2017-10-27, 16:45
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
"Den utpekade mannen är en känd komiker och deltar ofta i både tv- och radioprogram." kan ju vara en ledtråd...
Citera
2017-10-27, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Kan lika gärna vara någon som stått en kväll på Norra Brunn liksom.

Det är ju någon som är så pass stor att den har en agent. Och det står någon som förekommer på TV och radio.
Citera
2017-10-27, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Den utpekade mannen är en känd komiker och deltar ofta i både tv- och radioprogram." kan ju vara en ledtråd...

När det blir känt vem kommer ursäkten vara "det var under en tid då jag mådde dåligt, drack och tog droger. Jag är inte sån nu".
Citera
2017-10-27, 16:48
Medlem
Citat:
En annan kvinna säger att han skickat henne bilder på sin penis och sedan kallat henne olika förolämpningar på Snapchat, ett socialt medium där meddelanden inte sparas och där det syns för motparten om man tar skärmdumpar.

– Han kallade mig hora och slyna när jag ifrågasatte hans beteende eller sparade saker han skrev, berättar en kvinna.

Snapchat pekar väl på någon yngre i alla fall? 80 eller 90-talist.
Citera
2017-10-27, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Intressant. Vilka kandidater har vi? Och vilka går bort?

Magnus Betner
Özz Nujen
Soran Ismail
Henrik Schyffert
Måns Möller
Johan Rheborg
Per Andersson
Thomas Järvheden
Kodjo Akolor
Claes Malmberg
Shan Atci
Henrik Hjelt
André Wickström
Björn Guvstavsson
Johan Glans
David Batra
Robert Gustavsson
Felix Herngren

Jonas Gardell går väl automatiskt bort?

Av dessa så hoppas jag på någon av anti-sd turkarna, Özz eller Soran, eller rikspuckot Henrik Schyffert. Dessa tre tror jag skulle ge mest utslag och i mest positiv bemärkelse. Dessa tre känns också mest som "Virtanen-material".

Betner känns för smart för det här även om man sa samma sak om Oisin Cuntwell och Virtanen. Men det vore underbart. Även om han haft hög svansföring så känns det mer genuint än Virtanen.

Robert Gustavsson tror jag inte på, isf är det något tallande på 90-talet.

Batra känns inte heller aktuell, känns för bevakad och hade varit ramaskri tidigare.

Thomas Järvheden lär ha världens minsta kuk som han beter sig, så möjligen han när inte ens Gittan 54 i Åmål ville efter hans gig.

Alla invandrare känns definitivt aktuella.
Citera
2017-10-27, 16:51
Medlem
CoopColas avatar
Det har snackats en del om Soran i hans tråd här på fb, det stod att han skulle bli omskriven ganska snart. Läs där om ni vill se fler rykten, är själv övertygad om att det är han
Citera
2017-10-27, 16:51
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

TV programmet Parlamentet tänker man på direkt.
Citera
2017-10-27, 16:52
Bannlyst
S*ran har tydligen hoppat av en föreläsning med lamotte om feminism i oktober (enligt lamottes twitter). Kan ju dock va för att han inte gillar honom men då borde han kanske inte ställt upp från början?
Någon frågade om en komiker som avbokat saker på senaste...
Citera
2017-10-27, 16:56
Medlem
kexapas avatar
Fredrik Lindström ?
Citera
2017-10-27, 16:56
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Hörd lär han vara, men sannolikt inte anhållen, kanske släppt? Våldtäkten är tillräckligt grovt för anhållan, om man misstänker att bevis kan förstöras (eller flykt), men det var ett år sedan den ska ha skett. Det andra finns det tydligen skärmdumpar på. Oavsett vilket har denna man en jobbig höst/vinter framför sig...
Citera
2017-10-27, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Av dessa så hoppas jag på någon av anti-sd turkarna, Özz eller Soran, eller rikspuckot Henrik Schyffert. Dessa tre tror jag skulle ge mest utslag och i mest positiv bemärkelse. Dessa tre känns också mest som "Virtanen-material".

Betner känns för smart för det här även om man sa samma sak om Oisin Cuntwell och Virtanen. Men det vore underbart. Även om han haft hög svansföring så känns det mer genuint än Virtanen.

Robert Gustavsson tror jag inte på, isf är det något tallande på 90-talet.

Batra känns inte heller aktuell, känns för bevakad och hade varit ramaskri tidigare.

Thomas Järvheden lär ha världens minsta kuk som han beter sig, så möjligen han när inte ens Gittan 54 i Åmål ville efter hans gig.

Alla invandrare känns definitivt aktuella.

Svårt att sia vem det kan vara. Det är ju en sida som vi inte får se eller höra i TV eller radio. En person med en annan personlighet privat.
Citera
2017-10-27, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det finns ju många mansgrisar i komikerbranschen, så det kan vara precis vem som helst. Men gissningsvis är det Özz Nujjen, då han uppvisat synnerligen taskig kvinnosyn i en rad sammanhang.
Har han uppvisat en taskig kvinnosyn?

Hur och när?
Citat:
Ursprungligen postat av Hendiron
Soran Ismail har ej lagt upp något nytt på Instagram sedan den 17 oktober. När han annars lägger upp 1-2 bilder om dagen. Slump?
Man skulle kanske också kunna tippa på Shane Atci, kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in