Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-14, 08:31
  #277
Medlem
Död eller utvandrad. Eventuellt skyddad identitet.
Citera
2017-01-14, 10:42
  #278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aharu
Död eller utvandrad. Eventuellt skyddad identitet.

Nej inte skyddad id. Dom finns med namnet.
Citera
2017-01-14, 14:04
  #279
Medlem
Mandelbrots avatar
Utöver fonus.se, familjesidan.se kan man t.ex. söka efter avlidna i en viss stad genom i-stadensnamn.se t.ex. i-stockholm.se

Det går även att maska fram något äldre uppgifter med google cache från i-staden.se
Citera
2017-01-14, 15:13
  #280
Moderator
blomvattnares avatar
Trådar sammanfogade.

/Mod
Citera
2017-01-14, 15:41
  #281
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aharu
Död eller utvandrad. Eventuellt skyddad identitet.
Hen kan ha bytt namn.
Citat:
Ursprungligen postat av svartsynsk
Nej inte skyddad id. Dom finns med namnet.
Nej.
Citera
2017-02-22, 03:05
  #282
Medlem
försvunna personer intresserar mig samtidigt som det är kusligt att läsa om.

jag undrar egentligen hur många ggr personer som varit försvunna under lång tid hittas vid liv...

kom in på denna sidan

https://www.mshp.dps.missouri.gov/CJ...=&personType=J

och ser personer som försvunnit för 20 år sen eller mer...kan man anta att de är avlidna?
Citera
2017-07-28, 19:31
  #283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milkshake
Hej,

Nu vet jag inte om jag skriver i rätt forum/ens får fråga såhär, men ger det ett försök.

Förstått att det finns många duktiga flashbackdetektiver!

Vet om en kille som inte har hört av sig till sin familj på ett par/några år. Många som försökt kontakta honom, men noll respons.

Han är från Zimbabwe och flyttade hit för några år sen. Han verkar ha haft ett företag i sitt eget namn som avregistrerades 2014. Han bor/bodde i Malmö. Söker man på hans namn finns ingen folkbokföringsadress men en särskild postadress till en postbox här i Malmö.

Det betyder att han lever iaf eller? Den måste han väl betala för?

Har en facebook men ingen aktivitet där på länge vad jag kan se.

Han var tillsammans med en tjej här i Malmö (han flyttade nog hit tack vare henne) men hon säger att hon inte vet vart han är.

Kan det betyda att han kanske inte har papper? Men då har man väl ingen postbox i sitt namn heller, plus varför inte höra av sig till sin familj och vänner?

Han kom upp på lexbase men är inte reggad så vet inte varför.

Är det dumt att rota i det här ifall han inte vill bli hittad pga någon speciell orsak?

Vill gärna se vad ni har att säga innan jag lägger ut namnet.

Grävde mer i det här och allt var väldigt mystiskt men så sprang jag på honom i helgen på en festival! Snackade lite med honom så now I know the story!
Citera
2017-07-28, 21:14
  #284
Medlem
Skaraborg2s avatar
Personer försvunna 20 år eller mera.

Citat:
Ursprungligen postat av RedBlueGreen
försvunna personer intresserar mig samtidigt som det är kusligt att läsa om.

jag undrar egentligen hur många ggr personer som varit försvunna under lång tid hittas vid liv...

kom in på denna sidan

https://www.mshp.dps.missouri.gov/CJ...=&personType=J

och ser personer som försvunnit för 20 år sen eller mer...kan man anta att de är avlidna?

De flesta gånger en person har varit försvunnen 20 år eller mera (när det gäller Sverige), så kan man anta att den försvunne är avliden. Så är dock inte alltid fallet - långt därifrån. Det beror också på om den försvunne t. ex. har försvunnit till havs. Då är den försvunne med största sannolikhet avliden.

Under den stora emigrationen till Amerika så var det en hel del svenskar som försvann där varav en del av dem gav sig till känna efter mycket lång tid.

Här kommer ett fall mer i vår egen tid då en person var försvunnen i 33 år innan han gav sig till känna.

(FB) Kristianstadbo försvunnen 1965 - återvände efter 33 år
__________________
Senast redigerad av Skaraborg2 2017-07-28 kl. 21:16.
Citera
2017-10-20, 18:03
  #285
Medlem
1Partys avatar
Elisabeth Fritz adress? [Var för finns inte hennes adress på ratsit?/mod]

den berömda advodkat som hjälper många tjejer när de har blivit våldtagen..

varför kan man inte hitta henne på ratsit ?
Citera
2017-10-20, 23:19
  #286
Medlem
miikoss avatar
Kända personer, som får mycket oönskad post och besök, brukar kvalificera sig för att få sekretessmarkerade folkbokföringsuppgifter.
Citera
2017-10-22, 11:28
  #287
Medlem
miikoss avatar

Kanske kan infogas i

(FB) Allt om att spåra personer - Samlingstråd (Mod)



Sista utvägen: för ämnen som saknar eget forum --> Försvunna personer
/Moderator
Citera
2017-10-22, 16:23
  #288
Medlem
Mulla Krekars avatar
Du har inte tänkt tanken att hon är den bästa advokaten i Sverige när det gäller sexualbrott, o de män som åtalas är lite, ja, de är nog våldsamma och en del psykopater som vill hämnas? Klart dom blir arga, så hon bör nog ha skyddad identitet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback