2017-10-28, 22:08
Medlem
Haubits77Bs avatar
När nu denne lille runkkurd har lyckats förgripa sönder sin egen karriär skulle jag vilja veta följande:

vad ska han göra nu när han inte längre kan kvoteras in på scenen?

Har han förmåga att bli kebab-tekniker?
Citera
2017-10-28, 22:09
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odensnorre
Har du missat Martin "mysfarbrorn" Timell?
Är det inte lite skillnad på att våldta någon och daska någon på rumpan?
Citera
2017-10-28, 22:11
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman

Inte för någon som vill ha hit fler kurder.
För dem är väldtäkter det nya hippa. (Såvida det inte drabbar dem själv såklart.)
Citera
2017-10-28, 22:11
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Nä, helt säker är man inte. Men att det kommer från så många olika källor gör att åtminstone jag är 99,99999 % säker att det här han.

Henvänsterns och journalisternas triumf om det INTE är han kommer att vara outhärdlig
Citera
2017-10-28, 22:12
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Oj vad viktigt det var att han är just kurd. När det är någon gm med svensk bakgrund vill jag se kommentarsfält fulla med "svensk", "myssvensk" osv. Idioter.
Inte det minsta viktigt att han är kurd. Bara dumjävlar bryr sig om den saken. Vad som är viktigt är att han är höjd till skyarna av den vänstermedia som bestämmer vad vi skall tycka, hur vi ska rösta och talar om den självklarheten att man skall vara snäll mot töser.

Det som är viktigt är att svin dras i smutsen och medias lögner och våldtäktskultur dras fram i ljuset.

Juljävlaafton utan slut.
Citera
2017-10-28, 22:13
Medlem
Soran Ismail. passar in som handen i handsken i inlägget från 1337likes instagram
Har försökt matcha font-typen och storleken så bra jag kunde i andra raden på vänstra inlägget.

http://www.bilddump.se/bilder/201710....66.210.22.jpg
Citera
2017-10-28, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Det var väl gm:s ursprung det handlade om här
Citera
2017-10-28, 22:14
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Tre av dom, Finnlaugsson, Jackson och Soneby har även insinuerat, utan större blyghet, att det skulle vara han. De i deras kommentarsfält som ställer frågan rakt ut får dessutom stå kvar.

Det är inte ointressant, det måste jag medge.

Med tanke på att de har avsevärt lägre status som komiker (än så länge) spelar de ett jäkligt högt spel med karriären om de inte har på fötterna.
Citera
2017-10-28, 22:17
Medlem
Studsbolls avatar
Så... Har Soran erkänt ännu?
Citera
2017-10-28, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Royal.Armada
Hela Sverige våldtas just nu =) Av vänstern av alla. Fantastiskt fint. SD kommer undan nu med sitt våldtäkts case mycket bättre nu när "alla män ändå våldtar".

Jag känner verkligen att jag har mycket att leva upp till vad gäller mansrollen. Det gäller VERKLIGEN att kavla upp ärmarna och tafsa, våldta osv för att hänga med mansnormen nu =/

Jag känner mig utlämnad, nämnligen. Utstött ur denna fina våldtäktsmannagemenskap!

Dessvärre tänder jag på barn och ej kvinnor. Kanske ett fint #preToo hehehehehhehehehehehehhehehehhee. VIlket geni jag är =D

Grejen är att ingen vill att våldtäktsmän ska komma undan, vilket är vanligt. Inte SD-män, inte journalister, inte invandrare, inte svennebanan. Inte ens fucking komiker oavsett politisk hållning.

Så håll kuken rätt i mun så har du ditt på det torra.
Citera
2017-10-28, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Citat
Kakan Hermansson om sin programledarkollega Soran Ismail: ”Han är en av få män som genom det förtryck han själv utsätts för förstår förtrycket av kvinnor. Han tar både i sin person och i offentligheten ganska mycket ansvar och är en bra förebild för killar.”

https://www.dn.se/kultur-noje/man-sk...ont-i-hjarnan/

Tveksam nu när kakan påstår detta
Det är från 2014.. Men jag har svårt se Soran som nån rejp-snubbe. Han är ju för soft och z-hanne. Random brud lär ju sänka han med en backhand bitch-slap.
Senast redigerad av Kemiske-Allan 2017-10-28 kl. 22:26.
Citera
2017-10-28, 22:20
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
Soran Ismail. passar in som handen i handsken i inlägget från 1337likes instagram
Har försökt matcha font-typen och storleken så bra jag kunde i andra raden på vänstra inlägget.

http://www.bilddump.se/bilder/201710....66.210.22.jpg

Inte ointressant detta.

Man borde också kunna avfärda en hel del komiker med alltför långa namn med samma trick. Robert Gustafsson, Henrik Schyffert eller Peter Wahlbeck (till exempel) går ju knappast att klämma in i det där utrymmet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in