, varenda j-vla gång jag är ute, aldrig haft eller fått problem där! Ialla år har dessutom snacket gått att ”gå aldrig genom stadsparken själv”.. Påhoppad kan du bli var som, sen kanske det beror på vem du är, vad du säger åt någon du inte tycker om etc etc..
I detta fallet tror jag det kan ha varit ngn form av ordväxling som föranlett till händelseförloppet. Rånad eller nedslagen kan du bli vart fan som helst idag, behöver det inte vara ngn stadspark till, för att blir....
Jag har också gått där många gånger under mitt liv (40 år), har ej råkat illa ut för det. Men vet de som har gjort det, alltså blivit påhoppad/rånad m.m och det alltid vid bibblan. En kompis blivit till och med 3 gånger där. Första gången ville de ha cigg bara, andra gången hoppade någon bakifrån, så han föll i marken, men då blide inget snott, nr 3 ville de höra vad han gillade om svenskar. Sedan dess håller han sig i väck. Min tjejkompis blide överfallen(försök till våldtäkt?) men då blide denna person bortskrämd av några andra som kom gående.
För övrigt håller jag med dig, det har nog varit som du säger.
Citera
2017-11-01, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homomalva
Lilla gubben. Är du lite ledsen för verkligheten verkar ha kommit ikapp er? Ni var alltså 4-5 kyrkgossar som skulle hem till nån av er och dricka kaffe och be en bön? Sen ba helt sonika vart ni knivhuggna av dom hemska rasfrämlingarna. Lol.

Extremt roligt att lyssna på Radion när Danny pratar om att "BEVÄPNA ER". Aldrig hört han prata innan. Men han lät precis som jag trodde helt efterbliven verkligen.

du får ta det hur fan du vill men det va så som det är sagt vi va där på plats när allt hände så jag vet nog fan mer vad som hände en mer en vad du vet
Citera
2017-11-01, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc

nej vi hade inga nmr saker på oss o vi starta inget bråk i heller med knivmannen
Citera
2017-11-01, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PackMan123
Lite svårt att tro att invandrarungdomar som hänger där vid den tiden hade brytt sig särskilt om BO med sitt följe bara gått förbi lugnt, även med "nazistmärken" på sina kläder. De flesta där vet knappt hur ett NMR-märke ser ut vågar jag påstå.

Antingen har BO med sina kompisar stött på någon riktig psykopat eller själva provocerat fram knivhuggningen.
'

vem fan är bo ingen som heter bo va med oss under händelsen
Citera
2017-11-01, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PackMan123

Citat:
Ursprungligen postat av Anoon
Världens längsta mening.

Du kan ju hjälpa till att bekräfta eller dementera teorierna i tråden om du nu var med. Vad hände efter huggen, egentligen? Jaga alla gärningsmannen eller flydde BO och ni efter honom eller hur var händelseförloppet?

inga kommentar om de här inne
Citera
2017-11-01, 15:29
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
du får ta det hur fan du vill men det va så som det är sagt vi va där på plats när allt hände så jag vet nog fan mer vad som hände en mer en vad du vet

Varför väljer du då att undanhålla sanningen?

Tala ut nu istället. Var det inte så att ni hade en knarkskuld och att ni skulle "tala vett" i langarna men att det gick snett för er och nu gråter ni ut överallt där ni kan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in