2017-10-30, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag såg ett kort klipp på Betnér på TV för flera år sedan. Han skämtade då om att gräva upp Astrid Lindgren och knulla henne i ögonhålorna och han skämtade om att han själv eller någon annan skulle våldta hans dotter/döttrar, jag kommer inte riktigt ihåg. Jag stängde av strax efter. Betnér för mig är inte en normal familjefar eller pappa. Ingen pappa skämtar om sådana saker om sina barn.

Betnér visste garanterat om Soran förehavanden och därmed är även hans öde beslaget.

Att Betnér drar mörka skämt saknar ju helt koppling till huruvida han känt till S.I:s påstådda beteende eller ej..?
Citera
2017-10-30, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Skadeglädje är fantastiskt, men:

-Vilken tjej fortsätter kvällen med en kille som tafsat på henne hela kvällen, om hon visat att hon inte ville det? Vi normala män uppfattar signaler och hade aldrig hamnat innanför några trosor under ett bord om signalerna sa 'nej'. Det låter tyvärr som att hon inte gav några signaler alls. Hon gick och rökte. Oavsett, så bestämmer hon sig för att slå följe med detta vider till en park? Trovärdigheten är tyvärr sabbad.

-Vilken tjej följer med Soran Ismail till hans hotellrum efter en barkväll och tror att det inte står sex på menyn? Om han sedan betér sig som ett as så är det väl bara att dra, och anmäla?

Jag är överygad om att Soran Ismail är ett skenheligt svin, men beklagar att de här berättelserna har så lågt bevisvärde.
Spelar ingen roll. Det om spelar roll är att SI är körd. Jag kommer för all framtid slippa se hans nuna i något uppfostrande program eller någon annanstans överhuvudtaget. Dessutom drar han genom sitt i unkna beteende med sig PK och hela svansen av PK komiker som hoppas på en lönsam statlig karriär. Jag hade inte kunnat staga det bättre själv, även om jag hade fått fria händer. Nästa gång tex Gardell eller Betner drar ett SD-skämt för miljonte gången, kommer inte alla i publiken istället för att skratta undra vilka sexskandaler han har i bagaget?
Senast redigerad av Fnysington 2017-10-30 kl. 23:53.
Citera
2017-10-30, 23:50
Medlem
Pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Suck, jag ser ingen poäng med att fortsätta diskutera detta med dig. Ger bleka fan i min "status" på ett nätforum och om möjligt ger jag ännu mer fan i hur stor min "e-kuk" är. Det här blir ju pinsamt. Diskutera som en vuxen människa och jag tar gärna diskussionen med dig.

Absolut, det finns huvudsakligen två situationer rörande häktning. Om jag inte missminner mig är det RB 24:1 st. 1 och st. 2 (citera mig dock inte på detta då jag tar det från minnet). Det ena rör obligatorisk häktning och den andra icke-obligatorisk (har tappat ordet).
Frågan är dock inte vilken av reglerna som är relevant i nuläget. Utan frågan är huruvida han kommer häktas eller inte. På den frågan är svaret nej.

Sen kan du teorirunka hur mycket du vill och slänga med samtliga skällsord du har i ditt vokabulär. Det gör dig inte mer trovärdig, snarare motsatsen.

Men som sagt, vi får se om han häktas eller ej. Jag är övertygad om att det inte kommer ske.

Shit, orka skriva allt det där när jag ödmjukt nöjde mig med ett ja eller nej.

Men om det då finns regler om obligatorisk häktning så varför visste du inte det i ditt "fria minne" innan, utan skrev att jag hade fel?
Citera
2017-10-30, 23:53
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SluttyPumpkin
Språket är germanska ja. Är rätt säker på att det folk som bosatte sig först är ursprungsinvånarna.

Hur som helst är iaf Soran svensk och svensk medborgare och skyldig. Inväntar ivrigt hans försvar.

