Tja, har på senaste tiden, dels efter att läst på flashback och fått en lite sundare syn på droger, och att jag helt enkelt är jävligt uttråkad, har insett att man kan kombinera droger med en annars hälsosam livsstil och att om man använder dem rätt kanske tom ökad livskvalite för vissa!
Så jag vill kortsagt ha tips på nån drog som får mej att må BRA o ångestfri
Mdma har jag faktiskt blivit erbjuden flera ggr men tackat nej då jag åt SSRI förut, och har fått för mej att det inte är så bra att ta när man mår halvkasst.. LSD och svamp är nog inte heller nånting för mej i nuläget, det kan väl gå riktigt fel om man inte är riktigt "100"
Vet att man inte ska ta nått, inte ens alkohol eller cannabis om man inte är på topp, men om jag unnar mig nånting nån helg då o då är det väl inte värre än att supa skallen av sig tkr jag
Så ös på med tips

har bara erfarenhet av mängder utav cannabis o alkohol iprincip, alkohol är så uttjatat och cannabis skulle jag inte säga jag mår bra utav 🤔, känns bara "annars" samt att man somnar lättare och skrattar som fan åt dåliga skämt.
Har vid enstaka tilfällen testat benso, lyrica, tradolan.. alla dem är väl nice på sitt sätt men helt lycklig tkr jag inte att man blir!
Har inte heller några planer på att missbruka utan lever annars ganska sunt, försöker träna, käka nyttigt mm