2017-10-27, 19:42
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Hennes artikel är halvt om halvt apologetisk mot övergreppskulturen på Aftonbladet, så hon uppvisar snarare det generella hyckleriet vi har sett hos de uttalade och predikande feministerna i svenska offentligheten. Samt även Karolina Ramqvist är uttalad feminist, men det hindrade inte henne från att bli ihop och skaffa avkomma med Virtanen, trots att hans beteende var allmänt känt. Så varför skulle det inte kunna vara Cantwell bara för eventuell vänskap med Fränden?

Sedan har jag inte ännu köpt att 'reportern' är Cantwell, men det är ju något annat.
Ramqvist är värre än så. Dels så har hon ursäktat den fullständigt virulenta homofobin i Jamaicas reaggescen. Dels har hon bara noterat att bland svarta flator i USA så var det relativt vanligt att butchen misshandlade femmen. Priset tog hon häromåret när hon i någon intervju sade att hon minsann typ umgicks i kretsar där tjejerna typ hade handgranater i handväskan.
Citera
2017-10-27, 19:43
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
Jösses, aftonbladets egen rättsreporter....han som länge talat om för oss hur domar och lagar bör tolkas och efterlevas......grattis Lena Mellin till att ha så fantastiska kollegor.

Nja,

Nu VET vi ju inte om det är han även om en hel del pekar åt det hållet.

Tro mig, jag skulle tycka det var fantastiskt och ofattbart roligt.

Men rätt ska vara rätt.
Citera
2017-10-27, 19:51
Medlem
coreyhartfanclubs avatar
Citat:
Jösses, aftonbladets egen rättsreporter....han som länge talat om för oss hur domar och lagar bör tolkas och efterlevas......grattis Lena Mellin till att ha så fantastiska kollegor.
Vet du, det skulle inte förvåna mig ett dugg om Lena Mellin agerar lite bordellmamma på Aftonbladet. Hon har varit på Aftonbladet i flera år och kan väl omöjligen vara helt omedveten.
Citera
2017-10-27, 19:53
Medlem
Lao Tzus avatar
Jag tycker ändå att det verkar osannolikt att L*na M*lin skulle ha blivit utsatt för övergrepp från dessa herrar dag ut och dag in på redaktionen i åratal utan att ha skrivit ett enda pip om det.

Om det skulle vara så hoppas jag att hon får upprättelse i domstol för alla dom kränkningar som inte preskriberats.
Citera
2017-10-27, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Nja,

Nu VET vi ju inte om det är han även om en hel del pekar åt det hållet.

Tro mig, jag skulle tycka det var fantastiskt och ofattbart roligt.

Men rätt ska vara rätt.

Stämmer, vi får vänta och se om OC träder fram som Timmel och Virtanen.
Citera
2017-10-27, 20:01
Medlem
coreyhartfanclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Jag tycker ändå att det verkar osannolikt att L*na M*lin skulle ha blivit utsatt för övergrepp från dessa herrar dag ut och dag in på redaktionen i åratal utan att ha skrivit ett enda pip om det.

Om det skulle vara så hoppas jag att hon får upprättelse i domstol för alla dom kränkningar som inte preskriberats.
Jag menade mer att hon kanske var med i sexligan eller åtminstone försvarade/ursäktade deras övergrepp för att de är hennes pojkar.
Citera
2017-10-27, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coreyhartfanclub
Vet du, det skulle inte förvåna mig ett dugg om Lena Mellin agerar lite bordellmamma på Aftonbladet. Hon har varit på Aftonbladet i flera år och kan väl omöjligen vara helt omedveten.

Jag tror att Mellin hört skvaller om dessa herrar tidigare men valt att undvika strid eftersom hon trott att det skulle gå över/glömmas bort.
Citera
2017-10-27, 20:03
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:

Nej ingen kan nog med trovärdighet påstå att de varit omedvetna om vad som pågått. De borde nog ta sig en ordentlig titt i spegel och rannsaka sig själva. Att inte agera och försöka stoppa detta då är man moralisktmedskyldig.
Citera
2017-10-27, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Nej ingen kan nog med trovärdighet påstå att de varit omedvetna om vad som pågått. De borde nog ta sig en ordentlig titt i spegel och rannsaka sig själva. Att inte agera och försöka stoppa detta då är man moralisktmedskyldig.

Mellin är nog tvärförbannad både på sig själv och dessa medarbetare. Hade hon agerat tidigare så hade hon och tidningen visat handlingskraft men nu är den förbytt mot moraliskt haveri.
Citera
2017-10-27, 20:11
Medlem
Citat:
Mellin är nog tvärförbannad både på sig själv och dessa medarbetare. Hade hon agerat tidigare så hade hon och tidningen visat handlingskraft men nu är den förbytt mot moraliskt haveri.

Just chefernas underlåtenhet, gör ju dessa också medskyldiga.
Citera
2017-10-27, 20:14
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Jag menade mer att hon kanske var med i sexligan eller åtminstone försvarade/ursäktade deras övergrepp för att de är hennes pojkar.
Aha!

Du menar ett slags parallellfall till dom medelålders kvinnorna i Österrike som utnyttjar unga Afghaner för sina erotiska syften.

Om hon har pressat dom tre redaktionsanställda till det hoppas jag att dom tre herrarna får upprättelse i domstol för dom ännu ej preskriberade kränkningarna dom utsatts för.
Citat:
There is a growing trend in Austria of middle aged or older women enticing young male asylum seekers with favours and money for sexual gratification and making the young migrant men dependent on them.

http://www.breitbart.com/london/2017/07/28/growing-trend-older-austrian-women-becoming-sugar-mamas-young-migrants/
Citera
2017-10-27, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
Just chefernas underlåtenhet, gör ju dessa också medskyldiga.

Javisst, liknar tv4 och Timell i det avseendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in