2017-10-27, 20:36
Medlem
https://imgur.com/a/6zJuU Bekräftar att det är soran
Citera
2017-10-27, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RabiatModerat
Hon skrev den 25/10:

”Sover fan inte på nätterna längre. Krishanterar. Sorgebearbetar. Rannsakar. Försöker förstå.”

Någon som vet när de var tillsammans och om hans barn är med henne?

Tog slut nån gång 2014. Kan bara hoppas att mamman eller någon närstående till henne äntligen tagit mod till sig och berättat vad som var anledningen till varför det tog slut.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...cle18913987.ab

Citat:
Soran Ismail vill inte berätta vilka anledningar som ligger bakom uppbrottet från Caroline Tegebo, han vill att hans privatliv ska respekteras.
– Jag kommer inte vidare kommentera detta eftersom jag inte kommenterar någon del av mitt privatliv offentligt. Jag ber er respektera detta.
Citera
2017-10-27, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Shan Atci har väl varit på våldtäktstapeten tidigare?

http://www.lt.se/stockholm/sodertalj...an-kvinnodagen
Shan "the man" Atci stoppas från kvinnodagen
60000 för att sitta häktad i tre dagar?!
Citera
2017-10-27, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Fast tanken med metoo är ju att klämma åt svenskar just för att de invandrade våldtäktsmännen skulle hamna i skymundan, därav dreven mot Timell, Kronér fotbollsspelaren osv. Skulle man dreva mot lakritstomtarna Özz/Soran så blir ju metoo kontraproduktivt. Schyffert kan man säkert offra, men han är ju ett guldalibi för PK. En svensk som är känd komiker och som till och med är tillsammans med en invandrare - Nour "slicka fitta" El Refai.

Fan vad det kliar över hela kroppen när jag läser detta. Hur kan en människa var så korkad?
Hur kan en människa ha kunnat stå utanför hela informationsvärlden att man har missat vad som startade #metoo?

#metoo startades i USA av Alyssa Milano har exakt noll och ingenting med svensk invandring att göra.
Släpp banjon och börja utbilda dig.
Citera
2017-10-27, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338

Om det är han så är han rökt i Sverige. Lär fly landet. Frågan är till var? Finns ingen plats för någon som gått med hög svansföring för sen visa sig vara ett äckligt kräk.
Citera
2017-10-27, 20:46
Medlem
Citat:
är det du som har smsat henne. kan du bevisa på något sätt att bilden inte är fotoshoppad?
i så fall tror jag vi har vårt bevis mot herr Ismail
Citera
2017-10-27, 20:47
Medlem
Citat:

Det är nästan lika intressant att se hur jäkla illa hans kommunikationshjälpreda stavar. Hur är det möjligt?!?
Citera
2017-10-27, 20:47
Medlem
teasardigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Shan fick massiv kritik efter att ha lekt med en lite för ung flicka, han blev dock frikänd men han satt häktad. Efter det försvann han från standup-Sverige men har tydligen börjat köra lite i år. Så det handlar om någon annan, jag tror det är Soran! Inte en chans att han skulle låta bli att nämna #metoo och allt som hänt med kändisar som åkt fast, om han var oskyldig. Inte en chans

Var det inte han som satt häktad men hade spelat in samlaget på mobilen och kunde därför bevisa att det var frivilligt och inte någon våldtäkt? Vill minnas att han därefter blev dömd till böter för förtal eftersom han hade spelat in.
Citera
2017-10-27, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FridolinsDolme
är det du som har smsat henne. kan du bevisa på något sätt att bilden inte är fotoshoppad?
i så fall tror jag vi har vårt bevis mot herr Ismail

Hur fotoshoppar jag en mobilbild???
Citera
2017-10-27, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
Fan vad det kliar över hela kroppen när jag läser detta. Hur kan en människa var så korkad?
Hur kan en människa ha kunnat stå utanför hela informationsvärlden att man har missat vad som startade #metoo?

#metoo startades i USA av Alyssa Milano har exakt noll och ingenting med svensk invandring att göra.
Släpp banjon och börja utbilda dig.
That's what you think, dude. Aktivisterna tog över, sen började det leva sitt eget liv. Det var inte så det var tänkt förstås, utan ett skenmanöver och ett försök att för alltid sänka den svenska mansgrisen och sänka honom till MENA nivå (eller snarare, höja MENA nivån). Nåja, nu fortsätter vi äta på våra popcorn. Det kan sluta hur som helst
Citera
2017-10-27, 20:49
Medlem
Gnusmas80s avatar
Min gissning är så här. (Om det skulle vara någon av dom)

80% - Magnus Betner
85% - Özz Nujen
95% - Soran Ismail
25% - Henrik Schyffert
0% - Måns Möller
0% - Johan Rheborg
0% - Per Andersson
20% - Thomas Järvheden
0% - Kodjo Akolor
5% - Claes Malmberg
100% - Shan Atci
35% - Henrik Hjelt
10% - André Wickström
15% - Björn Guvstavsson
0% - Johan Glans
0% - David Batra
0% - Robert Gustavsson
0% -Felix Herngren
-----------------------------------------------------------
Alla förutom dom här är borta från utredningen enligt min teori (om det skulle vara någon av dom här)

100% - Shan Atci
95% - Soran Ismail
85% - Özz Nujen
80% - Magnus Betner
35% - Henrik Hjelt
25% - Henrik Schyffert
20% - Thomas Järvheden
15% - Björn Guvstavsson
10% - André Wickström
5% - Claes Malmberg

Shan Atci är väl tidigare dömd för något i denhär stilen och han hade tydligen filmat de hela. (Kan ha fel, minns inte riktigt?)

Vad tror ni om den uppställningen?
Citera
2017-10-27, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickardrattradig
Det är nästan lika intressant att se hur jäkla illa hans kommunikationshjälpreda stavar. Hur är det möjligt?!?

Ja bra fråga... kan någon mer SMSa så får vi in fler bevis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in