Tänk på att tjejerna som anmäler en del av grabbarna gör det för att det är fel i huvudet på dem. Jag har läst på SI:s ex sidor och hon verkar vara helt sinnessjuk. Jag skulle ta hennes uppgifter med en nypa salt. Vi är ju rätt många här inne som har råkat ut för jävligt obehagliga kvinnor, alltså när man gör slut eller skiljer sig. Jag tror att SI är oskyldig, även om nu någon anmäler honom.
Nu är det inte bara en som gjort en anmälan utan flera.
Men det är ju klart. Alla kvinnor är potentiella lyckosökare och sinnessjuka.
Soran och Betnér har ett samarbete med Discovery sedan tidigare genom kanal 5 där deras serie "En skam för Sverige" sändes i vintras. Discovery har rättigheterna till vinter-OS i Sydkorea. Ett samarbete leder till ett annat på samma mediahus osv...
Ni som fortfarande inte tror det är Soran kan sluta spekulera. Han är namngiven i flera flöden på twitter. Han om skyldige Virtanen gott under jorden och ej gjort någon uppdatering. Även Polaren Betnér gjort lika så.
Första tecknet är när dessa mediakåta personer försvinner snabbt och direkt från rampljuset är att de definitivt är skyldiga.
Frågan är hur länge media mörkar hans namn? Vem blir först ut? expressen eller SVD eller möjligtvis DN.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!