2017-10-24, 18:21
Medlem
Cup matcher idag.

Bvb möter magdeburg.

Auba, Götze & Pulisic hängde inte med igår när de reste för matchen.

Isak lär starta och få eventuellt 90min.
Citera
2017-10-24, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Cup matcher idag.

Bvb möter magdeburg.

Auba, Götze & Pulisic hängde inte med igår när de reste för matchen.

Isak lär starta och få eventuellt 90min.

Unsere Startelf: Bürki, Bartra, Sokratis, Zagadou, Schmelzer ©, Sahin, Kagawa, Dahoud, Yarmolenko, Isak, Philipp
Citera
2017-10-24, 20:16
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Unsere Startelf: Bürki, Bartra, Sokratis, Zagadou, Schmelzer ©, Sahin, Kagawa, Dahoud, Yarmolenko, Isak, Philipp

Jaha upp till bevis nu Isak.

Med några minuter kvar i dom tidiga matcherna så leder Gladbach och Leverkusen knappt och Schálke har 1-3.
Citera
2017-10-24, 20:19
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle

Med några minuter kvar i dom tidiga matcherna så leder Gladbach och Leverkusen knappt och Schálke har 1-3.
Ingen matchtråd idag alltså? Hinner själv inte starta en men kul med Isak från start!
Citera
2017-10-24, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle

Jaa han spelar ju med istortsett deras A-trupp.

Riktigt kul att se honom ihop med yarmo dock som brukar vara väldigt osjälvisk och titta mycket på sitt target. Hoppas han får 90
Citera
2017-10-24, 20:27
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Thiago är en Jupp-favorit alltså? Baserat på exakt vad?

Sedan tror jag inte att Jupp har överdrivet mycket att säga till om när det gäller värvningar (och försäljningar) om han bara ska stanna säsongen ut.

Jupp det är så att Jupp har många favoriter (har jag hört) Jupp jag tror att du har rätt om att Jupp inte har så mycket att säga till om.Hade jag varit Bayernfan sedan barnsben hade jag trott att Jupp hade fler favoriter typ Sepp Maier och Rainer Bonhof för dom spelade ihop för längre sedan i Gladbach alltså Jupp och Rainer.
Sen kan Jupp Troll-28 vara en annan favorit men jag är inte säker men han är ju ännu en junior.

/mvh Jupp
Citera
2017-10-24, 20:29
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Ingen matchtråd idag alltså? Hinner själv inte starta en men kul med Isak från start!
Jag hinner inte heller och har inte hittat en stream som duger så jag skiter i dagens matcher.
Citera
2017-10-24, 21:27
Medlem
Fyfan.. kollar med engelska kommentatorer på Dortmunds match.

Dortmunds mittfält kommer inte ens till anfall och slarvar bort bollar som fan och Isak har sprungit fint och linkat upp bran är han kunnat.

Endå skiter engelska kommentatorerna på isak...

Nu fick Isak en assist iallafall.

Samma som i u21. Isak har många fina runs som inte spottas i tid. Vill så gärna att folk nyttjar han bättre för han ser bättre ut än vad målen visar.
Senast redigerad av znorlax 2017-10-24 kl. 21:30.
Citera
2017-10-24, 21:28
Medlem
foool13s avatar
Isak nickar ned till Castro som gör 1-0..

Äntligen något avtryck..
Citera
2017-10-24, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Isak nickar ned till Castro som gör 1-0..

Äntligen något avtryck..

Helt okej match av Isak hittils.

FOrtsatt otroligt dåligt mittfält av dortmund dock och man har inte tittat på Isak när han gjort fina runs.
Citera
2017-10-24, 21:32
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Helt okej match av Isak hittils.

FOrtsatt otroligt dåligt mittfält av dortmund dock och man har inte tittat på Isak när han gjort fina runs.

Tack för uppdateringen, Jag har inte sett matchen, slog precis över på Viaplay när han nickade ner.. fint uppfattat av Isak där iaf. Lagkamraterna har ju inte haft mycket förtroende för Isak tidigare det jag har sett.. kanske blir bättre av det.
Citera
2017-10-24, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Tack för uppdateringen, Jag har inte sett matchen, slog precis över på Viaplay när han nickade ner.. fint uppfattat av Isak där iaf. Lagkamraterna har ju inte haft mycket förtroende för Isak tidigare det jag har sett.. kanske blir bättre av det.

Ja exakt så är det. Bara yarmo som tittar mot isak men även han avslutar hellre själv än passar Isak på en fin löpning.

Samma när Isak försöker linka upp och göra en snabb 1touch pass för att vända spelet så är ingen i mitfältet snabba nog eller beredda. Ser riktigt slarviga ut på mitten.

NU fick han näta iallafall efter han vann boll i deras kontring och gjorde en fin sprint och tunnlade målisen! 1 mål och 1 assist efter 46m.

Utbytt i 74e.

Förmodligen deras bästa eller 2a bästa spelare. Assist och mål. Väldigt fin i spelet.
Senast redigerad av znorlax 2017-10-24 kl. 22:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in