2017-10-18, 13:14
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Utan att screena dem först, ja.
Det går att vara vaksam som man.
Tiden straffar dessa "starka"kvinnor poetiskt hårt.

Frånvaron av oss män som tänker själva och väljer bättre vägar ger stor effekt på deras socialpsykologiska pool, redan vid 30-års ålder.
På sikt kommer det att bli väldigt besvärligt. Dagens ungdomar/flickor kommer att växa upp till en social marknad som verkligen inte fungerar ihop med deras hypergamiska biologi.

USA´s drakoniska lagar visar hur alla smartare män väljer garanterad trygghet, därmed bemöts ej kvinnorna i enlighet med deras upplevda egenvärde. Ju mer de gnäller i enlighet med sina upplevelser, ju värre situation skapar de.
Hatbrotten i form av falska anklagelser är nyckelkomponenten till att smarta män tidigt drar öronen åt sig.

Vad många svenskor inte begriper är att respekt och förtroende inte går att lagstifta fram. Den förtjänar man. Eller inte... Även svenskor är ansvariga för sina handlingar. Om inte annat så ser moder natur till att det blir så.
Citera
2017-10-18, 14:06
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
mmmmmmmm SYSTERSKAPET!
Jag menar, kvinnor som hatar kvinnor,existerar inte enligt flashbacks feminister....

http://www.expressen.se/gt/larare-blev-anklagad-for-valdtakt-vill-ha-190-000/

Då kan flashbacks pissluderfeminister hålla sin horkäft stängd, tack vare vad KVINNOR gjort mot mig, AVSKYR jag största delen av de efterblivna sliddjuren...
Och systerkap my ass, en spark på fittan kan jag erbjuda!

Och klart kvinnor ljuger, har tidigare skrivit om karlar som blivit FELAKTIGT dömda, för att något vidrigt jävla sliddjur ändrat sig, och så tycker den inavlade jäveln att det är "våldtäkt"....
Senast redigerad av HighwayDelight 2017-10-18 kl. 14:09.
Citera
2017-10-18, 18:37
Medlem
Folk ljuger om alla möjliga saker.. så jo kvinnor ljuger om våldtäkt.. i Spanien är det tom satt i system..

Se gärna den här på YT: false accusations of men in spain https://youtu.be/BywXthgWhA4
Citera
2017-10-19, 11:10
Medlem
Alla kvinnor ljuger, detta är fakta!
Citera
2017-10-19, 15:09
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry95
Det skulle vara intressant med en länk till verifierbar fakta som stöder detta påstående ....
Citera
2017-10-19, 16:11
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Det skulle vara intressant med en länk till verifierbar fakta som stöder detta påstående ....
https://www.amazon.com/Honest-Truth-About-Dishonesty-Everyone-Especially/dp/0062183613
Citera
2017-10-19, 18:53
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry95
Det finns otvivelaktiga bevis för det också.
Munnen rör sig och det kommer ut ljud.
Citera
2017-10-21, 00:45
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vad många svenskor inte begriper är att respekt och förtroende inte går att lagstifta fram. Den förtjänar man. Eller inte... Även svenskor är ansvariga för sina handlingar. Om inte annat så ser moder natur till att det blir så.

Det ser inte bättre ut än att vi ser början på just fempokalypsen just nu.
De som behöver välfärden som radikalisterna just kört i botten mest, är just kvinnor.
Citera
2017-10-21, 00:51
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
De som behöver välfärden som radikalisterna just kört i botten mest, är just kvinnor.

Ja, kvinnorna alienerar sina försörjare och beskyddare precis när de behövs som bäst. De västerländska männen.

Svenska kvinnor generellt kan dra åt helvete. Jag kommer sannolikt inte att påkalla hjälp eller ingripa vid nästa övergrepp jag bevittnar. Tyvärr får jag säga.
Citera
2017-10-21, 00:51
Medlem
Citat:

Varför skulle män vara mindre beroende av den?

Det som kommer hända är att kvinnor inom till exempel äldrevården kommer att kunna kräva betalt på riktigt för att torka dig i stjärten på ålderns höst.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-10-21 kl. 00:55.
Citera
2017-10-21, 08:12
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Varför skulle män vara mindre beroende av den?

Det som kommer hända är att kvinnor inom till exempel äldrevården kommer att kunna kräva betalt på riktigt för att torka dig i stjärten på ålderns höst.

Hahaha!!!
Yesss, jag kommer betala flickor för att torka mig i arslet. Låter bra.

Kvinnor vars massiva sjukfrånvaro p.g.a. bl.a. psykosomatiska besvär och vekhet kommer inte att kunna betala flickor för samma enkla tjänst.
Hahaha!!!
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2017-10-21 kl. 08:17.
Citera
2017-10-21, 12:09
Medlem
Citat:
Hahaha!!!
Yesss, jag kommer betala flickor för att torka mig i arslet. Låter bra.

Kvinnor vars massiva sjukfrånvaro p.g.a. bl.a. psykosomatiska besvär och vekhet kommer inte att kunna betala flickor för samma enkla tjänst.
Hahaha!!!

När de inte längre blir pressade av sparande kanske sjukfrånvaron minskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in