2017-10-26, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Känns väldigt oseriöst.
Men bra vi är på samma sida i alla fall och att du ser denna oseriositet Trump har.

Men vad inbillar du dig detta ska leda till?
För föra samhället framåt kan vi helt skippa och glömma.

Är det lyteskomik som du ser?
För låter så när du framför det, och att psykopater är roliga att följa för de är så korkade?(lyteskomik)

Samma sida, vad är det för vanföreställningar du har? Lyteskomik, nej inte alls, du kan ju förneka det bäst du vill men Trump är en av de mest framgångsrika personerna i världen.

Först och främst hoppas jag att det ska leda till murar som herr Trump har fucking lovat mig men fortfarande inte levererat. Fan hoppas du på, världsfred? Jag vill se klyftorna växa till abnorma proportioner men jag vill vara på rätt sida av klyftan.
Citera
2017-10-26, 22:19
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Varför skulle han inte ljuga? Han har ju ett jobb att sköta och alla vet att det inte är någon som egentligen bryr sig om den där änkan. Detta är ju bara för att försöka visa en solidarisk gest gentemot hippies som dig själv, och nu när han gör det så gnäller ni som om ni fått sand i fittan. Hur ska ni ha det egentligen?

Ha, ha! Jag förstår att du beundrar Trump. Även om du inte är lika framgångsrik verkar du kunna tävla med honom i tarvlighet. Alltid något
Citera
2017-10-26, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Ha, ha! Jag förstår att du beundrar Trump. Även om du inte är lika framgångsrik verkar du kunna tävla med honom i tarvlighet. Alltid något

Artighet är mitt mellannamn
Citera
2017-10-26, 22:35
Medlem
BewilderedHulders avatar
Lågt där att använda dig av det stigma det innebär att vara så kallat psyksjuk för att kritisera en politiker du ogillar ...

Lågt! Lågt! Lågt!
Citera
2017-10-26, 22:57
Medlem
klybans avatar
Citat:
Samma sida, vad är det för vanföreställningar du har? Lyteskomik, nej inte alls, du kan ju förneka det bäst du vill men Trump är en av de mest framgångsrika personerna i världen.

Först och främst hoppas jag att det ska leda till murar som herr Trump har fucking lovat mig men fortfarande inte levererat. Fan hoppas du på, världsfred? Jag vill se klyftorna växa till abnorma proportioner men jag vill vara på rätt sida av klyftan.
Och vad är framgången som han haft som president då?
Hans rörelse vet vi ju att han fick åka hämta i pengar i Ryssland, då han var icke önskvärd i USA ekonomiskt.
Då man insåg han inte var något annat än en bondfångare, och nu visar han resten av världen det samma.

Så vad i all sina dagar är det för framgångar du pratar om, mer än att han vann presidentvalet?

Citat:
Vad ska jag säga? Jag är en idiot och total fuck up. finns väldigt lite hopp för mig.
Hehe, inte mycket har ändrat sig på 4år ser jag.
Senast redigerad av klyban 2017-10-26 kl. 22:59.
Citera
2017-10-26, 23:40
Medlem
Citat:
Hans rörelse vet vi ju att han fick åka hämta i pengar i Ryssland, då han var icke önskvärd i USA ekonomiskt.

Källa på att han fick pengar från Ryssland?

Citat:
Då man insåg han inte var något annat än en bondfångare, och nu visar han resten av världen det samma.

Så vad i all sina dagar är det för framgångar du pratar om, mer än att han vann presidentvalet?

Ja förutom att han vann presidentvalet, vilket förövrigt inte är en dålig bedrift när i princip all media motarbetade honom, är han en framgångsrik fastighetsmogul, han har massa hotell, golfbanor, han har även gett sig in i tv-branshen, har en egen parfym, modellbranshen osv. Många områden helt enkelt.

Förövrigt, eftersom jag såg att nån skrev att Trump är narcissist, så är han knappast ensam om att vara det bland världens ledare och det är dessutom ingenting som gör att artikel 25 i USA konstitution går att använda.
Citera
2017-10-26, 23:54
Medlem
Citat:

Var just presidentvalet jag syftade på och att han är tät.
Citera
2017-10-27, 00:03
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Källa på att han fick pengar från Ryssland?

