2017-10-27, 22:32
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haraldtreutiger
Eller finns det andra alternativ?

Gå till en bra läkare och ge inte upp!.
Berätta hur du mår och hur du känner och nämn att du provat läkemedel tidigare (som t.ex Xanor i ditt fall) och att du har bra erfarenheter kring det. Msn måste ligga på.
Bara att hitts en bra vettig dr är ett heltidsjobb.
Viktigt med ärlighet. I alla fall till 95%
Citera
2017-10-27, 22:38
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Har en polare som alltid envisas med att snorta Xanor på fyllan. Jag säger att det ger inget för dom tas upp så bra i magen.
Jag antar att det är nån form av kick han är ute efter för det enda jag kan tänka mig är att det går ut fortare i blodet.

Är någon som vet biotillgänglighet nasalt för Alprazolam?
Vad är de för något mongo du umgås med?
Sedan tas det upp bäst under tungan o benso skulle jag inte vilja säga ger ett direkt lyckorus,vill jag festa till de så är de centralstimulantia som gäller o som går hand i hand med alkohol.
Benso - Not so much (or too much)
Senast redigerad av uh-huh 2017-10-27 kl. 22:40.
Citera
2017-10-27, 22:55
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Vad är de för något mongo du umgås med?
Sedan tas det upp bäst under tungan o benso skulle jag inte vilja säga ger ett direkt lyckorus,vill jag festa till de så är de centralstimulantia som gäller o som går hand i hand med alkohol.
Benso - Not so much (or too much)

Jag tycker också att om det är party så är det tjack/kola som gäller, men han kör på starköl. Xanor och kanske någon Subutex eller Tamadol.
Jag fattar inte hur han kan ha så kul, inte göra bort sig, och sen komma ihåg allt dagen efter.
Fan, blandar jag benso med alkohol får jag blackouts som heter duga och kan göra jävligt dumma saker. Han måste ju ha nån specialhjärna eller nåt
Citera
2017-10-27, 23:20
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Jag tycker också att om det är party så är det tjack/kola som gäller, men han kör på starköl. Xanor och kanske någon Subutex eller Tamadol.
Jag fattar inte hur han kan ha så kul, inte göra bort sig, och sen komma ihåg allt dagen efter.
Fan, blandar jag benso med alkohol får jag blackouts som heter duga och kan göra jävligt dumma saker. Han måste ju ha nån specialhjärna eller nåt
Jaha okej då låter de ganska lugnt om han är en av dom få som kan hantera de men man snortar ju inte benso förfan
Är det känslan han gillar?För det är ju inte ett dugg mer effektivt + bindningsmedel o skit i bihålorna.
Citera
2017-10-28, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Jaha okej då låter de ganska lugnt om han är en av dom få som kan hantera de men man snortar ju inte benso förfan
Är det känslan han gillar?För det är ju inte ett dugg mer effektivt + bindningsmedel o skit i bihålorna.

plus ett. +
Citera
2017-10-30, 13:17
Medlem
zero414s avatar
Nån mer än jag som tycker 3st svenska Xanor 2mg stavar kickar på ordentligt även om man ätit t.ex Ksalol innan. I hyfsat höga doser.
Får däremot inte samma effekt med svenska Xanor 1mg (upjohn90).
Citera
2017-10-30, 15:29
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Nån mer än jag som tycker 3st svenska Xanor 2mg stavar kickar på ordentligt även om man ätit t.ex Ksalol innan. I hyfsat höga doser.
Får däremot inte samma effekt med svenska Xanor 1mg (upjohn90).
Jag upplever absolut att man får bättre effekt av 1stav jämfört med 2st Upjohn90.
Citera
2017-10-31, 16:54
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Jag upplever absolut att man får bättre effekt av 1stav jämfört med 2st Upjohn90.

Ja. Samma.här..
Även.om jag ätit Ksslol 1mg i ett par dagar innan. Relativt höga doser med.
Citera
2017-11-01, 02:39
Medlem
Jag har alltid undrat varför folk tar så jävla mycket för att känna sig soft. Jag har haft xanor på recept sen kanske 2012, får 4x100 1mg om året och jag tycker att man känner sig mest soft på låga doser som 0.5 till 1mg. Over det blir man för hög för att ens känna sig soft, eller någonting oht "är ingen som tar xanor ofta men ibland slänger i mig 2 till 4mg tills kvällen" vad tjänar det för syfte? Det är folk som er som gör att folk dör innan dom får hjälp.
Citera
2017-11-01, 07:41
Medlem
KringExs avatar
Jag kikade just på Fass för att första och främst kolla om svaret på min fråga fanns där, men icket...
Då frågar jag er XanorDirektörer; Kan försämrat minne försvinna som biverkning med tiden?
Jag upplever att den har gjort det. Min sambo också för den delen. Förr kunde det räcka med 2 mg då var 6 timmar av min dag bara ett svart hål men nu minns jag allt.
Och ja, jag vet att det är Alprazolam jag stoppt i mig och inget annat. Florerer ju så mkt konstigt nu som ska vara alpra
Citera
2017-11-01, 11:40
Medlem
KringExs avatar
Har Alprazolam antidepressiva egenskaper?
Citera
2017-11-01, 11:58
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Har Alprazolam antidepressiva egenskaper?

Nej. Ångestlindrande m.m
Temesta däremot sägs ha anti deprresiv effekt, är vsd jag hört på "gatan" av flera.
Har dom recept och dom funkar rätt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in