Citat:
Ursprungligen postat av
Browndawg
När man tror saker finns så klart alltid en möjlighet att man har fel. Men jag forsätter tro så, oavsett om du säger att jag har fel. Jag kan svara med att det är du som har fel.
Han har vetat om knivsticken jävligt länge ja. Men inte att dom uppstått innan döden. Därför lägger han fram den brottsrubriceringen nu i fjärde förhandlingen. Oavsett hur mycket du säger att jag har fel, så tror jag fortfarande så är fallet. Tills jag motbevisas, då håller jag ödmjukt käft.
Helt enig med dig. Rättsmedicin har kunnat analyserat närmare i tid ang knivsticken sedan förra uttalandet vilket då var med förbehåll :
under , innan eller efter dödens inträde. Nu har de uppenbart fått ett resultat, som gjorda innan dödens inträde. Och som sagts, den utvidgade brottsrubriceringen gäller annat könsligt umgänge än samlag, och de refererar till knivsticken.
Det innebär för mig att kniven använts på ett sexuellt sätt när hon varit vid liv. Han har som jag och några flera benämner det "knullat henne med kniven", vilken inte alls är ovanligt i sexualsadistiska sammanhang. Därför som det kan kallas tortyr, annars vore det ju att beakta som åverkan på lik om de tillfogats efter dödens inträde, och inte heller annan sexuell samvaro, vilket alltså förutsätter att kroppen varit levande.
Det borde i så fall ha kallats nekrofili - sexuell aktivitet med lik om hon var död vid knivsticken.