Vadå skyldig? Hur fan kan du veta det? Att tre personer anmält honom betyder inte att det inte är tre personer som kan hitta på. Jag säger inte att han är oskyldig men inte heller att han är skyldig. Det är nämligen än så länge omöjligt att veta.
Citera
2017-10-30, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Vadå skyldig? Hur fan kan du veta det? Att tre personer anmält honom betyder inte att det inte är tre personer som kan hitta på. Jag säger inte att han är oskyldig men inte heller att han är skyldig. Det är nämligen än så länge omöjligt att veta.
Det är helt riktigt. Men vi har ändå fått reda på så pass mycket av hans sexliv att han är körd för all framtid. Karma.
Citera
2017-10-30, 23:57
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Spelar ingen roll. Det om spelar roll är att SI är körd. Jag kommer för all framtid slippa se hans nuna i något uppfostrande program eller någon annanstans överhuvudtaget. Dessutom drar han genom sitt i unkna beteende med sig PK och hela svansen av PK komiker som hoppas på en lönsam statlig karriär. Jag hade inte kunnat staga det bättre själv, även om jag hade fått fria händer.

Även jag njuter av denne ynkliga hycklares fall, men hade önskat bättre bevis. Finns nu risk för att om han frias, så drar han på sig en offerkofta och fortsätter indoktrinera de med TV (50+?).
Citera
2017-10-30, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
Är Sorans Instagram borttagen? Han kan ha blockat mig då jag skrev en kommentar där jag undrade om anklagelserna stämde.
https://www.instagram.com/soranismail funkar alla tiders.
Citera
2017-10-30, 23:59
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Det är helt riktigt. Men vi har ändå fått reda på så pass mycket av hans sexliv att han är körd för all framtid. Karma.
Skojar du?
Om det skulle visa sig att han blir frikänd, och det på ett sätt som får folk att tro på hans oskuld, så har han inte bara material för shower flera år framåt, utan även en väldigt nyfiken (positivt inställd) publik.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Även jag njuter av denne ynkliga hycklares fall, men hade önskat bättre bevis. Finns nu risk för att om han frias, så drar han på sig en offerkofta och fortsätter indoktrinera de med TV (50+?).

Tror du det? På vilket sätt då tänker du? Jag är skeptiskt om något inom media vill ta i han med tång även om detta skulle blåsa över? Tror han kan frias då det är svårt att bevisa sexualbrott om de ej behållit konversationer mm.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazdarikard
Vad för behandling får våldtäktsmän som Soran på häktet och kåken? Förr i tiden hade våldtäktsmän och pedofiler jävligt tufft på kåken, nu med alla araber som våldtar och sitter inne kanske Soran får en hjältestatus där innanför murarna?

Med tanke på uppklaringsstatistiken när det gäller sexualbrott så ska det nog mycket till om det ens väcks åtal. Möjligen sexuellt ofredande om det nu finns konkreta bevis från t.ex. Snapchat. Våldtäkterna är nog svårbevisade med tanke på att de skedde för flera månader sedan och först anmäldes nu i samband med #metoo kampanjen.
Citera
2017-10-31, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mandelkaka
Med tanke på uppklaringsstatistiken när det gäller sexualbrott så ska det nog mycket till om det ens väcks åtal. Möjligen sexuellt ofredande om det nu finns konkreta bevis från t.ex. Snapchat. Våldtäkterna är nog svårbevisade med tanke på att de skedde för flera månader sedan och först anmäldes nu i samband med #metoo kampanjen.

Jag tror tyvärr du har rätt. Man kan bara hoppas att samhället dömer han och inte vill ha med han att göra.
Citera
2017-10-31, 00:02
Medlem
Danneliuss avatar
För er som tvivlar att dessa våldtäktshorungar inte kan komma tillbaka, ha i åtanke att deras publik består av blattar som inte ser att en svensk hora får lite muslimsk kuk i sig som något större problem. Sean Atcis turne är i princip utsåld...
https://www.cokroligt.com/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in