Ja förutom att han vann presidentvalet, vilket förövrigt inte är en dålig bedrift när i princip all media motarbetade honom, är han en framgångsrik fastighetsmogul, han har massa hotell, golfbanor, han har även gett sig in i tv-branshen, har en egen parfym, modellbranshen osv. Många områden helt enkelt.

Förövrigt, eftersom jag såg att nån skrev att Trump är narcissist, så är han knappast ensam om att vara det bland världens ledare och det är dessutom ingenting som gör att artikel 25 i USA konstitution går att använda.
Och vad mer har han gjort då?

Sant ingen vet vart pengarna kom ifrån, men med tanke på vart resorna gick så var en gissning rätt enkel.

Narcissist på andra människors bekostnad tex änkor med en fallen make i USA´s tjänst, och inte kan tygla sig.
Ja, då är man låååångt över gränsen som tom anses dåligt.
Och sen om det bara hade slutat där, vilket det givetvis inte gör då den listan är extrem lång.
Citera
2017-10-27, 00:04
Medlem
klybans avatar
Citat:
Var just presidentvalet jag syftade på och att han är tät.
Men om att vinna presidentvalet är enda bedriften, så kan han ju sluta redan nu.
Citera
2017-10-27, 00:36
Medlem
Citat:
Och vad mer har han gjort då?

Sant ingen vet vart pengarna kom ifrån, men med tanke på vart resorna gick så var en gissning rätt enkel.

Narcissist på andra människors bekostnad tex änkor med en fallen make i USA´s tjänst, och inte kan tygla sig.
Ja, då är man låååångt över gränsen som tom anses dåligt.
Och sen om det bara hade slutat där, vilket det givetvis inte gör då den listan är extrem lång.

Vadå och vad mer har han gjort? Du tycker att det räcker för att anses vara framgångsrik? Att vara en framstående entreprenör som har slagit sig in i flera bransher och till och med vunnit presidentvalet? Det blir ju bara löjligt ifall du inte räknar det som att vara framgångsrik.

Vilka pengar snackar du om? Vilka resor snackar du om?

Ahhh, ser att du förlitar dig på fake news. Trumps samtal med änkan är redan släppt och där framgår det att allt Trump säger är väldigt respektfullt och att Trump sa "he knew what he was getting himself into" eller vad ljugmedia sa är ren och skär lögn. Här kan du lyssna på det.
Senast redigerad av TheStriptease 2017-10-27 kl. 00:41.
Citera
2017-10-27, 02:34
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Vadå och vad mer har han gjort? Du tycker att det räcker för att anses vara framgångsrik? Att vara en framstående entreprenör som har slagit sig in i flera bransher och till och med vunnit presidentvalet? Det blir ju bara löjligt ifall du inte räknar det som att vara framgångsrik.

Vilka pengar snackar du om? Vilka resor snackar du om?

Ahhh, ser att du förlitar dig på fake news. Trumps samtal med änkan är redan släppt och där framgår det att allt Trump säger är väldigt respektfullt och att Trump sa "he knew what he was getting himself into" eller vad ljugmedia sa är ren och skär lögn. Här kan du lyssna på det.
Ja, mer än blivit vald till president, eller är det allt menar du?

Hans pengar var slut, och han hitta pengar som inte kom ifrån USA.

Hur kan det vara fake news när det är återgivet av de som lyssnade på samtalet?
Citera
2017-10-27, 04:26
Medlem
Citat:
Ja, mer än blivit vald till president, eller är det allt menar du?

Hans pengar var slut, och han hitta pengar som inte kom ifrån USA.

Hur kan det vara fake news när det är återgivet av de som lyssnade på samtalet?

Wow, är du på riktigt?

Nej det är inte allt, jag rabblade ju upp flera saker som gör Trump framgångsrik förutom att han vann valet. Har du problem att läsa eller har du bara minne som en guldfisk?

Källa på att han fått pengar från Ryssland?

Men herregud människa. LYSSNA på samtalet själv och säg exakt vad som är respektlöst I det! Gör det eller sluta svara för du skämmer bara ut dig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in