Citat:
Ursprungligen postat av
Regnflingan
Jag tror inte det kommer smälla tyvärr! Det är så effektivt och utstuderat med små, små förändringar hela tiden och framflyttade positioner, så vi kommer knappt att märka av det, förrän vi sitter där med våra sjalar och köper moskéfrimärken!
Den demografiska tidsinställda bomben i Sverige går inte att undvika. Det skulle krävas extrema åtgärder för att vända på den smeten och jag tror inte att folk är redo för det. Jag delar dock din syn angående detta, att det kommer krypandes. Skulle fienden infört sin agenda imorgon hade folk reagerat kraftigt på det, så därför implementeras det stundvis, medans folk sitter fastklistrade framför sociala medier eller TV, ute och dricker sig fulla, skriker, gråter, spyr på trottoarerna och allmänt beter sig som apor. Fienden sover inte, de jobbar dygnet runt.
Du skrev att du inte orkar och att du tänker vika dig. Det är exakt vad fienden förväntar sig, så du går i princip rakt in i fällan. Det finns inte på kartan hos mig, jag dör hellre vetandes att jag kämpade för de som kom före mig och de som spillt sitt blod för att jag ska få leva på den plats jag gör, som gett mig alla dessa möjligheter och rättigheter. Rätten att få prata fritt, rätten att få äga ett hem, oändliga kreativa möjligheter. Och jag tänker fortsätta kämpa för dessa värderingar, även om jag står inför en oundviklig förlust. Så länge jag vet att jag gjorde det rätta.