Citat:
Ursprungligen postat av
TheStriptease
Wow, är du på riktigt?
Nej det är inte allt, jag rabblade ju upp flera saker som gör Trump framgångsrik förutom att han vann valet. Har du problem att läsa eller har du bara minne som en guldfisk?
Källa på att han fått pengar från Ryssland?
Men herregud människa. LYSSNA på samtalet själv och säg exakt vad som är respektlöst I det! Gör det eller sluta svara för du skämmer bara ut dig själv.
Är det så svårt och berätta vad för framgångar han haft i sitt presidentskap?
Denna oförmåga får mig bara nå en enda slutsats, och det är att inte mycket mer hände(ja, inte upp tills nu i alla fall).
Han har ju för faan inte ens gett sig på den ekonomiska politiken och åker snålskjuts på Obamas ekonomiska politik.
Sen är frågan hur längden den klarar av att hjälpa Trump, då ekonomisk politik är färskvara.
Som jag sa, han fick pengar ifrån någonstans och ej USA, detta är ett välkänt faktum i finansvärlden i New York.
Trump valde att attackera en Änka på Twitter, det är extremt dåligt av en som ska föreställa commander in chief.
Det ska inte spela någon roll om det är den värsta höger eller vänster, så attackerar man inte några änkor på twitter, då har man en hel del problem med sig själv och inte inse hur korkat det är.