Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Liselotte är ju rena nervvraket och Dennis bara måste skicka ut henne snart. Man märker ju rätt tydligt att han vill ha Annie tycker jag så lite märkligt att han nobbar dansen med henne i nästa avsnitt, men han är väl rädd att Liselotte ska få ett riktigt psykbryt om han inte dansar med henne. Hon skrämmer mig lite med sitt beteende.
Dennis får dock ta och skärpa sig lite för hittills har han mest kommenterat Annies utseende. Han sa nåt om att hon var "driven" också men det är väl allt.
Jag kan faktiskt tycka att Annie är lite tråkig. Hade gärna fått vara lite mer liv i henne...
Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
En tjej valde att lämna hos Johan, men tyckte hon verkade rätt intetsägande och tråkig, han blev paff men tror Johan kommer över det rätt fort. Han verkar också mest intresserad av den yngsta tjejen som han pratade om förra veckan och sa att det fanns kärlek i luften.
Jag fattar inte varför hon lämnade. Hon sa nånting om att det var "allt runtomkring" men vadå?
Hennes kompis på gården sa också nåt om att tjejen som lämnade tyckte att det var jobbigt att vara där. Detta har ju produktionen missat att återge för oss tv-tittare så nu fattade man ju ingenting när hon bara skulle åka hem helt plötsligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Erika är väl favoriten hos Marcus, alltså den han gillar bäst, där flörtas det ju. tycker hans andra tjejer är anonyma och lite trista. Sen att tjejen som dejtade hans kompis Johan nu dyker upp hos Marcus är ju bara underligt. Tänk om Marcus skulle vilja ha barn, då har hon ju inget där att hämta heller. Nej helt knasigt och inga av tjejerna verkade gilla att hon dök upp.
Ingen i Marcus gäng är rätt för honom skulle jag säga.
Erika verkar precis som jag trodde vara en riktig bitch. Kallar Marcus för "kortis" och nu sa hon även att han behövde "växa till sig". Ingen känsla alls för att han kanske kan ha komplex för sin längd. Inte ovanligt att korta killar har det och hennes okänsliga kommentarer gör knappast saken bättre. Väljer Marcus henne så går han ju enbart på utseende eller, likt Jörgen, så gillar han bitches.
Erica, och hela gänget förövrigt, betedde sig väldigt illa när den nya tjejen kom dit. Det var konstigt att en av Marcus tjejer sa att den nya tjejen uppträdde kaxigt, när det faktiskt var Erika som var direkt otrevlig så fort som den nya tjejen kom dit.
Dock så är det ju konstigt att hon dyker upp hos Marcus nu efter att ha ratats hos Johan.
Känns inte som om det är Marcus själv som valt henne utan att det var en lösning från produktionens sida. Vilket återigen får en att fundera på vad som var tänkt gällande Marcus medverkan egentligen. Det känns som en nödlösning men han var ju som sagt klar för medverkan redan i våras.