Citat:
Ursprungligen postat av
stickadhalsduk
Han kommer klara sig undan. Spelar ingen roll att vi här på flashback sågar honom och jagar honom med ljus och lykta, snart är han tillbaka på Aftonbladet och talar ut om hur drogerna gjorde honom till en helt annan person. Han, tillsammans med aftonbladet kommer trycka på att detta var länge sedan och att han idag lämnat allt detta bakom sig. Han kommer förmodligen dementera våldtäkten eftersom den ändå inte går att bevisa, men han kommer på något snyftigt sätt be om ursäkt till alla kvinnor han betett sig illa mot men samtidigt understryka att han lämnat svineriet bakom sig. Större delen av landet kommer godta ursäkten och livet för Virtanen kommer lugnt och fint rulla på.
Hoppas såklart att jag har fel.
Till skillnad från en del andra som svarat dig så tror jag inte han kommer att klara sig.
Jag menar inte att han kommer att åka dit juridiskt, men hans karriär som den sett ut fram till förra veckan är slut. Han har bara inte insett detta ännu. Hans trovärdighet som godhetsapostel är för alltid borta. Har han någon annan talang? Mitt intryck är att han i grund och botten är en ganska medioker figur. En småstadsgrabb som haft lite tur och slickat rätt rövar.
Kolla inläggen på SOOs Facebook. Trots att det raderas friskt är det massiv kritik! Han är just nu en belastning för Våldtäktsbladet. Folk (inte bara på Flashback) är också jävligt provocerade av att han skyddas av sina egna medan Timell och Kronér får löpa gatlopp.
Att han skulle sitta och skriva precis som förr och att allt kommer att vara som vanligt inom ett par månader ser jag som uteslutet.
Nu väntar vi alla på den här filmen som det går rykten om!