Citat:
Ursprungligen postat av
Enflicka86
Jösses vad det spekulerats.
Jag jobbar inom kommunen och idag på eftermiddagen gick man ut med namn på personen. Samt att polisen misstänker mord.
Det är även en man som är misstänkt för "mordet" tydligen en man som inte har koppling till kvinnan men som är känd i stan sedan innan.
Samt att kvinnan inte jobbar med asylsökande utan är enhetschef inom sektor välfärd. En kvinna som är mycket känd i stan och väldigt uppskattad.
Så nu kan ni lägga ned om varg. Älg o permobil mord

Du jobbar alltså inom kommunen, det var helt otroligt vilken ära du får bära.
Så pass att du får förstahandsinformation att en "man" känd på byn är högaktuell.
Citat:
Ursprungligen postat av
Enflicka86
Snälla ni släpp det här med asylsökande.
Bo är enhetschef inom arbetsmarknadsenheten vilket inte är enbart med flyktingar utan hon har ett brett jobb. Som ni hör på namnet.
Bo bor med sin man på sanatorievägen. Hon som även står med i en av adresserna. Någon Ulrika bodde där innan. Vet inte varför det inte är ändrat.
Heter inte heller Ulrika i andra namn utan Marie.
Angående golfbanan. Den ligger 3 km bort.
Kommunen gick ut tidigt igår på kommunens "privata" sida att det rör sig om överfall och polisen misstänker mord. Så sluta tjata om älgar och träffad av golfboll.
Vet inte riktigt vad du jobbar med inom kommun men någon högre befattning har du inte men du kan ju ändå både läsa och lyssna ser jag ...
Du har nämligen läst på mellan dina inlägg jag citerar och har ändrat dig från att BO
inte jobbar med flyktingar till att hon
inte enbart jobbar med flyktingar. Bra!
Angående gummans arbete har Mattias Josefsson bekräftat att man tillsammans med polis ser om fallet har kopplingar till hennes arbete/arbetsuppgifter.