2017-11-01, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Bad boys brukar dock se betydligt bättre ut, det är liksom själva poängen för att de kan komma undan med sitt beteende. Jörgen har ju överhuvudtaget inte utseendet för sig och karisman tvivlar jag också på eftersom han inte direkt går genom rutan vilket karismatiska personer brukar göra.
Endast pengar återstår som faktor för att han ska kunna locka till sig kvinnor...

Jo det är iofs sant, bad boys man träffat på har ju definitivt inte sett ut som Jörgen . Men Jörgen tycker väl själv att han har det perfekta utseendet, charmen, ja allt damer söker och därför kan köra på i sina arroganta spår.

Ja pengar lär han väl ha gott om, det var väl inget dåligt hus /egendom han hade om jag minns rätt från när Linda besökte honom på gården i våras?!
Citera
2017-11-01, 19:35
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Jo det är iofs sant, bad boys man träffat på har ju definitivt inte sett ut som Jörgen . Men Jörgen tycker väl själv att han har det perfekta utseendet, charmen, ja allt damer söker och därför kan köra på i sina arroganta spår.

Ja pengar lär han väl ha gott om, det var väl inget dåligt hus /egendom han hade om jag minns rätt från när Linda besökte honom på gården i våras?!

Jag kommer faktiskt inte ihåg hur hans gård såg ut.
Vi har ju genom åren dock sett exempel på bönder som haft riktigt fina gårdar så en hel del har nog bra med pengar.
Citera
2017-11-01, 20:49
Medlem
Enmansdemos avatar
Erica Mahnkopf är den enda vettiga mannen bland kevinnorna, och snygg

Helene verkar aningens fosfoylerande som kände att det var "vi" som skojade med nykomlingen,
det var ju Erika medans Helene satt som en flinande osäker granne med vars ända attribut reducerats till tuttarna

Jag tror att Liselott kan ha läst fifty shades of gray så vek som hon är

Annie verkar kroniskt sömnig, det är en åtråvärd egenskap
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-01 kl. 21:07.
Citera
2017-11-01, 21:39
Medlem
Citat:
Jag kommer faktiskt inte ihåg hur hans gård såg ut.
Vi har ju genom åren dock sett exempel på bönder som haft riktigt fina gårdar så en hel del har nog bra med pengar.

Jag har för mig att Jörgen hade en ganska maffig gård med stora ägor så där finns det nog en hel del stålar att hämta.

Ska bli kul att se "Kärlek åt alla" senare.

Kvällens avsnitt av det ordinarie programmet var väl helt okej.

Marcus börjar ju öppna sig lite mera men tycker det är märkligt att hon som sökte till Johan och som drog sig ur när han sa att han ville ha barn nu dyker upp hos en av Johans närmaste vänner. Jag tror inte Marcus kommer falla för henne utan han är nog mest inriktad på hon som är 28, tjejen med kostschemat, dem flörtar ju rätt ordentligt och man kunde ju se i nästa vecka att en av tjejerna frågar om hon kan få en ensam dejt med honom och han bara svarar lite undvikande "ja jag jobbar på det" Och sen vid matbordet går han iväg med tjejen på 28 istället. Men nu fattar jag ju att jag kände igen henne, inte länge sen man såg henne ju . Den tryckta stämningen gick nästan att ta på när hon dök upp när Marcus och de andra tjejerna satt i badet

Liselotte är ju rena nervvraket och Dennis bara måste skicka ut henne snart. Man märker ju rätt tydligt att han vill ha Annie tycker jag så lite märkligt att han nobbar dansen med henne i nästa avsnitt, men han är väl rädd att Liselotte ska få ett riktigt psykbryt om han inte dansar med henne. Hon skrämmer mig lite med sitt beteende.

Hos Joacim verkar allt flyta på bra och han ger uppmärksamhet åt alla tjejerna tycker jag.

