2017-10-27, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Men om att vinna presidentvalet är enda bedriften, så kan han ju sluta redan nu.

Nej det tycker jag inte.
Citera
2017-10-27, 07:10
Medlem
Citat:
Och vad mer har han gjort då?

Sant ingen vet vart pengarna kom ifrån, men med tanke på vart resorna gick så var en gissning rätt enkel.

Narcissist på andra människors bekostnad tex änkor med en fallen make i USA´s tjänst, och inte kan tygla sig.
Ja, då är man låååångt över gränsen som tom anses dåligt.
Och sen om det bara hade slutat där, vilket det givetvis inte gör då den listan är extrem lång.

Men för helvete att äga en skyskrapa och att vara president i USA är väl få som lyckats med. Skärp dig!
Citera
2017-10-27, 07:16
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Jag undrar lite om det här med att Donald beter sig som en grinig och lögnaktig småunge, under så gott som alla dygnets timmar, kan vara ett tecken på begynnande regression kommen av demensen...?
Inte alls omöjligt, och alternativet vore ju nästintill ännu värre; att han som person är en infantil och grälsjuk virrpanna.

Sekten tänker inte vackla i tron på profeten i första taget! Ty det vore haram!
https://www.youtube.com/watch?v=W8qcccZy03s
Jag gillar inte Trump. Jag skulle inte röstat på honom. Problemet jag försöker lyfta är att folk som du bygger sin bild av Trump på vad media säger om honom och hur media "uppfattar" trump. Ser man direkt på hela Trumps presskonferenser så ser man själv att det saknas belägg för att tro att han håller på att tappa det. Klart som fan att det tär på en att ha mest makt i världen, men jag tvivlar på att Trump skulle vara första precident att inte klara av det.

Om du skaffar dig lite självförtroende så slipper du misslyckas med att stärka din självbild genom att angripa andras. Du är lika värdelös som människa oavsett vad folk tycker av Trump, så varför inte ta tag i den personen du faktiskt kan påverka istället för att sprida dynga runt dig?
Citera
2017-10-27, 11:45
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Wow, är du på riktigt?

Nej det är inte allt, jag rabblade ju upp flera saker som gör Trump framgångsrik förutom att han vann valet. Har du problem att läsa eller har du bara minne som en guldfisk?

Källa på att han fått pengar från Ryssland?

Men herregud människa. LYSSNA på samtalet själv och säg exakt vad som är respektlöst I det! Gör det eller sluta svara för du skämmer bara ut dig själv.
Är det så svårt och berätta vad för framgångar han haft i sitt presidentskap?
Denna oförmåga får mig bara nå en enda slutsats, och det är att inte mycket mer hände(ja, inte upp tills nu i alla fall).
Han har ju för faan inte ens gett sig på den ekonomiska politiken och åker snålskjuts på Obamas ekonomiska politik.
Sen är frågan hur längden den klarar av att hjälpa Trump, då ekonomisk politik är färskvara.

Som jag sa, han fick pengar ifrån någonstans och ej USA, detta är ett välkänt faktum i finansvärlden i New York.

Trump valde att attackera en Änka på Twitter, det är extremt dåligt av en som ska föreställa commander in chief.
Det ska inte spela någon roll om det är den värsta höger eller vänster, så attackerar man inte några änkor på twitter, då har man en hel del problem med sig själv och inte inse hur korkat det är.
Citera
2017-10-27, 11:46
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Nej det tycker jag inte.
Men vad har han mer gjort i sitt presidentskap mer än blivit vald, är det en så svår fråga och svara på?
Citera
2017-10-27, 11:48
Medlem
Citat:
Men vad har han mer gjort i sitt presidentskap mer än blivit vald, är det en så svår fråga och svara på?

Retat upp hippies
Men som jag tidigare skrivit så är även jag besviken då jag fortfarande inte fått min mur han lovat mig :/
Citera
2017-10-27, 11:50
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jubla.for.kerleken
Men för helvete att äga en skyskrapa och att vara president i USA är väl få som lyckats med. Skärp dig!
Men jag frågar vad han gjort i sitt presidentskap, är du också en sådan som itne klarar av att svra på en så enkel fråga?
han verkar ju helt handlingsförlamad och en totalt inkompetent politiker nu.

Jag vet att en del kommer hänga upp sig på politiker, men varken man vill eller ej så är även presidentskapet en politiskt uppdrag.
Och kanske det är därför inget händer för Trump inte fattar en så enkel sak.
Kanske han skulle twittra mindre och spela mindre golf, så kanske han kan lyckas få bort obamacare om 7år.
Men det lär inte att han slutar med golfa och twittra.

Och vi vet ju hur en del i R sa att Obama inte kan vara president för han spelar så mycket golf.
Vilket humor såna uttalanden blir när verkligheten kommer ikapp er Trumpnissar.
Citera
2017-10-27, 11:52
Bannlyst
Trump är fn inte sjuk,Han har ett jevla ansvar och allt vad det bär med sig,och han vet vad det innebär,
Citera
2017-10-27, 11:53
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Retat upp hippies
Men som jag tidigare skrivit så är även jag besviken då jag fortfarande inte fått min mur han lovat mig :/
Så frågan på vad han gjort som president får inget svar.
Är inte det beklämmande att närma sig ett år som president, och har så lite att visa för det.
Visst han skrev några exekutiva ordrar, men inrikespolitik och utrikespolitik är han oförmögen och förstå sig på och få igenom nått.
Och de hade ju bara laddat i 7år för få bort Obamacare.

Det som är mest humor är hur en del säger börsen och jobben är Trumps doing.
Men så går han tuffare vidare på Obamas ekonomiska politik, det är sånt man kallar humor.
Citera
2017-10-27, 11:54
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TB12P
Trump är fn inte sjuk,Han har ett jevla ansvar och allt vad det bär med sig,och han vet vad det innebär,
HAn golfar och twittrar så mycket, och vi vet ju sedan innan när republikaner sa att Obama inte kunde sköta sitt arbeta pga all golf.
Och nu har vi en som spelar mångfalt mer golf., så han tar ansvar kan man inte säga någon dag i veckan.
Citera
2017-10-27, 12:27
Medlem
Dom flesta republikaner i kongressen, ja republikaner över huvud taget, anser utant tvivel att Trump är en halvgalen inkompetent president. Men så länge han är användbar för republikanernas politisla ambitioner så får han tyvärr hållas. Som en republikan sa,"visst, Trump är en skit och sämsta presidenten historien men han är vår president och kan ge oss republikaner det vi vill ha i politiken". Frågan är när republikanerna i kongressen fått det dom vill ha och hur dom då ställer sig till en kanske utnyttjad och delvis ointressant Trump. Trots allt så består ju kongressen av betydligt intelligentare politiska rävar än lekmannen Trump. Om Trump är galen? nja frisk är han i alla fall inte med tanke på hans osociala beteende och dom ständiga lögnerna till väljarna. En frisk person skulle ju skämmas dock inte Trump som ju levt på sina lögner sedan han föddes. Familjen Trump är ju inte precis ett föredömme för den amerikanska livsstilen om man säger så. Alkoholism och brottslighet har ju figurerat i familjen Trump så lite galenskap är väl naturlig i den familjen.
Citera
2017-10-27, 12:44
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TB12P

Fast Trump använder ju sin president-twitter på samma sätt en fjortis använder Facebook.
Det är inte att veta vad ansvar innebär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in