2017-10-26, 18:36
Medlem
Tänkte bara kika in i tråden och kolla läget med Trumphatarna. Vad visar eran Trump-o-meter idag då, maxad igen eller?
Citera
2017-10-26, 18:41
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av used66
trump lurar msm så det stänker om det. gjorde det redan när han sa sig vilja kandidera. hade inte de ekonomiska resurserna att skyffla in i en valkampanj likt saudifinansierade demokrater.

vad gör han? jo utmanar jeb bush så till den grad att bush aldrig orkar resa sig. sedan avverkar trump, "idioten", den ena efter den andra toppkandidaten inom det republikanska partiet. ger ett par uttalanden som får media att rasa. tydlig del av strategin. någon räkande att trump skaffat sig gratis reklam för motsvarande 200 miljoner dollars. genom sina utspel. vem lurar vem?

Fel. Det motsvarade 3-5 miljarder dollars om man ska tro MSM. For what it's worth
Citera
2017-10-26, 18:42
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Fel. Det motsvarade 3-5 miljarder dollars om man ska tro MSM. For what it's worth

miljarder förlåt.
Citera
2017-10-26, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Ja, det där gör ju att han verkar ännu mer senil. Först säger han att han visst kom ihåg, för han har världens bästa minne.
Sedan säger han att namnet stod på en lapp som han hade framför sig.
Han drar alltså två olika historier för att bevisa att änkan ljuger. Helt sanslöst!

I stället för att som en normal människa visa medkänsla och släta över, bjuda lite på sig själv och avsluta historien med några tröstande ord.
Kunde inte dagisfröken Kelly skrivit en liten fusklapp åt honom?

Varför skulle han inte ljuga? Han har ju ett jobb att sköta och alla vet att det inte är någon som egentligen bryr sig om den där änkan. Detta är ju bara för att försöka visa en solidarisk gest gentemot hippies som dig själv, och nu när han gör det så gnäller ni som om ni fått sand i fittan. Hur ska ni ha det egentligen?
Citera
2017-10-26, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Tänkte bara kika in i tråden och kolla läget med Trumphatarna. Vad visar eran Trump-o-meter idag då, maxad igen eller?

De är på hugget nu hyenorna. Jag orkar inte ens läsa det de skriver längre för jag blir illamående av allt hat. Även när p1 eller SVT spyr ut sitt hat med jämna mellanrum så skruvar jag ner volymen för de gör mig spyfärdig med sitt hat.

Kan tillägga att jag faktiskt ogillade Bush och hoppades media skulle vara kritisk mot honom men då var du helt tysta och talade respektfullt om honom.

Jag förstår ju nu att dessa krig och allt elände skapas av andra personer med makt och igentligen inte av presidenter då de bara är marionettdockor. Men Trump är förhoppningsvis den som sätter stopp för dessa farliga människor som styrt alla tidigare presidenter. Jag tro Trump har ett gott hjärta.

Kram och frid åt er alla. Må gud vara med er som går mot strömmen.
Senast redigerad av Jubla.for.kerleken 2017-10-26 kl. 18:58.
Citera
2017-10-26, 18:56
Awaiting Email Confirmation
https://www.huffingtonpost.com/entry/donald-trump-is-a-disgrace-but-he-is-not-mentally_us_599e4f5ee4b0d0ef9f1c1194

http://time.com/4928984/donald-trump-mental-illness/

Ni kanske missade detta? finns att läsa.

"President Donald Trump "doesn't fit the criteria" for a mental disorder, says a psychiatrist who helped write the manual for diagnosing such conditions."
Citera
2017-10-26, 19:32
Medlem
cerealtubemans avatar
Nu bekräftas det att har anledning att vara paranoid Hillary som gått till sängs med Putin till och med msm går fullt in.

https://www.metro.se/artikel/hillary-och-demokraterna-betalade-för-trumps-ryska-dossier
Citera
2017-10-26, 19:48
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasboy
https://www.huffingtonpost.com/entry/donald-trump-is-a-disgrace-but-he-is-not-mentally_us_599e4f5ee4b0d0ef9f1c1194

http://time.com/4928984/donald-trump-mental-illness/

Ni kanske missade detta? finns att läsa.