En tjej valde att lämna hos Johan, men tyckte hon verkade rätt intetsägande och tråkig, han blev paff men tror Johan kommer över det rätt fort. Han verkar också mest intresserad av den yngsta tjejen som han pratade om förra veckan och sa att det fanns kärlek i luften.
Citera
2017-11-01, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Erica Mahnkopf är den enda vettiga mannen bland kevinnorna, och snygg

Helene verkar aningens fosfoylerande som kände att det var "vi" som skojade med nykomlingen,
det var ju Erika medans Helene satt som en flinande osäker granne med vars ända attribut reducerats till tuttarna

Jag tror att Liselott kan ha läst fifty shades of gray så vek som hon är

Annie verkar kroniskt sömnig, det är en åtråvärd egenskap

Erika är väl favoriten hos Marcus, alltså den han gillar bäst, där flörtas det ju. tycker hans andra tjejer är anonyma och lite trista. Sen att tjejen som dejtade hans kompis Johan nu dyker upp hos Marcus är ju bara underligt. Tänk om Marcus skulle vilja ha barn, då har hon ju inget där att hämta heller. Nej helt knasigt och inga av tjejerna verkade gilla att hon dök upp.

Liselott är bara patetisk som hon håller på, visst, hon är kär i Dennis men man kan ju inte uppträda hur som helst för det. tror inte detta kommer gynna henne och Dennis sa ju att han irriterar sig på såna som gör så. Om Linda kommer nästa vecka till Dennis gård så hoppas jag hon åker.

Skulle lägga benen på ryggen och springa om jag hade dejtat en tjej som Liselott.
Citera
2017-11-01, 22:54
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Liselotte är ju rena nervvraket och Dennis bara måste skicka ut henne snart. Man märker ju rätt tydligt att han vill ha Annie tycker jag så lite märkligt att han nobbar dansen med henne i nästa avsnitt, men han är väl rädd att Liselotte ska få ett riktigt psykbryt om han inte dansar med henne. Hon skrämmer mig lite med sitt beteende.
Dennis får dock ta och skärpa sig lite för hittills har han mest kommenterat Annies utseende. Han sa nåt om att hon var "driven" också men det är väl allt.
Jag kan faktiskt tycka att Annie är lite tråkig. Hade gärna fått vara lite mer liv i henne...

Citat:
En tjej valde att lämna hos Johan, men tyckte hon verkade rätt intetsägande och tråkig, han blev paff men tror Johan kommer över det rätt fort. Han verkar också mest intresserad av den yngsta tjejen som han pratade om förra veckan och sa att det fanns kärlek i luften.
Jag fattar inte varför hon lämnade. Hon sa nånting om att det var "allt runtomkring" men vadå?
Hennes kompis på gården sa också nåt om att tjejen som lämnade tyckte att det var jobbigt att vara där. Detta har ju produktionen missat att återge för oss tv-tittare så nu fattade man ju ingenting när hon bara skulle åka hem helt plötsligt.

Citat:
Erika är väl favoriten hos Marcus, alltså den han gillar bäst, där flörtas det ju. tycker hans andra tjejer är anonyma och lite trista. Sen att tjejen som dejtade hans kompis Johan nu dyker upp hos Marcus är ju bara underligt. Tänk om Marcus skulle vilja ha barn, då har hon ju inget där att hämta heller. Nej helt knasigt och inga av tjejerna verkade gilla att hon dök upp.
Ingen i Marcus gäng är rätt för honom skulle jag säga.
Erika verkar precis som jag trodde vara en riktig bitch. Kallar Marcus för "kortis" och nu sa hon även att han behövde "växa till sig". Ingen känsla alls för att han kanske kan ha komplex för sin längd. Inte ovanligt att korta killar har det och hennes okänsliga kommentarer gör knappast saken bättre. Väljer Marcus henne så går han ju enbart på utseende eller, likt Jörgen, så gillar han bitches.
Erica, och hela gänget förövrigt, betedde sig väldigt illa när den nya tjejen kom dit. Det var konstigt att en av Marcus tjejer sa att den nya tjejen uppträdde kaxigt, när det faktiskt var Erika som var direkt otrevlig så fort som den nya tjejen kom dit.
Dock så är det ju konstigt att hon dyker upp hos Marcus nu efter att ha ratats hos Johan.
Känns inte som om det är Marcus själv som valt henne utan att det var en lösning från produktionens sida. Vilket återigen får en att fundera på vad som var tänkt gällande Marcus medverkan egentligen. Det känns som en nödlösning men han var ju som sagt klar för medverkan redan i våras.
Citera
2017-11-01, 22:57
Medlem
https://www.expressen.se/noje/ilskan-efter-annies-karlekskupp-i-tv4/

Ja lilla Liselott får nog åka hem och arbeta lite med sig själv och sen söka till detta program igen om x antal år när hon mognat till lite .

Hon påstår även i artikeln att hon inte är någon dramaqueen....nej inte alls va

Stackar Dennis och de andra tjejerna som måste dras med henne på gården....
Citera
2017-11-01, 23:03
Medlem
Lostworlds avatar
På webben så fick vi som vanligt alldeles för lite tid med just Erik och Alma. Fick knappt se något av deras samtal samtidigt som vi fick se mer av Wille och Jörgen. Det stör mig lite faktiskt.

Jörgen bufflar vidare om "provkörning" osv. Spenderade han natten med den där kvinnan också? Såg ju faktiskt ut så...
Klassigt värre i så fall, framförallt eftersom det kommer en ny kvinna dit redan morgonen efter.

Therese och hennes killar verkar ha jäkligt tråkigt tillsammans.
Citera
2017-11-01, 23:10
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
https://www.expressen.se/noje/ilskan-efter-annies-karlekskupp-i-tv4/

Ja lilla Liselott får nog åka hem och arbeta lite med sig själv och sen söka till detta program igen om x antal år när hon mognat till lite .

Hon påstår även i artikeln att hon inte är någon dramaqueen....nej inte alls va

Stackar Dennis och de andra tjejerna som måste dras med henne på gården....

Dennis borde vetat bättre och skulle aldrig tagit dit henne från början. Mycket dåligt omdöme från hans sida.
Sen kastar ju Liselott sten i alla glashus som finns när hon kritiserar Annie för att få egentid med Dennis. Det var ju Liselott själv som var så himla påflugen och drog Dennis åt sidan och tiggde kramar när de hade gruppdejterna på Sundbyholm.

Liselott är ju fortfarande väldigt ung. Får hoppas att hon blir klokare med åren och mognar till sig för det här håller inte.
Citera
2017-11-01, 23:11
Medlem
Citat:
Dennis får dock ta och skärpa sig lite för hittills har han mest kommenterat Annies utseende. Han sa nåt om att hon var "driven" också men det är väl allt.
Jag kan faktiskt tycka att Annie är lite tråkig. Hade gärna fått vara lite mer liv i henne...

Jag fattar inte varför hon lämnade. Hon sa nånting om att det var "allt runtomkring" men vadå?
Hennes kompis på gården sa också nåt om att tjejen som lämnade tyckte att det var jobbigt att vara där. Detta har ju produktionen missat att återge för oss tv-tittare så nu fattade man ju ingenting när hon bara skulle åka hem helt plötsligt.

Ingen i Marcus gäng är rätt för honom skulle jag säga.
Erika verkar precis som jag trodde vara en riktig bitch. Kallar Marcus för "kortis" och nu sa hon även att han behövde "växa till sig". Ingen känsla alls för att han kanske kan ha komplex för sin längd. Inte ovanligt att korta killar har det och hennes okänsliga kommentarer gör knappast saken bättre. Väljer Marcus henne så går han ju enbart på utseende eller, likt Jörgen, så gillar han bitches.
Erica, och hela gänget förövrigt, betedde sig väldigt illa när den nya tjejen kom dit. Det var konstigt att en av Marcus tjejer sa att den nya tjejen uppträdde kaxigt, när det faktiskt var Erika som var direkt otrevlig så fort som den nya tjejen kom dit.
Dock så är det ju konstigt att hon dyker upp hos Marcus nu efter att ha ratats hos Johan.
Känns inte som om det är Marcus själv som valt henne utan att det var en lösning från produktionens sida. Vilket återigen får en att fundera på vad som var tänkt gällande Marcus medverkan egentligen. Det känns som en nödlösning men han var ju som sagt klar för medverkan redan i våras.

Det kanske är så att Annie tycker det är lite jobbigt med kamerorna och därför är lite tillbaka. Kanske hon blir mer full av liv ifall hon skulle bli sist kvar och får vara ensam med Dennis på resan och att man då får se en ny Annie? Jo lite mycket "hon är fin att titta på", men man vet ju inte vad Dennis har haft för tjejer innan, kanske han inte varit med om att nån sån snygg tjej som Annie visat intresse för honom innan och därför blir det mest såna kommentarer?!

Nej jag fattar inte heller varför hon åkte så plötsligt från Johans gård och verkar väl inte som man får någon förklaring till det heller. Att bara säga, "allt runt omkring" och "jag har gjort mitt här och behöver åka hem" säger ju inte oss mycket. Fast Johan verkade inte så ledsen i en nyligen publicerad artikel, det ser ju ut som han blir ledsen men det är enligt honom vinklat och det fanns inte kemi mellan dem enligt honom.

Jo jag förstår ju vad du menar, hon kom med ganska onödiga kommentarer gällande Marcus längd och jag hade svårt att tyda hur han tog det. Sen är hon lite blandad i sitt sätt, hon säger lite taskiga saker ena sekunden och i nästa så verkar hon intresserad och säger "alla vill väl ha en händig man som jobbar" och flörtar med honom i utebadet. Han kommer nog dock dras till henne eftersom hon är den yngsta och snyggaste i hans gäng. Den han satt och pratade barn med verkar ha inte gilla och inte heller den andra som han ignorerar nästa vecka.

Ja jag fattar inte heller, skrev hon brev till både Marcus och Johan då eller? Nu när du säger det så kanske det är som så att han inte valt ut henne själv, men varför väljer produktionen ut just henne som tjejen nummer 4 på Marcus gård?! Tror dem att hon ska ha mer gemensamt med Johans kompis? Eller kan hon ha tjatat på produktionen att hon till varje pris vill vara med och ha en bonde i sitt liv? Man undrar lite hur det kommer utvecklas på hans gård, om tjejer där också ska välja att frivilligt åka hem?!
Citera
2017-11-01, 23:15
Medlem
Citat:
Dennis borde vetat bättre och skulle aldrig tagit dit henne från början. Mycket dåligt omdöme från hans sida.
Sen kastar ju Liselott sten i alla glashus som finns när hon kritiserar Annie för att få egentid med Dennis. Det var ju Liselott själv som var så himla påflugen och drog Dennis åt sidan och tiggde kramar när de hade gruppdejterna på Sundbyholm.

Liselott är ju fortfarande väldigt ung. Får hoppas att hon blir klokare med åren och mognar till sig för det här håller inte.

Nej det håller verkligen inte som du säger, och hon har ju livet på sig att mogna och träffa rätt man i sitt liv. Jo sant iofs, han borde ju märkt redan på slottet hur Liselott var och kunde ju backat redan där. Men då är det väl nåt hos henne han attraheras av även om det finns större dragning åt andra håll.

Jo precis, hon kanske skulle titta lite på hur hon har gjort själv, då kan man ju inte bli arg och hysterisk när andra tar för sig på samma sätt.
Citera
2017-11-01, 23:18
Medlem
Citat:
På webben så fick vi som vanligt alldeles för lite tid med just Erik och Alma. Fick knappt se något av deras samtal samtidigt som vi fick se mer av Wille och Jörgen. Det stör mig lite faktiskt.

Jörgen bufflar vidare om "provkörning" osv. Spenderade han natten med den där kvinnan också? Såg ju faktiskt ut så...
Klassigt värre i så fall, framförallt eftersom det kommer en ny kvinna dit redan morgonen efter.

Therese och hennes killar verkar ha jäkligt tråkigt tillsammans.

Vi ska se avsnittet snart men väldigt synd att dem visar lite i detta avsnittet också av Erik och Alma. Okej att lägga en del tid på Wille men varför ska dem lägga mer tid på Jörgen än på erik? Det finns ju ingen orsak.

Åh fasen, han tillbringar natten med henne, ja inget förvånar när det gäller Jörgen och då är han ju göra samma med resterande som kommer.

Nej lär nog inte bli några stora passioner mellan Therese och hennes brevskrivare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in