2017-10-27, 18:50
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlurryFace69
Tack för det! Kan det vara han som de anhållit med tanke på åldern??

Pappa vid 25 är väl inte ovanligt?
Just benämningen ”20-30” års åldern är väl skum i sig?
Är dom väldigt osäkra på hans ålder?
Varför?

Jag sätter smöret på att det är invandrarpappan, förvisad till röshult utan barn i följe som är gärningsmannen.
Men jag kan såklart ha fel.

Vi måste få mer info innan vi kan spekulera mer
Citera
2017-10-27, 18:50
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Gissar att GM är känd sedan tidigare för mindre brott. Kanske velat blivit "någon" men inte vågat.
Kan ju vara en ostraffad nörd som häckat framför dator och spelat onlinespel halva livet också. Den socialt handikappade typen då alltså. Ger mig fan på att GM kollar på porr på regelbunden basis.

Dom kan väl göra husrannsakan hemma hos killen trots att de bara har honom på lägre misstankegrad? Hans dator är nog intressant att kolla i. Hittar dom våldsporr kan de använda detta som påtryckningsmedel i förhören för att få honom att bryta ihop.

Vem som än gjorde detta så bör han brinna i helvetet.
Citera
2017-10-27, 18:52
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Pappa vid 25 är väl inte ovanligt?
Varför?

Jag sätter smöret på att det är invandrarpappan, förvisad till röshult utan barn i följe som är gärningsmannen.
Men jag kan såklart ha fel.

Vi måste få mer info innan vi kan spekulera mer

Yes, tror du kan ha rätt här!
Hoppas verkligen det är rätt person de tagit in..
Citera
2017-10-27, 18:55
Medlem
meas19s avatar
Tydligen en Af-ghan!

Citat:
Ursprungligen postat av suh-dude
Se till att få etniciteten på fanskapet. Detta är viktigt. Jag bryr mig inte eller hoppas. Vill bara veta.

Skönt att Matthijs inte grep en älg dock. Polisen läcker...
Citera
2017-10-27, 18:55
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Det är Antingen pappan som berövats på sina barn, eller en knäppgök från något psykboende nere vid sparbanken.
Skulle kunna vara en anhörig också såklart, men det känns osannolikt i det här fallet.

Spänningen är olidlig

Stefan eller Ahmed?

Detta kom som en överraskning, men en trevlig sådan.

Vi kan ju hoppas. Dock handlar det om anhållande på den lägre misstankegraden.
Citera
2017-10-27, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungklant
Nja, står ju på polisens hemsida..

”2017-10-27 17:20, Uppdatering, Ulricehamn
Gällande den kvinna som 17-10-24 hittades död i anslutning till ett joggingspår i Ulricehamn.

Åklagare har på eftermiddagen i dag anhållit en man misstänkt för mordet i Ulricehamn. Utredningsarbetet pågår och i nuläget kan ingen mer information lämnas i ärendet.

Uppdatering kl 18.00: Efter ett intensivt spanings- och utredningsarbete kunde polis hämta den misstänkte mannen till förhör, efter förhöret blev mannen anhållen av åklagare. Mannen som är anhållen misstänkt för mord är i åldern 20-30 år och hemmahörande i Ulricehamns kommun.

Organisation
Polisen Västra Götaland”
Jag hade dock inte sett det tidigare förrens jag läste det i den artikeln jag länkade.

Enligt polisens uppgifter så greps han alltså inte initialt utan han togs in för förhör. Officiellt så hördes han väl inledningsvis "upplysningsvis" som det heter. Rätt snart blev det väl dock rutan för "Misstänkt" som kryssades i istället för "Annan".

Om det är en svensk grabb av den "ensamma" typen så kommer han nog sjunga ut hyfsat snart. Om det är en ensamkommande flykting eller liknande så ska det väl nekas ända in i kaklet.
Citera
2017-10-27, 18:58
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Det är såna kvinnor som skrämmer vettet ur mej. Ondska kamouflerad till kärlek.
Jag känner en som alltid står på barrikaderna och skriker ut vad andra ska tycka. Ingen demokrati där inte. Inhysningar hos henne har varit många under en hel del år. Alltid unga män.Skriker och gapar om att alla som kommer till landet Sverige ska få stanna. Såklart tänker jag. Hon har fått bra betalt från samhället för att hysa in dessa gossar. De har betalat hennes hus och bil och hund ändå så basunerar hon ut att hon gör detta enbart av godhet och som antirasist Jo tjena. Hon gör det för pengar.Hon får en hel del av våra skattepengar för detta jobb.. Så funkar batikhäxorna.
Nu vet jag inte om BO var batikhäxa men isf slutade ju illa för henne med så goda intentioner😐
Senast redigerad av Caracallas 2017-10-27 kl. 19:02. Anledning: Stav ning
Citera
2017-10-27, 19:09
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Fuck-off jävla nolla.
Afghaner dödar inte om inte pengar är iblandade. Ingen ligger med en 60-åring, det är deras enda behag och även Af-ghaner har teoretiska gränser.

Källa tack.

Skärp tonläget! jo då tanterna i 60 årsåldern fuckar gärna Afga-hanar i eftersom de är i en berondesituation och inte vågar neka.
Jag var från början mer säker på att det är någon otillbörligt med i bilden i stället för ensam galning. Rent statistiskt är årskvoten uppfylld med ensamma galningar, däremot inte med relationsdraman.
Citera
2017-10-27, 19:10
Medlem
Citat:
Varför?
Dom har nog namn och personnummer etc. på killen. Att de inte nämner exakt ålder är väl kutym? Han är ju bara anhållen på den lägre misstankegraden. Han kan ju lika gärna släppas på måndag. De vill nog gå lite varligt fram.

Att de överhuvudtaget säger en ålder är väl för att stilla dom värsta spekulationerna.
Senast redigerad av Axis.bold.as.love 2017-10-27 kl. 19:14.
Citera
2017-10-27, 19:11
Medlem
Citat:
Fuck-off jävla nolla.
Afghaner dödar inte om inte pengar är iblandade. Ingen ligger med en 60-åring, det är deras enda behag och även Af-ghaner har teoretiska gränser.

Källa tack.

Skitsnack! Afghaner knullar tom getter, en 60-åring eller 12-åring spelar ingen roll. Kan mkt väl vara en Afghan
Citera
2017-10-27, 19:13
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Gissar att GM är känd sedan tidigare för mindre brott. Kanske velat blivit "någon" men inte vågat.

Vill man bli en känd kriminell med respekt så mördar man inte en gammal kvinna i ett motionsspår. Finns inga 'normalbrottslingar' som respekterar en sådan.
Citera
2017-10-27, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Skärp tonläget! jo då tanterna i 60 årsåldern fuckar gärna Afga-hanar i eftersom de är i en berondesituation och inte vågar neka.
Jag var från början mer säker på att det är någon otillbörligt med i bilden i stället för ensam galning. Rent statistiskt är årskvoten uppfylld med ensamma galningar, däremot inte med relationsdraman.

Jag tror din teori är utanför gränserna. Vi pratar om en kommunanställd chef och inte random socionom på golvet. Du är fel ute trots din årskvot. Statistiken bör du stoppa upp i ditt ilskehål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in