2017-10-22, 23:12
Medlem
Grodfrityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newbiecracker
Finns ett gäng liknande inlägg här om att Virtanen ej lever som han lär, hycklande vänster osv.
Alla med inblick vet att det finns ett före och efter med Virtanen, sen han blev ihop med en av Sveriges främsta vänsterfeminister K*r*l*n* R*mqv*st - ca 2009.
Innan dess var han ett stort svin och skrev lika svinigt, rätt så ointresserad av politik.
Ska man spekulera lite drevs hans svinaktighet nog av komplex; alla som träffat snubben kan vittna om att han är skrämmande ful. Bred som en lagårdsdörr, huvud som en köttbulle.
Det var rätt många som undrade vad Rmqvst såg hos denne heffaklump? Skönheten och odjuret, typ.

Men sedan han träffade henne lever han alltså myspysigt familjeliv och har förvandlats till god människa som predikar humanistiska värderingar i liberal anda.

Så ja, båda sakerna är sanna; han VAR ett svin. Idag lever han som han lär.
Det som händer nu är att hans tidigare svinaktiga liv kommit ikapp honom.

Intressant att du kan gå i god för det ...
Citera
2017-10-22, 23:20
Medlem
RonaldJeremyHyatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Ramqvist la ut ett #metoo-inlägg på instagram för några dagar sedan, utan detaljer. Det gick att kommentera till en början, men inte längre och inga gamla kommentarer syns.
Märklig människa, Karolina. Att Fredde var ett svin med en vidrig kvinnosyn har ju aldrig varit en hemlighet. Hoppas hon inte skriver en bok om deras äktenskap. Fy fan.

Lika barn leka bäst heter det. Karolina är garanterat en lika sjuk människa som Fredde. Det är barnen det är synd om.
Citera
2017-10-22, 23:23
Medlem
OldWolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldJeremyHyatt
Lika barn leka bäst heter det. Karolina är garanterat en lika sjuk människa som Fredde. Det är barnen det är synd om.
Om alla hittade partners med samma syn på sex vore problemet ur världen.
Citera
2017-10-22, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Fast hur många vill verkligen betala för mytomanens korta stund i strålkastaren när det väl kommer till kritan?

Jag är inte svag för insamlingar men om Cissi Wallin blev dömd till skadestånd för att hon berättat om vem som våldtog henne skulle jag gå in på Swish utan att tveka.

Är du ens seriös när du anklagar Wallin för att vara 'mytoman' i detta sammanhang???
Senast redigerad av Magro 2017-10-22 kl. 23:37.
Citera
2017-10-22, 23:47
Medlem
Citat:

Du hittar ju bara på. Du har aldrig träffat henne, eller hur? Det har jag. Hon är helt normal, soft, rätt blyg och skygg. FV är typisk kvällis-murvel. Bufflig och full of himself.
Citera
2017-10-22, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Ramqvist la ut ett #metoo-inlägg på instagram för några dagar sedan, utan detaljer. Det gick att kommentera till en början, men inte längre och inga gamla kommentarer syns.
Märklig människa, Karolina. Att Fredde var ett svin med en vidrig kvinnosyn har ju aldrig varit en hemlighet. Hoppas hon inte skriver en bok om deras äktenskap. Fy fan.

Det hoppas jag på. Fast hon är långsam författare, så först år 2020 tidigast.
Citera
2017-10-23, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av newbiecracker
Du hittar ju bara på. Du har aldrig träffat henne, eller hur? Det har jag. Hon är helt normal, soft, rätt blyg och skygg. FV är typisk kvällis-murvel. Bufflig och full of himself.
Karolina Ramqvist väljer en knarkande kvinnoförnedrande våldtäktsman som sin livspartner och fader till sin barn - spännande kvinna. Dessutom är hon en extremfeminist som anklagar männen kollektivt som ansvariga för hennes man Fredrik Virtanens gärningar.
Trovärdig person den där Karolina Ramqvist
Senast redigerad av Hanna-Wigh 2017-10-23 kl. 00:05.
Citera
2017-10-23, 00:09
Medlem
Grodfrityrs avatar
Citat:

Om det här inlägget från 2013 stämmer så har du nog rätt.

