2017-10-29, 20:37
Medlem
Virgovargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betong-Olsson
Tänk vad kul om det inte är Soran, som istället i detta nu sitter och samlar material till en ny serie. Ett drev mot Sverige kan vara en passande titel.
Jag tänkte faktiskt samma tanke. Det vore riktigt roligt om det visade sig vara någon helt annan komiker. Det blir definitivt material till en hel serie, eller varför inte en show att turnera landet runt med.

Därmed inte sagt att teorin är speciellt trovärdig, bara att den är rolig.
Citera
2017-10-29, 20:38
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Kan ju ändå vara som jag sa. Alla tre kanske känner sig kränkta när han inte svarar på sms dagen efter en het natt fylld av löften och förhoppningar.

För i helvete sluta nu
Citera
2017-10-29, 20:38
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
SI kvinnosyn är bedrövlig. Lämnar sin gravida sambo..
Det behöver inte betyda nånting.

Jag är mycket skeptisk till den här häxjakten på män. Även om min lilla djävul på axeln gärna vill att Soran ska åka dit så det sjunger om det så vill jag inte att nätmobbar ska bli som en pseudo-domstol. Jag tror inte man ska underskatta den makt som kvinnor har när dom väl väljer att gadda ihop sig. Internet har öppnat dörren till en sorts ryktesmobbning på global nivå.
Citera
2017-10-29, 20:39
Medlem
nickomyras avatar
Jonas Inde verkar ha lite problem ...
https://stoppapressarna.se/svenskt/j...-till-fangelse
Tror iofs inte han haft nåt samarbete på g m Discovery

Tycker själv att det lutar åt Soran .. men eftersom vi inte vet än ..
Citera
Medlem
flygandeflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deltoro
Exakt. Och hyckleri & respektlöshet avskyr jag oavsett varifrån det kommer. Och blir förvånad över hur lite folk bryr sig om ifall de framstår som trovärdiga eller inte. Framhåller man en åsikt utifrån t ex dubbelmoral så är ju både trovärdighet & integritet lika med noll.

Kattsvin och deltoro, några av de få sansade rösterna i den här debatten.
F.ö. Som metoo-Sverige ser ut nu:
Aftonbladet hänger ut expressenmedarbetare. Expressen svarar med att hänga ut AB-medarbetare. SVT och TV4 i krig om tittarna, "draghjälp" av påstådda och bevisade tafsare/sexförbrytare.
- det politiska och ekonomiska spelet kring detta är tarvligt. Från SAMTLIGA SIDOR.

Och mitt i allt alla offer.
Citera
Medlem
Kibombos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholm1
När ni sitter och gissar så ska ni stämma av följande parametrar:

- Som komiker har mannen en blomstrande karriär.
- Regelbunden medverkan i olika tv- och radioprogram.
- Fullsatta turnéer runtom i landet har gjort honom känd för en bred publik.
- Skulle göra samarbete med Discovery i samband med vinter-OS.

Allt stämmer in på Soran Ismail. Det sista är inte bekräftat men samarbetet ligger helt i linje med nutidens integrationsdebatt. Reportagen skulle fungera som en slags infasning för svenskar med invandrarbakgrund att börja intressera sig för det klassiskt kritvita skiduniversumet. Plus att han är polare med Osmanbegovic, chef på Discovery.

Dessutom har standup-komiker som Johannes Finlaugsson gått ut på twitter med skämt om det, det hade han inte gjort om det fanns några tveksamheter. Standup-branschen är extremt kollegial och inga snackar öppet skit om varandra där.

Fortfarande för svaga grunder för att med säkerhet kunna avgöra att SI är MGM. Bra sammanställning, dock. Har saknat sådana i tråden.
Citera
2017-10-29, 20:40
Medlem
Tankefrihets avatar
Blir intressant att se om detta ställs in:

https://www.ticketmaster.se/event/sw...ljetter/481681
Citera
2017-10-29, 20:41
Medlem
flygandeflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattsvin
Den politiska diskussion har bara blivit sämre och sämre de senaste åren. Man diskuterar inte idéer och tankar längre, man försöker inte bevisa sin tes med logiska argument. Det liknar mer rivaliteten mellan fansen till två fotbollsklubbar, folk tar varje möjlighet som de får att kasta skit på det andra laget.

Jepp så är det. Jag är en trogen läsare (skribent mer sällan) av Flashback och tycker att vissa saker visst "förtigs" av sk MSM. Samtidigt FÅR man inte bara vara så enögd att tro på allt skit som står här. För på fb finns en jävla massa skit också. Precis som i MSM! Så trist är verkligheten! Pk-idioter och anti-pkidioter in en skränande ankdamm. Utmaningen är att sålla!
Citera
Avstängd
Undrar hur stort casting couch är i sverige.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Casting_couch
Citera
Medlem
life80s avatar
https://petterssonsblogg.se/2017/10/...va-valdtakter/
Citera
Medlem
Med tanke på att flera varit inne på att SI verkar ha radikaliserats kan man ju inte låta bli att undra... Kommer han att tappa det helt om det går käpprätt åt skogen med hela hans tillvaro?
Citera
2017-10-29, 20:42
Medlem
teasardigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
SI kvinnosyn är bedrövlig. Lämnar sin gravida sambo..

Vad har det med kvinnosyn att göra? Det är ett känt faktum, och något som beklagats i otaliga flashbacktrådar, att mannen inte har ett skit att säga till om vid graviditet. Men mannen har rätt att avsluta förhållandet om kvinnan tvingar honom att bli ofrivillig pappa. Inga konstigheter med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in