"President Donald Trump "doesn't fit the criteria" for a mental disorder, says a psychiatrist who helped write the manual for diagnosing such conditions."
LoL, narcissist är en enkel, inte klar av att be om ursäkt även när man har fel är en annan som säkerligen leder till en diagnos.

Men att verkligen veta, så måste man göra en undersökning av han.
Vilket även denna psykiatriker vet om, så ett mycket vågat utspel av denna psykiatriker.
Och bör sågas av alla som har detta som yrke.
Citera
2017-10-26, 19:51
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
För att föra världen och mänskligheten framåt utan att blanda in känslor, floskler eller empati i ekvationen.
Men varför inbillar du dig ditt framåt är det enda rätta?
Samtidigt vad har Trump gjort?
Tycker han mest spelar golf och twittrar, hur är det föra en nation framåt?
Och all nedmontering han vill göra, låter inte som man vill föra nått framåt heller.
Utan känns mer tvärtom.

Så varför säger du detta??
Citera
2017-10-26, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Men varför inbillar du dig ditt framåt är det enda rätta?
Samtidigt vad har Trump gjort?
Tycker han mest spelar golf och twittrar, hur är det föra en nation framåt?
Och all nedmontering han vill göra, låter inte som man vill föra nått framåt heller.
Utan känns mer tvärtom.

Så varför säger du detta??

Det ärliga svaret är att jag skiter fullständigt i om han sköter sitt jobb eller inte, jag ville bara ge dig ett svar som eventuellt skulle behaga dig. Av någon anledning så njuter jag av psykopaters sätt att agera.
Hade jag varit i samma position som honom så hade jag agerat precis likadant, jag hade suttit med en pina-kolada och njutit i solen.

Invändningar och det är en biljett över muren eller till Guantanamo. Så enkelt är det. Känns liksom moraliskt rätt på något sätt om du förstår hur jag menar?
Citera
2017-10-26, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Det har funnits starka tecken på att Trump är paranoid redan från början. Och det första tydliga tecknet var förstås Trumps tjatande på Comey om lojalitet. Trump vill ha lojalitet säger han. Men hans paranoia sätter krokben för honom att någonsin få den.

Nja. Narrativet över politiska ledare står media för. Lyssnar man på andra får man en annan bild. Vi får inse att det är sjukt i de högsta lagren i politiken. Kinberg Batra sa exempelvis att folk är mycket elaka. Och de är de. De elakaste politiker jag känner är de goda liberalerna.

Och det är smutsigt i toppen. Nu senast visade det sig att Hillary betalt för att ta fram dossiern om Trumps golden showers i Moskva. Och jag antar att Trumps folk gräver för fullt kring Clintons. Och det är normal praxis i Washington.

Det var massor med nyheter om demokraternas betalning för dossiern härom dagen då Washington Post publicerade en artikel om det men nu kom det inte riktigt upp. Verkar som google börjar glömma saker, eller dölja saker, om man ska vara paranoid. CNN hade en rejäl genomgång som nu inte gick att hitta med en enkel googling. Här kommer WP-artikeln.

https://www.washingtonpost.com/world/national-security/clinton-campaign-dnc-paid-for-research-that-led-to-russia-dossier/2017/10/24/226fabf0-b8e4-11e7-a908-a3470754bbb9_story.html?tid=ss_tw&utm_term=.4b53cb 11de14
Citera
2017-10-26, 20:39
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Det ärliga svaret är att jag skiter fullständigt i om han sköter sitt jobb eller inte, jag ville bara ge dig ett svar som eventuellt skulle behaga dig. Av någon anledning så njuter jag av psykopaters sätt att agera.
Hade jag varit i samma position som honom så hade jag agerat precis likadant, jag hade suttit med en pina-kolada och njutit i solen.

Invändningar och det är en biljett över muren eller till Guantanamo. Så enkelt är det. Känns liksom moraliskt rätt på något sätt om du förstår hur jag menar?
Känns väldigt oseriöst.
Men bra vi är på samma sida i alla fall och att du ser denna oseriositet Trump har.

Men vad inbillar du dig detta ska leda till?
För föra samhället framåt kan vi helt skippa och glömma.

Är det lyteskomik som du ser?
För låter så när du framför det, och att psykopater är roliga att följa för de är så korkade?(lyteskomik)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in