2017-10-30, 11:43
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Så för att förtydliga TS utgångsposition i den här tråden:

Har man sex med en person som är 14,9923 år gammal så är man pedofil.
Har man sex med en person som är 15 år så är man bög.

Right?
Pojken var prepubertal till utseendet så det är pedofili, ganska enkelt att göra en bedömning utifrån det.
Citera
2017-10-30, 11:49
Medlem
Dugins avatar
Nu börjar det hända lite grejer.

http://www.telegraph.co.uk/films/2017/10/30/kevin-spacey-slammed-deflecting-sexual-assault-allegation/
Citera
2017-10-30, 11:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Jag kommer det iallfall, inte direkt som att han har gjort natt ju, killen gick ju bara därifran utan att natt hände. Spacey var 26,var full och bögig. So what...det var fest

Håller med dig, helt och hållet. Big fucking deal. Inget hände. Ok, olämpligt beteende, men det var fan 30 år sen, och att den här killen är fullkomligt traumatiserad köper jag inte riktigt. Spacey är en grym skådis och kommer förbli så även efter denna grej.

Kevin, om du läser den här tråden så ska du veta att du har flashbacks stöd (åtminstone vissa av oss).
Citera
2017-10-30, 12:00
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Pojken var prepubertal till utseendet så det är pedofili, ganska enkelt att göra en bedömning utifrån det.

Jag tycker pojken ser ut som en typisk 14-åring på den bilden som visas i tidningen, dvs ser ut att ha hår både här och där = ointressant för en pedofil.

Hade han kommit in i målbrottet vid tillfället?
Pubertala men icke målbrottstinna pojkar har ett visst attraktionsvärde för en pedofil faktiskt. Särskilt om de hunnit fylla 15 eftersom man då kan ha lagligt sex med dem trots att de sexualtekniskt sett fortfarande är barn. Människor som lider av "omvänd progeri" är även de relativt attraktiva för pedofiler, oavsett vilken ålder de har.
En pedofil vill ha något som är hårlöst, ser ut som ett barn och låter som ett barn. Är de kriterierna uppfyllda så kan pedofilen i vissa fall även acceptera en partner som är äldre än denne själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Dugin
Har man sex med någon som är ett barn i lagens mening så är man en pedofil,

Så, tekniskt sett vill du att alla vedertagna definitioner inom sexualkunskap skall ändras nu, för att verkligheten skall kunna anpassas ordentligt till din ryskortodoxa argumentationsmodell samt även bidra till att din valda trådrubrik inte blir en enda stor och verifierad lögn?

Bra där.
Citera
2017-10-30, 12:06
Medlem
ModerRotas avatar
Om pojken hade blivit gravid hade de varit tvungna att gifta sig.
Citera
2017-10-30, 12:07
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dugin
Nu börjar det hända lite grejer.

http://www.telegraph.co.uk/films/2017/10/30/kevin-spacey-slammed-deflecting-sexual-assault-allegation/
Det här har inte möjligen att göra med Corey Feldman's löfte att i veckan offentliggöra några Hollywoodnamn som pedofiler?

-
Allmän fråga: vad gör en liten 14-åring på en fest för vuxna?
Senast redigerad av LuluBrooksie 2017-10-30 kl. 12:10.
Citera
2017-10-30, 12:15
Medlem
tuffkatts avatar
Olämpligt? Ja. Olagligt? Ja. Pedofili? Nej.

Oavsett vad ni tänker och tycker så finns det klara definitioner av vad pedofili är och klassificering av vem som är pedofil och inte. Prepubertala barn är inte samma sak som barn i tidig pubertet.

Det förändrar inte det faktum att det Spacey gjort är djupt obehagligt, men jag är trött på hur termer som pedofili slängs till höger och vänster av okunniga människor.
Citera
2017-10-30, 12:18
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Jag kommer det iallfall, inte direkt som att han har gjort natt ju, killen gick ju bara därifran utan att natt hände. Spacey var 26,var full och bögig. So what...det var fest

Om du bemödar dig att läsa och googla så finns det massa berättelser på nätet sedan iaf 10 år tillbaks om hur Spacey betett sig, stött på småpojkar, varit en allmän gris och creepy.
Spacey har nog många våldtäkter av småpojkar i bagaget är jag rädd.
Men fortsätt du "gilla honom" på vita duken.
Citera
2017-10-30, 12:21
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Om du bemödar dig att läsa och googla så finns det massa berättelser på nätet sedan iaf 10 år tillbaks om hur Spacey betett sig, stött på småpojkar, varit en allmän gris och creepy.
Spacey har nog många våldtäkter av småpojkar i bagaget är jag rädd.
Men fortsätt du "gilla honom" på vita duken.

Det ska jag absolut göra eftersom att inget har egentligen hänt med den här 14aringen och att det var 30 ar sedan sa kan jag med gott smavete göra det. Att du och TS vill flyga till LA och köpa högafflar och facklor pa Target och marchera upp till Kevins gallergrind och ropa "peado!, peado!", ja, det skiter väl jag i.
Citera
2017-10-30, 12:23
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Håller med dig, helt och hållet. Big fucking deal. Inget hände. Ok, olämpligt beteende, men det var fan 30 år sen, och att den här killen är fullkomligt traumatiserad köper jag inte riktigt. Spacey är en grym skådis och kommer förbli så även efter denna grej.

Kevin, om du läser den här tråden så ska du veta att du har flashbacks stöd (åtminstone vissa av oss).

Du representerar en minoritet min vän.

Pedofili och hebefili är aldrig accepterat och om Kevin skulle våga sig in på Flashback skulle han bli sågad vid fotknölarna.
Googla och läs på, Spacey har stött på småpojkar förr, betett sig som en gris och det finns vittnesmål om hur han dyngrak åkt iväg med en ung kille i taxi osv osv. Allmänt dåligt bög-pedo beteende helt enkelt.

Spacey är ett creep.
På flashback avskyr vi creeps.
Capish?
Citera
2017-10-30, 12:29
Medlem
Han erkänner ju ingenting. Så fram tills dess att motsatsen är bevisad är han fortsatt endast homosexuell.
Citera
2017-10-30, 12:32
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det här har inte möjligen att göra med Corey Feldman's löfte att i veckan offentliggöra några Hollywoodnamn som pedofiler?

-
Allmän fråga: vad gör en liten 14-åring på en fest för vuxna?

Brukar det inte vara standard i Hollywood att unga stjärnor, oftast unga killar är med på pool parties med både knark & alkohol inblandat ? Finns ju ett antal fall som kommit upp sista åren om man orkar googla lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in