2017-10-27, 21:19
Medlem
Gnusmas80s avatar
Haha. Förstår att det ser konstigt ut. Men det jag me ar är att % står för procenten per person. (Som att det i te skulle finnas någon annan än just den )=)
Citera
2017-10-27, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Det som talar mest för Soran är väl att han fick en kommentar på twitter redan igår

Laban10‏ @Laban106 26 okt.
Svar till @Soranismail

Vet du vad som är ännu märkligare Soran? Att kalla sig för feminist och samtidigt bete sig fruktansvärt illa mot kvinnor och unga flickor

Tråden här på flashback startades ju idag. Och artikeln från DN också idag. Så detta är inte nån från flashback som har kommenterat.
Du kanske ska ta och kika i Sårans alldeles egna tråd här på FB när du ändå kommit igång med detektivarbetet, ett litet tips bara.
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Lol, det är ju någon som skämtar. Nu måste alla gå in och svara att Dr Alban aldrig varit misstänkt...
Räknar kallt med att du kommer försvara den våldtäktsdömda komikern, när namnet väl blir officiellt, efter ditt fina försvar av Virtanen i hans tråd.
Senast redigerad av Geigerzehler 2017-10-27 kl. 21:25.
Citera
2017-10-27, 21:23
Medlem
Citat:
Det som talar mest för Soran är väl att han fick en kommentar på twitter redan igår

Svar till @Soranismail

Vet du vad som är ännu märkligare Soran? Att kalla sig för feminist och samtidigt bete sig fruktansvärt illa mot kvinnor och unga flickor

Tråden här på flashback startades ju idag. Och artikeln från DN också idag. Så detta är inte nån från flashback som har kommenterat.

En kommentar på hans facebook de 15e oktober lyder: Är det sant Soran?
Senast redigerad av hank1338 2017-10-27 kl. 21:27.
Citera
2017-10-27, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
"Utreds för våldtäkt" ...kan ni hålla in hästarna innan det är en våldtäkt innan ni hänger ut namn ?

Vem det än må vara!

Vilka medier har publicerat namn?
Citera
2017-10-27, 21:25
Medlem
kalkryggars avatar
Om jag vore Soran och oskyldig nu så skulle jag inte säga ett pip på ett tag. Jag skulle medvetet hålla låg profil så drevet ni driver upp blir värre och värre. Sen om några dagar när jag kommer ut som oskyldig så skulle jag använda allt detta för att visa vilka rasistiska dårar ni är. Ni ger honom material för en hel show som ni håller på.
Men då måste han såklart vara oskyldig.

Om han nu är skyldig till att begå sexuella brott som en seriekriminell så borde väl parhästen Betnér känna till detta. Med tanke på att Betnér borde känna till hur han utsatt exet. Vad har Betnér för skuld i att det har kunna fortsätta pågå. Alla vita män skall ju ta ansvar och säga till när det blir för mycket *förnedrande snack* å sådär.
Citera
2017-10-27, 21:26
Medlem
SingleStars avatar
Bilden i Expressen är från Maximteatern och det handlar om RAW Comedy Club, några namngivna på sidan:

https://thatsup.se/stockholm/article...-maximteatern/
Citera
2017-10-27, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Genom att öppna bilden i Photoshop och sen *photoshoppa* den. Fan du är inte den vassaste kniven i lådan i alla fall.

Sen ser det misstänkt ut att hon skulle svara så och det ser misstänkt ut att hon får meddelandet svarar och skickar det till dig på exakt under en minut.
Om det nu är soran så gissar jag att hans agent är rätt ner ringd just nu, tror knappast att hon svarar så fort
Citera
2017-10-27, 21:28
Medlem
Stakeholders avatar
Betner försöker ju göra att han är komiker och brukar ju leva turneliv med Soran. Måhända kunde ju Betner kunna lämna vittnesmål. Jag menar han är väl feminist och hatar sexuella trakasserier.
Citera
2017-10-27, 21:28
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:

Svar till @Soranismail

Man kunde läsa om det här på Flashback för en vecka sedan.
Citera
2017-10-27, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Betner försöker ju göra att han är komiker och brukar ju leva turneliv med Soran. Måhända kunde ju Betner kunna lämna vittnesmål. Jag menar han är väl feminist och hatar sexuella trakasserier.

Känns mer o mer som en papperstiger att dessa "egenskaper" går hand i hand bland män som påstår sig vara feminister. Kungen var Kapten Klänning men han har tydligen många undersåtar i sin arme.
Senast redigerad av MrStreamer 2017-10-27 kl. 21:32.
Citera
2017-10-27, 21:31
Medlem
Raktinyllets avatar
Troligtvis en invandrare eftersom man inte går ut med identiteten, min magkänsla säger att det handlar om en viss kurd.
Citera
2017-10-27, 21:31
Medlem
Kommer han gå till barberaren/frisören nu tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in