Citat:
Nu börjar jag bli ganska less på den ojämna kvalité på Ksalol. Köpte ett gäng för några dagar sedan och tog då 2 mg (0 tolerans efter flera veckor av avhållsamhet) och blev så trött att jag somnade. Det har aldrig hänt! Jag brukar kunna äta 4-5 mg Alprazolam utan tolerans och bara bli jävligt snurrig utan att bli allt för trött. Så jag börjar funderar om det är något annat innehåll i dom än bara alpra.
Den typiska, beska alprasmaken finns där och dom verkar fort så jag borde egentligen inte klaga, dom fungerar ju! Men undrar varför jag blev så jävla trött.
Tycker ni också att dom håller ganska ojämn kvalité?
Den typiska, beska alprasmaken finns där och dom verkar fort så jag borde egentligen inte klaga, dom fungerar ju! Men undrar varför jag blev så jävla trött.
Tycker ni också att dom håller ganska ojämn kvalité?
WORD! Håller med dig fullt ut! Dom är ordentligt ojämna dessa blåa små rackare. Förstört hela benzo marknaden på gatan och nätet i stort sett med. Men visst har jag köpt typ ett 100-pack lösa som var Riktigt bra men köpt massor av dom som varit helt verkningslösa eller väldigt svaga. Nu senast köpte jag 2st kartor Ksalol 1mg Galenika, 30st för 300:- Mer än så ger jag inte. Betalar 700kr för 100st lösa av rätt bra kvalité. Men är så irreterande att dom kan vara så ojämna. Saknar svenska Xanor 1mg Upjohn och svenska 2mg Stavar och dom andra Alprazolamen som fanns förut. Minns att Onax 2mg stavarna var rätt bra. Och dom där Canox 2mg burkarna var ju riktigt bra tydligen. Gick att få tag i FM1
r och svenska Ikto och Stavar lätt förut. Plus att det fanns utländska Valium 10mg och Ativan 2mg (Lorazepam). Nu går det knappt fixa Ikto/Rivotril 2mg burkar på gatan lämgre. Bara dessa blå. Och ibland nån annan Alprazolam från Balkan, t.ex Alprazolam Krka 1mg och så alla iranska "alpra" som varierar ännu mer. Ibland sjukt bra, Ibland samma som svenska och ibland låg kvalité