(FB) Den stora skvallertråden om Fredrik Virtanen! (Sammanfogad /Mod)
Citera
2017-10-23, 00:35
Medlem
Arcanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag tror fortfarande att det hela förhalas av att Virtanen har hållhakar & mobilfilmer på kokainsnortande postmarxistiska journalister från varenda tidning i huvudstadsområdet.

Kan ev. vara så, lägg till några småflickor som inbjudits till kokain-efterfest av ”media-profiler” så är det riktigt illa…

Men jag tror huvudförklaringen till att man mörkare är mycket enklare än så! Man struntar naturligtvis helt i hur det går för FV. Karln är ju nu enda stor huvudvärk och belastning, skulle han få för sig att göra ett svanhopp från Liljeholms-bron så skulle det bara vara en lättnad.

Nej, de man skyddar är enbart sig själva! Man vill absolut inte ha mer strålkastarljus på sin ljusskygga verksamhet. Skulle man hänga ut och/eller sparka FV så blir det ju svårt att undvika frågor av typen ”Hur kunde det här svineriet få fortgå ostört?”, ”Har ni vetat det om det här hela tiden utan att göra något?”.
Citera
2017-10-23, 00:50
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickadhalsduk
Han kommer klara sig undan. Spelar ingen roll att vi här på flashback sågar honom och jagar honom med ljus och lykta, snart är han tillbaka på Aftonbladet och talar ut om hur drogerna gjorde honom till en helt annan person. Han, tillsammans med aftonbladet kommer trycka på att detta var länge sedan och att han idag lämnat allt detta bakom sig. Han kommer förmodligen dementera våldtäkten eftersom den ändå inte går att bevisa, men han kommer på något snyftigt sätt be om ursäkt till alla kvinnor han betett sig illa mot men samtidigt understryka att han lämnat svineriet bakom sig. Större delen av landet kommer godta ursäkten och livet för Virtanen kommer lugnt och fint rulla på.

Hoppas såklart att jag har fel.

Till skillnad från en del andra som svarat dig så tror jag inte han kommer att klara sig.

Jag menar inte att han kommer att åka dit juridiskt, men hans karriär som den sett ut fram till förra veckan är slut. Han har bara inte insett detta ännu. Hans trovärdighet som godhetsapostel är för alltid borta. Har han någon annan talang? Mitt intryck är att han i grund och botten är en ganska medioker figur. En småstadsgrabb som haft lite tur och slickat rätt rövar.

Kolla inläggen på SOOs Facebook. Trots att det raderas friskt är det massiv kritik! Han är just nu en belastning för Våldtäktsbladet. Folk (inte bara på Flashback) är också jävligt provocerade av att han skyddas av sina egna medan Timell och Kronér får löpa gatlopp.

Att han skulle sitta och skriva precis som förr och att allt kommer att vara som vanligt inom ett par månader ser jag som uteslutet.

Nu väntar vi alla på den här filmen som det går rykten om!
Citera
2017-10-23, 01:34
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna-Wigh
Karolina Ramqvist väljer en knarkande kvinnoförnedrande våldtäktsman som sin livspartner och fader till sin barn - spännande kvinna. Dessutom är hon en extremfeminist som anklagar männen kollektivt som ansvariga för hennes man Fredrik Virtanens gärningar.
Trovärdig person den där Karolina Ramqvist

Haha, ja. Typiskt extremt vänsterfeministiska kvinnor att göra de värsta bottennappen när det gäller val av män. Otroligt att hon lyckades välja en av Stockholms värsta våldtäktsmän och kvinnoförnedrare, med försmak för unga flickor.
Citera
2017-10-23, 01:45
Medlem
RonaldJeremyHyatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodfrityr
Om det här inlägget från 2013 stämmer så har du nog rätt.

(FB) Den stora skvallertråden om Fredrik Virtanen! (Sammanfogad /Mod)

Klart jag har. Personer som väljer att skydda henne och Fredde är antagligen lika sjuka i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in