Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Vad gäller upprepade knivhugg så tyder de på våldsbrott. Att knivhugga någon i underlivet kan vara del av ett sexbrott, men behöver inte vara det. Bara en idiot saknar förmåga att inse det.
Frågan, som trots sin enkelhet uppenbarligen var alldeles för svår för dig att fatta, var alltså
Så om någon mördar en kvinna för att hon är en kvinna, så är det ett sexuellt motiverat mord?"
Att du därtill inte fattar implikationen av det, är väl egentligen inte så överraskande, givet nivån på dina inlägg i övrigt.
Tyder på våldsbrott? Det är väl så mycket våldsbrott det någonsin kan bli, eller tycker du att det ibland kan vara helt ok att köra in en kniv gång på gång i kvinnors underliv?
Eftersom mitt svar på din fråga tydligen var för komplicerat, så kortar jag ner det,
NEJ!
Implikation?, av vad?, har du bränt en säkring i hjärnkontoret?.
Det där med nivån på mina inlägg, det är vad kan vänta sig från en som t.ex. PM och andra som anser sig vara kronan på verket i människans historia. Du kan lägga ner det din otrevlige fan; det är som att hälla vatten på en gås. Jag är inte ofelbar, men jag är medveten om det; det är det inte alla som är. Äger du en spegel?