2017-10-25, 10:54
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
tycker detta är så sjukt också, förr i tiden så var damerna trevliga mot de flesta vanliga män, men nu för tiden är det verkligen inte så, man undrar ju vafan som hänt med svenska tjejer
Ja, och då måste man vara jävlig tillbaka också. Inte för att man får något men det blir en liten jämnare vikt i skålen.
Citera
2017-10-25, 11:28
Medlem
precixs avatar
10% av alla män ligger med 90% av alla kvinnor
Citera
2017-10-25, 14:16
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av precix
10% av alla män ligger med 90% av alla kvinnor

Spännande. Visa mig en källa på detta är du snäll. Och förklara för mig hur det kan se ut som det gör i samhället om detta skulle stämma.
Citera
2017-10-25, 15:44
Medlem
precixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelochsocker
Spännande. Visa mig en källa på detta är du snäll. Och förklara för mig hur det kan se ut som det gör i samhället om detta skulle stämma.

Googla mitt påstående, fast på engelska.
Citera
2017-10-25, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av precix
Googla mitt påstående, fast på engelska.

Gjorde det och fick bara en massa korkade inlägg typ ditt, ingen adekvat forskning stöder det du basunerar ut.

Om nu 10% av alla killar är dom enda som får sex, hur kommer det sig då att nästan 80% av alla vuxna män i Sverige är fäder?
Citera
2017-10-25, 15:56
Medlem
Det som borde göras för att få en rimligare situation vore att se till att det föddes fler flickor.

Nu kommer bara 60% av killarna få barn så det behövs minst 10% fler flickor
Citera
2017-10-25, 16:02
Medlem
GlennyGlimms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Om nu 10% av alla killar är dom enda som får sex, hur kommer det sig då att nästan 80% av alla vuxna män i Sverige är fäder?
80% av alla män! Har du någon källa på det?
Citera
2017-10-25, 16:10
Medlem
Mooons avatar
Läser du ens tråden du svarar på?

Citat:
Ursprungligen postat av GlennyGlimm
80% av alla män! Har du någon källa på det?

Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Fränt. Kan du langa fram källor till dessa studier och undersökningar nu också så att det inte verkar som att du tagit det från oseriösa sidor eller hittar på för att gagna din situation? Gärna med årtal. Det där att 17 kvinnor ville reproducera sig per man låter ju helt sjukt. Har du kollat på källor från forskning om homo sapiens på jägar/samlarstadiet?

Enligt nyare statistik från SCB så blir 72% av den manliga befolkningen fäder och 82% av den kvinnliga befolkningen mödrar.
Citera
2017-10-25, 16:25
Medlem
precixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Gjorde det och det verkar som du hade rätt, den mesta forskning jag hittar stöder det du basunerar ut.

Att nu 10% av alla killar är dom enda som får sex, hur kommer det sig då att alla vuxna män i Sverige förutom jag är fäder?

Bra fråga. Testa googla den med.
Citera
2017-10-25, 16:35
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Det som borde göras för att få en rimligare situation vore att se till att det föddes fler flickor.

Nu kommer bara 60% av killarna få barn så det behövs minst 10% fler flickor
Vilket det faktiskt gör i många länder. I sverige är det dock som att lucifer själv leker med hela kvinnosituationen och gör det så jävligt som möjligt.
Citera
2017-10-25, 16:36
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Fränt. Kan du langa fram källor till dessa studier och undersökningar nu också så att det inte verkar som att du tagit det från oseriösa sidor eller hittar på för att gagna din situation? Gärna med årtal. Det där att 17 kvinnor ville reproducera sig per man låter ju helt sjukt. Har du kollat på källor från forskning om homo sapiens på jägar/samlarstadiet?

Enligt nyare statistik från SCB så blir 72% av den manliga befolkningen fäder och 82% av den kvinnliga befolkningen mödrar.
Jag kommer inte in på din länk.
Citera
2017-10-25, 17:29
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Jag kommer inte in på din länk.

Prova denna: http://www.scb.se/statistik/BE/BE0701/2000I02/BE51ST0207_04.pdf

Det går till en PDF-rapport från SCB så man får börja med att ladda ner den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in