2017-10-29, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Kom ihåg att det bara är krumma respektabla individer som anklagas av judarna för våldtäkt.

Martin Timell, Lasse Kronér, Virtanen etc etc... alla krumma män.

Så den komiker vi söker är respektabel, folkkär men KRUM.

Med krum menar jag icke attraktivt men möjligen välvårdat utseende men ser kanske snäll ut och folk gillar honom.

Det är bara män som ratas för sex men är i respekterat gebit som anklagas. Det är dessutom en världsomfattande operation genomfört av "jew know hew" i syfte att få bort oönskade individer ur mediebranschen så att de kan tillsätta sina egna "svartingar" istället på dessa lukrativa poster.

Studera nu NOGA vilka som ersätter dessa anklagade personer och vilken ras och affiliation de nya har. Ni kommer få ett uppvaknande.

Kanske du skulle börja med att slå upp ordet krum.....? Inte för att det skulle hjälpa din argumentation speciellt mycket men det blir liksom bara trams när språket är undermåligt.
Citera
2017-10-29, 07:56
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RabiatModerat
Fin konspirationsteori. Betyder det att i USA är konspirationen utförd av ”vita” mot judar och svarta? Se noga efter vilka som kommer efter Cosby och Weinstein.

Ja det är lite konstigt. Måste ju finnas någon plan för det också!

Men, det börjar med källan som det brukar heta. Inte alltför omöjligt? Då är de safe också.
Senast redigerad av ModerRota 2017-10-29 kl. 08:16.
Citera
2017-10-29, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Känner du till personer som drabbats? Berätta
Ja många tjejer. Det finns grupp på Facebook där tjejer varnar för psykopater och killar som de träffat som misshandlat och utnyttjat dom och Soran har vart ett återkommande ämne i gruppen. Många är hotade till tystnad.

Vet att de var på Grekland eller liknande och han hade flugit dit unga tjejer och tvingade till sig sex och flera av Sorans kända kollegor skrattade bort hans vidriga beteende. Han har systematiskt våldtagit och tvingat till sig sex genom hot och våld samt alkohol och andra substanser. Alltifrån 16 år och uppåt.

Han sitter där i tv och hävdar hur PK han är och efteråt ringer han tjejer och utnyttjar som och gärna blockerar deras utvägar med våld och ger sig först efter sex. Skickar hotande sms och trycker ner tjejerna med vidrigt språk. Han är raka jävla motsatsen till vad han hävdar att han är. Hade jag sprungit på han på stan hade jag självt gett en en jävla omgång. Fega as.

Bara väntar på att hans bild ska släppas.
Citera
2017-10-29, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SituationReport
Jag tycker det ligger något i tidigare skribents åsikt att det är krumma personer som attackeras. De är enkla och "troliga" måltavlor för en större agenda.

Jag lutar mer och mer åt att #metoo är en mossad IT operation. Eller, om jag får ta på foliehatten lite: en psy op.

Det är nu national säkerhetsmässigt mycket viktigt att ta reda på om så kan vara fallet. Då är Sverige i krig.

Låter som du något på gång där. Jobba vidare med den tråden. Det kanske kan bli en bok av det vid något skede. Du verkar smart.
Citera
2017-10-29, 07:59
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barium
Kanske du skulle börja med att slå upp ordet krum.....? Inte för att det skulle hjälpa din argumentation speciellt mycket men det blir liksom bara trams när språket är undermåligt.

De har sämre stuk, är vad jag menar. De är inte raka och ståtliga.
Citera
2017-10-29, 08:02
Medlem
ChiefenKings avatar
Ingen som funderat på att det kan vara Schulman? Han har ju egen show och är radiopratare.
Citera
2017-10-29, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SluttyPumpkin
Detta är Soran och många tjejer vet om vilket as han är och har varnas i flera år att hålla sig borta från aset. Många kollegor har hållt han om ryggen och han har utnyttjat många yngre tjejer under 18 år och hotat med att ingen kommer tro dom.

Är så jävla glad att han äntligen kommer ryka.
Pluspoäng om det då framkommer att den vidriga Betnér vetat om detta, men fortsatt att jobba med den orakade IS-krigare look-a-liken Soran Ismail.
Citera
2017-10-29, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiefenKing
Ingen som funderat på att det kan vara Schulman? Han har ju egen show och är radiopratare.

Schulman är förvisso otrevlig men för smart för att hålla på sådär. Denna komiker har uppenbarligen obefintligt konsekvenstänk.
Senast redigerad av avec 2017-10-29 kl. 08:07.
Citera
2017-10-29, 08:12
Medlem
XaoqcHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oktl
Pluspoäng om det då framkommer att den vidriga Betnér vetat om detta, men fortsatt att jobba med den orakade IS-krigare look-a-liken Soran Ismail.

Vad Betnér och andra kollegor har vetat om Sorans sexbrott är en viktig fråga. Blev de förda bakom ljuset som många andra eller har de haft en intim inblick i Sorans beteende och därmed indirekt medverkat till grova sexbrott genom att inte anmäla honom?
Citera
2017-10-29, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oktl
Vad jag förstått har Soran inte dolt detta alls och kollegorna har sett detta beteendet och låtit det ske. De har skrattat gott och umgåtts med Soran samtidigt som han haft tjejer med sig och han senare bytt ut nästa kväll.

Samma som Timell och Virtanen, makten dessa personer har innebär att alla håller tyst och låter det pågå. Är så skönt att vi fick tjejerna att träda fram och anmäla rövhatten.
Citera
2017-10-29, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
var och varannan inlägg så skriver du "låg intelligens", den som sa det, han var det.
hört den?
passar otroligt bra på dig.
Soran Ismael (felstavat f.ö) är också något du skrivit i flertalet inlägg, t.ex "är det Soran Ismael" (stavas Ismail).
ditt nästa inlägg formulerade du om en liten smula, men exakt samma innehåll, och lika kort mening.

Sen skrev jag om bröderna Timell, och undrade om det fanns möjlighet att det kan vara Anders som det spekuleras om.
då ville du ha citat/referens.

snacka om låg intelligens.

som någon skriver så hade det varit kul om det är vitnegern Betnér som utreds, eller åtminstone att han vetat om detta och att det är Özz eller Soran.

Det hade varit så jäkla kul om nån av dom, eller alla tre, var inblandade i detta, och sen få läsa och höra vad alla pk-feminist-luder trollar fram till försvar.

Det är Soran.
Citera
2017-10-29, 08:24
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SluttyPumpkin
Det är Soran.

Jo, det är många som hoppas det, och namnet har varit uppe flertalet gånger.
Men...
Vad finns det för belägg till ditt påstående?
Hur kan vi veta säkert?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in