Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-24, 13:49
  #289
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
den berömda advodkat som hjälper många tjejer när de har blivit våldtagen..

varför kan man inte hitta henne på ratsit ?

I styrelsen för Advokatbyrån Elisabeth Fritz AB sitter en person med skyddad identitet. I senaste årsredovisningen framgår att EF satt i styrelsen.

Vi kan anta att EF har skyddad identitet.
__________________
Senast redigerad av Troian 2017-10-24 kl. 13:52.
Citera
2018-01-14, 23:28
  #290
Medlem
Hitta en person som flyttat!?

Behöver er hjälp!

Jag försöker hitta namnet på en kille som varit inneboende hos en familj. Familjen bor kvar på samma adress och jag kan INTE fråga dom pga att jag gjort en polisanmälan mot dom. Tror att denna fd inneboende har ett finger med i det hela men jag måste få tag på hans namn.
Finns det ngt sätt jag kan söka på när jag endast har adressen?
Lite luddigt kanske men jag är tacksam för all hjälp jag kan få
Citera
2018-01-17, 09:31
  #291
Medlem
miikoss avatar
Sista utvägen: för ämnen som saknar eget forum --> Försvunna personer
/Moderator
Citera
2018-01-17, 20:21
  #292
Moderator
blomvattnares avatar
Trådar sammanfogade.

/Mod
Citera
2018-01-17, 21:41
  #293
Medlem
Mandelbrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treo3o
Behöver er hjälp!

Jag försöker hitta namnet på en kille som varit inneboende hos en familj. Familjen bor kvar på samma adress och jag kan INTE fråga dom pga att jag gjort en polisanmälan mot dom. Tror att denna fd inneboende har ett finger med i det hela men jag måste få tag på hans namn.
Finns det ngt sätt jag kan söka på när jag endast har adressen?
Lite luddigt kanske men jag är tacksam för all hjälp jag kan få
Det beror på. Har han skyddad identitet, så är det olämpligt eller "omöjligt" men har han inte det, så kan du kontakta Skatteverket, på 0771 / 567 567, begära folkbokföringen och ställa dina frågor där.
Citera
2018-01-21, 21:14
  #294
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Antingen är en person registrerad som levande, eller död, i registren (folkbokföringen). Något mellanting finns inte. Exempelvis idag 41-årige Johan Asplund lever i alla myndighetsregister, fastän få lär tro att han fortfarande lever 30 år efter sitt försvinnande.
Mkt märkligt ! Pers som inte hörts av el synts till på så lång tid som 30-40 år=ju i så gott som i samtl fall dödförkl.
Citera
2018-02-08, 14:46
  #295
Medlem
LemPicas avatar
Hur ta reda på någons fyra sista siffror i personnumret?

Tja

Undrar om det går att hitta någons fullständiga personnummer, alltså inklusive dom fyra sista i något register eller dylikt?

Jag vill inte stjäla ID-kort eller dylikt så ni behöver inte tipsa om sådant 😄
Citera
2018-02-10, 16:04
  #296
Medlem
miikoss avatar
Sista utvägen: för ämnen som saknar eget forum --> Försvunna personer
/Moderator
Citera
2018-02-10, 17:42
  #297
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Trådstart från SU infogad.

/Mod.
Citera
2018-04-20, 01:02
  #298
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath


Annars går jakten ganska segt just nu för min del

Du kan kontakta ett DNA-släktforskningsföretag, DNA-testa dig själv, och kolla sen efter om du får någon träff på eventuellt halvsyskon som också letar på sitt håll. Nu för tiden är det ju inte så ovanligt. Kostar lite pengar. Men skulle du hitta något halvsyskon eller annan släkting som också letar, så kan du kanske få någon ledtråd där.
Citera
2018-05-01, 23:48
  #299
Medlem
Vet någon vad som har hänt med Samir Khan?
Citera
2018-09-24, 21:47
  #300
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelbrot
Det beror på. Har han skyddad identitet, så är det olämpligt eller "omöjligt" men har han inte det, så kan du kontakta Skatteverket, på 0771 / 567 567, begära folkbokföringen och ställa dina frågor där.

Jag vill börja med att tacka för ditt svar, även om det dröjde lite
Jag ringde folkbokföringen men där fick jag ingen hjälp. Dom hade inte uppgifter på folk som bott på viss adress men flyttat när personen inte var släkt med husägarna. Så där gick jag bet.
Finns det några andra vägar jag kan testa eller är det kört!?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback