2017-05-07, 23:31
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråden "Tips för drog för att orka med kroglivet?" infogad.
Citera
2017-06-29, 19:40
Medlem
Drog som får mig att skratta

Jag har testat cannabis och haft en av de bästa upplevelserna eftersom att jag skrattade konstant en hel kväll. Men jag gillar inte känslan av att vara hög, den framkallar ångest och får mina tankar att spinna iväg för mycket. Jag är väldigt kreativ och tänkande person, så att röka cannabis (både grönt och brunt) gör att min hjärna går på högvarv. Det enda jag söker när jag röker på är skrattattackerna.

Därför söker jag nu någon drog som framkallar skratt. Lustgas verkar vara bra men det håller ju inte i speciellt länge. Några tips?
Citera
2017-06-29, 19:44
Medlem
mystikernsmystiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentkrigaren
Jag har testat cannabis och haft en av de bästa upplevelserna eftersom att jag skrattade konstant en hel kväll. Men jag gillar inte känslan av att vara hög, den framkallar ångest och får mina tankar att spinna iväg för mycket. Jag är väldigt kreativ och tänkande person, så att röka cannabis (både grönt och brunt) gör att min hjärna går på högvarv. Det enda jag söker när jag röker på är skrattattackerna.

Därför söker jag nu någon drog som framkallar skratt. Lustgas verkar vara bra men det håller ju inte i speciellt länge. Några tips?

svamp?
Citera
2017-06-29, 19:49
Medlem
gato12s avatar
MDMA/Extacy kanske?
Citera
2017-06-29, 21:45
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentkrigaren

Svamp eller syra med en polare som också intagit substansen, du kommer spy av garv!
Citera
2017-07-29, 11:03
Medlem
tips på bra blandning??

rätt ny med droger osv så är ej så erfaren med vad man kan blanda o inte blanda, vad som är dåligt och inte dåligt.

testat basic drogerna i stort sett. Ecstasy, amfetamin, cannabis, lyrr, pp, osvosv.

någon som kan tipsa om bra cocktails elr liknande?? eller kanske bara någon bra drog? nått nytt som man inte testat, udda upplevelser osv, you name it!

helst endast seriösa svar!
Citera
2017-10-07, 17:01
Medlem
Känna sig om efter någon öl, glad och pratglad fast i pillerform?

Önskar att jag alltid kunde känna mig som efter någon öl, lite mer lättsam, glad och pratglad fast i pillerform istället för alkohol. Man kan inte gå och dricka öl på jobbet.

Vad rekommenderar ni?
Citera
2017-10-07, 17:04
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x-power
Önskar att jag alltid kunde känna mig som efter någon öl, lite mer lättsam, glad och pratglad fast i pillerform istället för alkohol. Man kan inte gå och dricka öl på jobbet.

Vad rekommenderar ni?

Det går alltså bra att knarka på ditt jobb? -Håll dig till lagligt öl istället, begränsa till fredag-lördag.
Edit: Du ville ju ha ett tips på piller också, var det ja: Jag fick oxicodin utskrivet för min brutna fot. (Smärtstillande). Efter en tablett (5mg) kände jag mig som om jag druckit ett sexpack starköl. Kul om man är ute efter effekten, jag var inte ute efter den, så det var mindre kul. Man blir trött också, som efter några öl.
Senast redigerad av kraftfoder 2017-10-07 kl. 17:08.
Citera
2017-10-08, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Det går alltså bra att knarka på ditt jobb? -Håll dig till lagligt öl istället, begränsa till fredag-lördag.
Edit: Du ville ju ha ett tips på piller också, var det ja: Jag fick oxicodin utskrivet för min brutna fot. (Smärtstillande). Efter en tablett (5mg) kände jag mig som om jag druckit ett sexpack starköl. Kul om man är ute efter effekten, jag var inte ute efter den, så det var mindre kul. Man blir trött också, som efter några öl.

Tänkte väl mer ngt mildare som lyckopiller, någon alternativ medicin eller liknande som går att beställa på internet.
Citera
2017-10-08, 13:04
Medlem
Ett par öl är aldrig fel.
Citera
2017-10-29, 08:07
Bannlyst
Bästa drogen för att bara var glad och lycklig person?

Jag har aldrig letat efter ett rus. JAg vill bara vara glad och lycklig.

Finns det sånna droger?
Citera
2017-10-29, 08:31
Medlem
0gKolhydraters avatar
När du väl blir beroende av en drog så kommer den alltid göra dig glad och lycklig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in