2017-10-28, 17:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loxa
Hur många som är 40+ använder sig av Snapchat?
Det lär nog röra sig om en något yngre komiker.
Vill man ha kontakt med 15-20-åringar gör man såklart det. S*ran är 30 år och turnerar land och rike runt - nåt ska han väl roa sig med efter giget i Falköping också?
Citera
2017-10-28, 17:27
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Vi är nog många som stör oss på den där Özz Nujjens blattiga och högljudda stil. Han har ju förekommit i flera TV-program utanför humorämnet, och man blir faktiskt ganska äcklad av att se honom.

Men åter igen, bland komiker kryllar det av mansgrisar så även Per Andersson är givetvis en tänkbar kandidat.

Det behöver ju inte vara så att det enbart finns en våldtäktsman bland komikerna. Det kanske finns flera.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jupeter
Oroa dig inte, jag HAR läst den här tråden.

På den gamla goda tiden när Flashback fortfarande fyllde en funktion så sammanställdes all info/fakta kontinuerligt i trådar som dessa. Eftersom du är jätteinsatt så kan inte du vara vänlig att göra en fin gammaldags sammanställning nu, med den tunga FAKTA som har kommit fram angående S. skuldfråga?

Psst. på den gamla goda tiden så var det även A och O att kunna presentera en källa på sina påståenden. Flashback dog när detta försvann och resultatet blev istället ett rasistiskt Lunarstorm.
Nej det har du inte alls. Har redan gjort flera stycken (sammanställningar), i Sårans egen tråd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loxa
Hur många som är 40+ använder sig av Snapchat?
Det lär nog röra sig om en något yngre komiker.

Jo, så måste det ju vara. Snapchat är ju så oändligt mycket mer komplicerat än Twitter
Citera
2017-10-28, 17:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetax
Folk? Vllka är det? Feminister? Jag skulle tro att den största delen av Sveriges befolkning, i alla fall de med lite vett i huvudet, är just det. S och V har trots allt över hälften av alla röster. Det här är inte Big Brother eller någon annan såpopera. Förhåll dig till verkligheten och döm ingen utan att den blivit bedömd skyldig. (Kanske är det någon ur SD som är skyldig. Många av de framstår ju som komiska standupare när de visar sig i Tv:n.)
Inte en chans hävdar jag.
Vore det en SD:are så hade de rubrikerna skrikits ut och MSM förfasat sig och både namngett eller åtminstone lämnat uppgifter så att vederbörande tydligt identifierades.

Du kan vara lugn för att det inte handlar om någon SD:are ...
Citera
2017-10-28, 17:29
Medlem
Stones avatar
Han kommer nog att göra en pudel, det var länge sen. Jag är en ny människa nu.
Citera
2017-10-28, 17:31
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Inte en chans hävdar jag.
Vore det en SD:are så hade de rubrikerna skrikits ut och MSM förfasat sig och både namngett eller åtminstone lämnat uppgifter så att vederbörande tydligt identifierades.

Du kan vara lugn för att det inte handlar om någon SD:are ...
Man kan stryka moderat också, Anders Borg gick dom ju allin på utan minsta källkritik eller efterforskning, bara rent önsketänkande och sensationsiver. Så då blir det bara vänsterpacket kvar, msm har genom sin tystnad hintat om vilken politisk inriktning mgm har, journalisternas.
Citera
2017-10-28, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Men stoppa inte in kuken i sliddjuret då. Inte utan kondom iaf. Är det så svårt att fatta? Soran har bara sej själv att skylla.

Vi snackar från ett moraliskt perspektiv. Man skulle kunna beskylla männen för dåligt omdöme när det gäller flickväns- och frumaterial, men det är kvinnornas ageranden som är själviskt och omoraliskt.

Sorans feministiske ex vill att vi ska tycka synd om henne, som skuldfri offer. Men har man sex utan kondom där den ena parten inte gett sitt godkännande till att bli förälder så har den andre inte rätt till att föda barnet. Vill hon ha barn så får hon hitta en ny man som ställer upp på det, eller vänta till nuvarande mannen har ändrat sig.
Citera
2017-10-28, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Han kommer nog att göra en pudel, det var länge sen. Jag är en ny människa nu.

Ja, troligen blir det så. Och den postmoderna attityden till ansvar skrev Ann Heberlein om här (för den som orkar läsa fler än 140 tecken):

https://ledarsidorna.se/2017/10/en-postmodern-mardrom/
Citera
2017-10-28, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nu blandar du väl ihop fallen. Den som anklagat Virtanen är just en sådan person du beskriver. Vilka 4 som här anklagar denna komiker är okänt. Det ska dock finnas tre polisanmälningar om våldtäkt.

Nej, det jag inte. Här är Sorans ex twitter: https://twitter.com/Kapolain
Ganska gott om patriarkala strukturer, vit kränkt man osv där.
Vilka de andra kvinnorna är som har anmält honom vet jag inte.
Citera
2017-10-28, 17:36
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Vi snackar från ett moraliskt perspektiv. Man skulle kunna beskylla männen för dåligt omdöme när det gäller flickväns- och frumaterial, men det är kvinnornas ageranden som är själviskt och omoraliskt.

Sorans feministiske ex vill att vi ska tycka synd om henne, som skuldfri offer. Men har man sex utan kondom där den ena parten inte gett sitt godkännande till att bli förälder så har den andre inte rätt till att föda barnet. Vill hon ha barn så får hon hitta en ny man som ställer upp på det, eller vänta till nuvarande mannen har ändrat sig.

Men nu är det så att kvinnan kan föda eller inte enbart baserat på vad hon själv vill. det är hennes kropp. att hon sen väljer en ful och dum jävul som soran är hennes eget fel.
Citera
2017-10-28, 17:36
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Flera har sagt att de ska ta ett glas whiskey/skratta/jubla om det är Soran. Bara att scrolla bakåt i tråden och se själv.

Vilka vidriga svin som kan glädjas åt att någon våldtagit, eller vad säger du?

Nja, med din begränsade intellektuella förmåga så kanske det uppfattas så, men min tro är att man känner en ofantlig skadeglädje åt att en självgod uppblåst värdelös PK-idiot trampar så in i helvete i klaveret att han aldrig kommer kunna ta sig ur. Soran kommer vara paria i Sverige och blir han inte det så kommer allt som rör vid honom eller alla som har officiella kontakter med honom vara besudlade. Vem vid sina sinnes fulla bruk vill hänga med en Kapten Klänning-typ?

Eller tror du att det blir "jaja Åke dömdes visserligen för pedofili men han har sonat sitt brott och det var då. Åke är reko..."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in