2017-10-30, 09:21
Medlem
Dugins avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Mxqlm/kevin-spacey-kommer-ut-som-gay-efter-sexanklagelsen

Citat:
Skådespelaren Anthony Rapp anklagar Kevin Spacey för sexuella närmanden – då var ”Star trek”-stjärnan bara 14 år.
Nu ber Spacey om ursäkt, samtidigt som han väljer att öppet komma ut som homosexuell.
”Den här historien har uppmuntrat mig att ta tag i andra delar av mitt liv”, skriver han på Twitter.

Varför nämner man inte saker för vad de är? Varför är liberal/vänster-media sådana pedofilvurmare?
Citera
2017-10-30, 09:48
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dugin
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Mxqlm/kevin-spacey-kommer-ut-som-gay-efter-sexanklagelsen

Varför nämner man inte saker för vad de är? Varför är liberal/vänster-media sådana pedofilvurmare?

Det rör sig ju om känsliga saker, och pressen vill väl inte bli stämda för förtal? Kanske det är så enkelt?

En annan grej som man kan fundera på: Rapp är homosexuell. Orsakade Spaceys övergrepp på Rapp att Rapp blev homosexuell? I så fall har Spacey verkligen orsakat rejält med skada på Rapp, 14 år är en mycket känslig ålder i en människas liv.
Citera
2017-10-30, 09:51
Medlem
Dugins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Det rör sig ju om känsliga saker, och pressen vill väl inte bli stämda för förtal? Kanske det är så enkelt?

En annan grej som man kan fundera på: Rapp är homosexuell. Orsakade Spaceys övergrepp på Rapp att Rapp blev homosexuell? I så fall har Spacey verkligen orsakat rejält med skada på Rapp, 14 år är en mycket känslig ålder i en människas liv.

Fast detta har ju knappast hindrat media från att försöra mäns liv tidigare helt utan rättegångar. Ett bra exempel är tex bögen från coronation street som blev sparkad efter att en tjej påstod att han hade tafsat på henne på krogen. Utan anmälan, utan rättegång.

Detta cementerar faktumet att Hollywood och massmedia är i en ohelig allians där man gör allt för att sopa undan och dölja spåren av det hyperperverterade Hollywood.
Citera
2017-10-30, 09:59
Medlem
mrtowlies avatar
Men för helvete, lämna Kevin Spacey i fred. En packad 26-åring som blev lite kramig med en tonåring innan denne lämnade lägenheten. Knappast en anal gruppvåldtäkt vi snackar om här.
Citera
2017-10-30, 10:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Funderade också på detta när jag läste artikeln. Om han tafsat och haft sig som 26 åring med en 14-årig flicka då hade han fått springa gatlopp i media. Numera eftersom det var en kille och båda är gay så blir det inte mycket han ställs till ansvar för.
Citera
2017-10-30, 10:29
Medlem
Efter jag såg filmen American Beauty hade jag min uppfattning om Kevin klar.
Han njot i den rollen.
Citera
2017-10-30, 10:55
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Alltid tyckt han haft en feminin sida av sig. Är fasikken duktig på peka ut vilka som är homo. Kommer ihåg för väldans massa år sen då jag och en kompis sa att Peter Jöback definitivt är homo. Ett par år senare kommer han ut.

Om du bara visste hur många av dina förmodligen manliga favoritskådisar som är bögar skulle du sätta morgonkaffet i strupen.

Många av de så kallade "manliga" skådisarna främst på 50-60 talet då man skulle vara mer macho rent generellt men även i dagens Hollywood.
Citera
2017-10-30, 11:02
Bannlyst
Det är väl allmänt känt att Kevin ofta var på Epsteins ö.
Eller?
Citera
2017-10-30, 11:04
Medlem
feemaxxxs avatar
En 14-åring på fest i sena natten, en full 26 åring som försöker ha kul... nog fan har det skett mer än en gång utan att personen varit varken hebefil och våldtäktsman. Att låta ngn löpa gatlopp för det 30 år senare är bara krystat. Om det var en engångsföreteelse.

Om nu Kevin verkligen är riktig gris återstår att se. Då kommer snart efterföljande rapporter att komma.
Citera
2017-10-30, 11:07
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Funderade också på detta när jag läste artikeln. Om han tafsat och haft sig som 26 åring med en 14-årig flicka då hade han fått springa gatlopp i media. Numera eftersom det var en kille och båda är gay så blir det inte mycket han ställs till ansvar för.

Jaså??? Vem var personerna som fick springa gatlopp efter att haft sex med tex. Mandy Smith eller Traci Lords?
Citera
2017-10-30, 11:13
Medlem
FreeThinkers avatar
Jasså så han är bögpedofil? Kunde nästan gissa det när jag såg House of cards-
Citera
2017-10-30, 11:18
Medlem
Trolltestets avatar
Så för att förtydliga TS utgångsposition i den här tråden:

Har man sex med en person som är 14,9923 år gammal så är man pedofil.
Har man sex med en person som är 15 år så är man bög.

Right?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in