Citat:
Ursprungligen postat av
Tankefrihet
Klart de är såvida de är tillräckligt många i kombination med tillförlitlighet. Eller 99,999% då, om det nu spelar roll. Som sagt, inom ett par dagar kommer även du vara förvissad om faktum.
OBS! Jag åsyftar alltså att det är Soran som är den aktuella komikern. Huruvida han är är skyldig till anklagelserna, eller inte, är en helt annan femma.
Mycket möjligt att det är Soran som det handlar om.
Men "
hundraprocentiga indicier" är en terminologisk paradox.
Ungefär som att något inte kan vara "nästan exakt" eller "nästan gravid" eller "halvdöd", eftersom det handlar om absoluta termer.
Vad gäller att anklagelserna stämmer, ja jag tror garanterat att Soran gillar dominans och förnedringssex, huruvida tjejerna var med på det eller inte, är nog rätt svårt att avgöra... Jag har ingen koll på hur en sån där utredning funkar men om de nu haft förnedringssex frivilligt och sedan vill jävlas med honom av någon anledning och hävdar att det var ofrivilligt, hur fan avgör rätten vad som är sant och inte?
Med det sagt så tycker jag att många av de berättelser som kommit fram har varit väldigt trovärdiga, men det ska ju bevisas också...