Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-20, 03:57
  #8269
Medlem
mod32s avatar
Fattar inte känner inte av ett skit på ikto. Kanske för jag är van att käka xanor i många år. Kanske därför.
Citera
2017-10-20, 09:49
  #8270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nate
Kan man blanda dessa med alkohol..
alltså blir det nice effekt av det?


Nån Som testat?

Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Fattar inte känner inte av ett skit på ikto. Kanske för jag är van att käka xanor i många år. Kanske därför.


Hur får ni ikto utskrivet? Har stesolid 30 mg men läkare vill verkligen inte skriva ut de även om stesolid knappt hjälper och gör mig deprimerad
Citera
2017-10-20, 19:57
  #8271
Medlem
Åt 1 mg Ksalol tidigt idag runt 9 på morgonen och senare runt 18:00 så åt jag 2mg Ikto, hade tänkt mig en lina sub ikväll runt 22 , 05-1 mg kanske, är det något jag bör oroa mig för eller är det bara köra på?
Citera
2017-10-24, 13:45
  #8272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swe13
Vad är maxdosen under ett dygn på ikto?
Enligt FASS så är det 8 mg
Citera
2017-10-25, 20:33
  #8273
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Åt 1 mg Ksalol tidigt idag runt 9 på morgonen och senare runt 18:00 så åt jag 2mg Ikto, hade tänkt mig en lina sub ikväll runt 22 , 05-1 mg kanske, är det något jag bör oroa mig för eller är det bara köra på?

Bara att köra på. Lär bli ett soft rus
Citera
2017-10-27, 13:16
  #8274
Medlem
Tjena fick utskrivet 150 st 0,5 mg iktorovil märke roche , min fråga är går dom att flumma på och hur många måste man ta och vad är lagom dos så man inte blir helt knäpp ? och kan man dricka 3,5 öl till ? någon som kan det här ? och är ikto muskelavslappnande och hur mycket isånafall ?och kallar man inte ikto kryss 2 eller något liknande på gatan och är ikto liknade dom där som fanns förut dom gröna 542 rohypnol ?
__________________
Senast redigerad av maximilian25 2017-10-27 kl. 13:25.
Citera
2017-10-27, 16:51
  #8275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maximilian25
Tjena fick utskrivet 150 st 0,5 mg iktorovil märke roche , min fråga är går dom att flumma på och hur många måste man ta och vad är lagom dos så man inte blir helt knäpp ? och kan man dricka 3,5 öl till ? någon som kan det här ? och är ikto muskelavslappnande och hur mycket isånafall ?och kallar man inte ikto kryss 2 eller något liknande på gatan och är ikto liknade dom där som fanns förut dom gröna 542 rohypnol ?
Med kryss 2 menas 2 mg tabletterna, de har ett kryss på baksidan så att de blir delbara och nej iktorivil tillhör samma medicinfamilj som rohypnol men det är stor skillnad mellan de två då den sistnämnda är en sömntablett och iktorivil är en ep medicin som i vissa fall fungerar utmärkt mot ångest.
Citera
2017-10-28, 13:36
  #8276
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Med kryss 2 menas 2 mg tabletterna, de har ett kryss på baksidan så att de blir delbara och nej iktorivil tillhör samma medicinfamilj som rohypnol men det är stor skillnad mellan de två då den sistnämnda är en sömntablett och iktorivil är en ep medicin som i vissa fall fungerar utmärkt mot ångest.
kan man dricka öl på dom och hur muskelavslappnand är dom
Citera
2017-10-28, 13:42
  #8277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Med kryss 2 menas 2 mg tabletterna, de har ett kryss på baksidan så att de blir delbara och nej iktorivil tillhör samma medicinfamilj som rohypnol men det är stor skillnad mellan de två då den sistnämnda är en sömntablett och iktorivil är en ep medicin som i vissa fall fungerar utmärkt mot ångest.
Vad är det närmaste man kan komma dom gröna 542 i annan benso allså närmsate rus m,m vad liknar 542 mest av allt som finns p marknaden och min fråga jag stöllde ovanför hur många kan man ta utan att bli helt knäpp och vad brukar det högsta dosen man kan ta i iktorovil , själv tycke jag rivitrovilen va bättre fråm märket galanika .
Citera
2017-10-28, 13:47
  #8278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maximilian25
kan man dricka öl på dom och hur muskelavslappnand är dom
Ja det kan man men det kan leda till blackout lite beroende på hur mycket man tål. Jag har dock inte provat det själv så jag vet inte exakt hur väck man kan bli
Citera
2017-10-28, 13:50
  #8279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maximilian25
Vad är det närmaste man kan komma dom gröna 542 i annan benso allså närmsate rus m,m vad liknar 542 mest av allt som finns p marknaden och min fråga jag stöllde ovanför hur många kan man ta utan att bli helt knäpp och vad brukar det högsta dosen man kan ta i iktorovil , själv tycke jag rivitrovilen va bättre fråm märket galanika .
Vilken annan benso som liknar dem mest har jag inget bra svar på då jag aldrig testat just 542. Högsta dos jag själv tagit är 4 mg men jag har hög tolerans så jag blir inte väck av det utan bara ångestfri. Högsta dygnsdos enligt FASS är i alla fall 8 mg. Du får testa dig fram lite försiktigt för att se hur mycket just du tål
Citera
2017-10-28, 16:45
  #8280
Avstängd
KringExs avatar
Hur snabbare effekt får ni om ni smälter ikton under tungan?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback