Citat:
Tror inte att någon av tjejerna är rätt för honom egentligen men det finns en risk för att det faktiskt blir Liselott som han väljer just för att hon är så pass framåt och han själv så mesig och försiktig. Liselottes hysteriska sett är säkert också lite överdrivet, hon verkar ju intressantare än benzo Annie som du utryckte det :-) Dennis som själv är så blyg och tafatt kanske behöver en tjej med lite go i så det händer något, dessutom lär hon väl också växa upp med åren.
Citat:
Citat:
Jag gillar inte heller pk-människor men jag tycker det är skillnad på det och att vara uppenbart bufflig (Jörgen) eller elak (Erica). Man behöver inte vara så ärlig så att man medvetet sårar andra, det är rätt onödigt. Särskilt i den här typen av relationer där man inte ens känner varandra på nåt djupare plan. Sen angående självinsikt så har ju Erica noll självinsikt verkar det som. Hon kallade den nya kvinnan för kaxig trots att det är hon själv som kaxat mest. Erica känns bara så osympatisk och falsk, en riktigt sur bitch. Hade hon varit ärlig så hade hon inte tagit emot Marcus komplimang om att hon var "trevlig" för då hade hon haft självinsikt nog att inse att så ej är fallet.
När jag tänker närmare på det så hade nog Erica och Jörgen varit ett bra par. Han är väl lång nog till henne och hon är tajt och bitchig.
Citat:
Jag tror att Liselott får åka hem i nästa avsnitt. Jag har märkt att personer som fått mycket TV-tid ofta får åka hem vid nästa utröstning. TV-teamet klipper ihop programmet, så att vi får se extra mycket av den person i programmet som sen ska röstas ut. Man kan ju inte visa det efteråt.
Citat:
Är rädd för att hon inte åker hem... Jag tror också att han föredrar att skicka hem henne före att konfrontera henne. Det är en "easy way out" och samtidigt ett tydligt tecken till övriga.
Det blir även intressant att se hur hennes vapendragare hanterar det hela då, jag tror att hon kommer bli mer till lags då än när Liselott är/var på gården.
Det blir även intressant att se hur hennes vapendragare hanterar det hela då, jag tror att hon kommer bli mer till lags då än när Liselott är/var på gården.
Citat:
Citat:
Reagerar mest på den där stereotypen bilden som jag tycker är lite trist... Visst blir det en sorts indelning jag egentligen vänder mig emot men vi får inte glömma att detta är unga personer där korta flirtar etc på något sätt är mer acceptabelt hos dom flesta, det har antagligen Liselott levt på medan Annie mer tagit det lugnare och redan nu letar efter den rätta. *
Givetvis i grund och botten en mognads och självsäkerhets-fråga.
Jag tror dessutom att Annie blir mer "livfull" (i brist på bättre ord) när hon får vara själv längre tider/leva med någon än vid en gruppsituation som det är nu.
Givetvis i grund och botten en mognads och självsäkerhets-fråga.
Jag tror dessutom att Annie blir mer "livfull" (i brist på bättre ord) när hon får vara själv längre tider/leva med någon än vid en gruppsituation som det är nu.
Lugna människor behöver ju inte automatiskt vara några "helgon" heller, Annie kan ju ha legat runt hur mycket som helst, vi har ju ingen aning egentligen.
Jag ser det nog mest som en personlighetsfråga - antingen finns livet i ögonen där eller inte. Hos Annie ser jag det tyvärr inte, oavsett om hon är i grupp eller ej. Även när hon pratade med Dennis på egen hand så var hon i stort sett lika nollställd som tidigare.
. Där finns ju det han dras till, men hon skulle väl kanske anse honom som för gammal....eller så kan det funka då hon ser hans fina egendom (feta bankkonto)
Nej hans damer har ingen vidare genomskådningsförmåga