2017-10-27, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Ja mycket man kan läsa på flashback. Jag litar nog mer på Dagens Nyheter.
Anonyma konton på instagram/twitter däremot, där snackar vi pålitliga grejer.

Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Bilden i Expressen är från Maximteatern och det handlar om RAW Comedy Club, några namngivna på sidan:

https://thatsup.se/stockholm/article...-maximteatern/
Går den den där tråkiga skiten fortfarande runt?
Citera
2017-10-27, 21:32
Bannlyst
Peter Wahlbeck eller Jonas Inde kan nog ha problem med kvinns och aggressioner.

Soran tror jag inte på - han är för mesig och har säkert ingen kuk stor nog att visa upp.
Citera
2017-10-27, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brölbrutus
Det står ju i artikeln att han är svensk!?

Svensk är man när man har svenskt medborgarskap. Några andra kriterier behöver inte uppfyllas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Kommer han gå till barberaren/frisören nu tro?
Japp, det är troligtvis prio 1 efter multibla våldtäktsanklagelser (om det nu är han).
Citera
Medlem
BushwickBills avatar
Så den tilltänkta programledaren till Melodifestivalen som avfärdades på grund av "nya uppgifter" är troligtvis Soran?
Citera
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Om jag vore Soran och oskyldig nu så skulle jag inte säga ett pip på ett tag. Jag skulle medvetet hålla låg profil så drevet ni driver upp blir värre och värre. Sen om några dagar när jag kommer ut som oskyldig så skulle jag använda allt detta för att visa vilka rasistiska dårar ni är. Ni ger honom material för en hel show som ni håller på.
Men då måste han såklart vara oskyldig.

Om han nu är skyldig till att begå sexuella brott som en seriekriminell så borde väl parhästen Betnér känna till detta. Med tanke på att Betnér borde känna till hur han utsatt exet. Vad har Betnér för skuld i att det har kunna fortsätta pågå. Alla vita män skall ju ta ansvar och säga till när det blir för mycket *förnedrande snack* å sådär.

Nej det är idiotiskt att tiga i dessa fall indikerar på skuld, finns det något värre att bli beskylld för , en person som råkar ut för detta borde omedelbart hävda sin oskuld och samtidigt påvisa att det skulle vara något rasistiskt bakom , allt annat skulle låta tvivel gro , du borde absolut inte vara någon pr manager , jösses.,
Senast redigerad av Mr B 2017-10-27 kl. 21:36.
Citera
2017-10-27, 21:34
Medlem
Killarys avatar
Det är ingen som nämnt Me**iah Ha**b*rg än? Är han helt utesluten?
Citera
2017-10-27, 21:36
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Går den den där tråkiga skiten fortfarande runt?

Ja, och både Soran och Magnus är med.
Citera
2017-10-27, 21:36
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Om det nu är herr S*ran har ju killen en satans tur att han döpte pågående show till "En skam för Sverige". Finns ju liksom ingen anledning att ställa in...

Det finns ett konto på instagram där tjejer har skickat in berättelser och hon som har kontot har blurrat alla namn men postar screeshots av berättelserna. Där läste jag (för flera dagar sen) om en känd ”feministisk” (manlig) komiker och offret sa även något i stil med att namnet på hans senaste show var ironisk. Jävlar!

Kommer dock inte ihåg vad kontot heter men någon annan i tråden kanske också kommer ihåg att ha sett det där och kan linka??
Citera
2017-10-27, 21:37
Medlem
Özzz är väl rätt känd för att ragga på teens och vara relativt odräglig på krogen. Sedan om det nu är honom det har jag ingen aning om, men hade inte blivit jätteförvånad heller och andra sidan.
Senast redigerad av Corinus 2017-10-27 kl. 21:44.
Citera
2017-10-27, 21:40
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Nej det är idiotiskt att tiga i dessa fall indikerar på skuld, finns det något värre att bli beskylld för , en person som råkar ut för detta borde omedelbart hävda sin oskuld och samtidigt påvisa att det skulle vara något rasistiskt bakom , allt annat skulle låta tvivel gro , du borde absolut inte vara någon pr manager , jösses.,

I Sorans fall är det bara en stor vinst att få vara oskyldig och anklagas för detta av rasister på Flashback. Han är redan ett stort offer för rasism och hat. Detta skulle bara ge honom ännu mer tobak i gråt-pipan. han skulle tjäna stort på det. En ny turné, en ny bok plus otaliga tv-intervjuer där han får komma till tals om den hemska rasismen som försöker göra honom till våldtäktsman.
Han skulle kunna tjäna miljoner på det och bli ännu mer älskad i hur många tv-soffor som helst.

Att du inte ser det visar bara att du inte förstår vad det krävs för att jobba inom PR. Men det är okej för det behövs såna som dig också som kan tälja tändstickor i någon källarlokal.
Citera
2017-10-27, 21:41
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Så den tilltänkta programledaren till Melodifestivalen som avfärdades på grund av "nya uppgifter" är troligtvis Soran?
Bra observation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in