2017-10-28, 17:15
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Dom har uttryckligen sagt att det skulle vara en smäll för PK. Så jo.. Det är precis vad dessa även de hoppades på.. Antar att du kommer ge dessa idioter en känga dom med? Eller var det bara otillåtet resonerande om man tillhör fel politiska färg?
Folk är glada att det smäller mot pk eftersom att det är Soran, folk hoppas inte att det ska vara han för att det ska svida för pk. Lite skillnad, tycker du inte?
Citera
2017-10-28, 17:15
Medlem
CarlosRexs avatar
Citat:
Det samma gäller Robert Gustafsson. Ska vi anta att även han är högt på din lista av misstänkta med då? Låt mig gissa, din lista involverar bara komiker som är vänster?
Nej det är nog inte Robert Gustavsson alla som hängts ut i metoo-kampanjen hittills är PK.
Citera
2017-10-28, 17:19
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
Du är feministisk vänsterextremist va? Ingen annan kan väl tolka som er. Ingen som gläds åt någon våldtäkt, dom har blivit våldtagna vem det än är som våldtagit dom, glädjen består av att det är en av er som hängs ut för vad ni egentligen är.

Vänj dig, detta är bara början, drevet kommer gå hårdare och hårdare ju närmare valet vi kommer.
Vänsteraktivister=våldtäktsmän
Citera
2017-10-28, 17:19
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowvadintressant
Vad yrar du om nu egentligen? Vad baserar du detta på? Detta med Soran framkom ju först idag, det tog ju flera dagar innan Virtanen exponerades av massmedia. Kommer inte ihåg exakt hur det gick till med Timell, men vill minnas att det tog åtminstone ett par dagar innan någon vågade publicera hans namn också. Du jagar spöken.
Ja, det tog egentligen flera år med herrarna Timell och Virtanen, med Säran runt ett år.
Citera
2017-10-28, 17:20
Medlem
Noterar att den fotbollstokiga kurden S.I är knäpptyst idag när Dalkurd precis gått upp i allsvenskan.
Citera
Medlem
elbastardos avatar
Exet: "Det gör bara ont. Ont ont ont."
https://twitter.com/Kapolain/status/923936941246177280
Citera
Medlem
King-kuntaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovuru
Ännu en kollega till Soran, komikern Johannes Finnlaugsson, som outar honom som den utpekade komikern:
https://twitter.com/johabbed/status/924280202485817345
Även komikern Felicia Jackson:
https://twitter.com/feliciajxn/statu...85755903660032
Om nu Soran är skyldig och alla visste om det, varför tar dessa skenheliga plastmänniskor bladet från munnen nu? Jag menar om dom verkligen bryr sig om BO borde dom ha sagt något tidigare för att rädda dessa unga tjejer som dom ju bevisligen bryr sig jättemycket om...
Citera
Medlem
XaoqcHs avatar
Minst två större svenska nyhetsorganisationer undersöker just nu anklagelser mot Soran så vi kan förvänta oss fler reportage inom kort.

Generellt brukar medierna avvakta med att offentliggöra namn tills den misstänkte själv går ut i media, så vi får väl se vad Sorans nästa drag blir. Jag blir alltid paff när dessa grova sexbrottslingar ändå går ut i media och gör en halv frankensteinpudel - hur kan man vara så jävla fräck? - men det är nog exakt vad Soran kommer göra och först då kommer hans namn att offentliggöras.
Citera
2017-10-28, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Virtanens namn blev ju offentligt när han själv valde offentlighetens väg. Jag skulle tro det var samma sak med timell även om jag inte är säker.
Nu är väl inte direkt varken Virtanen eller Timell några komiker, snarare tvärt om. Tråden handlade just om komiker!
Citera
2017-10-28, 17:22
Medlem
loxas avatar
Hur många som är 40+ använder sig av Snapchat?
Det lär nog röra sig om en något yngre komiker.
Citera
2017-10-28, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
För mig känns det etablerat om en välkänd komiker, som har goda vänskapsband med alla i branschen ej dementerar utan bekräftar vilken komiker som är våldtäktsmannen ser det som rätt goda bevis. Förutom då att jag vet redan vem den maskerade komikern är.

Orkar inte ens svara ni andra gubbsläm som tycker det är okej att klämma på en servitris rumpa. Dö bara, vi alla andra väntar på det.
Du tycker inte han uttalar sig lite väl skämtsamt för att det ska gälla våldtäkt? Som sagt kanske det är han, men bevis är inte "komiker twittrar kommentarer som kan tolkas på flera sätt".

Inte heller har jag godkänt att man taffsar på tjejer. Allt jag sagt är att din uppfattning av vad bevis är verkar smått felaktigt.
Citera
2017-10-28, 17:23
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Det samma gäller Robert Gustafsson. Ska vi anta att även han är högt på din lista av misstänkta med då? Låt mig gissa, din lista involverar bara komiker som är vänster?

Det är ju dom det är något fel på! Det kommer naturligt av att vara V-vriden, självgod men i grunden ett omänskligt monster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in