2017-10-19, 19:51
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Helvete vad förbannad gubben Timell lär vara just nu! Gubben är ju fullgradig narcissist och kan säkert mycket väl gå och bli våldsam om han känner sig "kränkt". Gubben är nu körd i tv-branschen och detta är vad han kommer bli ihågkommen för.
Ja, vore jag frugan skulle jag ta ungarna och dra illa kvickt - han är våldsam. Dessutom är det ett år kvar på preskriptionstiden för våldtäkten i badtunnan, den med flera (fega) vittnen...
2017-10-19, 19:52
Medlem
Nån som har (kan länka) de här 'bevisfilmerna' det pratas om så man kan bilda sig en bättre uppfattning?

De borde väl läcka inom kort eller? (Om de finns).
2017-10-19, 19:52
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkspenat
Bäst frugan hans köper hjälm och tandskydd - snarast!
Han har visst brutit hennes arm och slagit i huvudet så hon fick åka in på sjukhus? Rykte eller sant? Om det bara vore ett rykte tror jag han skulle riva upp hela jorden och kontakta Silbersky. Han ljög ju och förnekade det mesta i hela programmet och därför blir man tvivlande. Jag tror det har hänt faktiskt. Han är så slug så det finns nog papper skrivna att han äger allt och då brukar fruarna tåla en och annan dagsedel.
2017-10-19, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Han har visst brutit hennes arm och slagit i huvudet så hon fick åka in på sjukhus? Rykte eller sant? Om det bara vore ett rykte tror jag han skulle riva upp hela jorden och kontakta Silbersky. Han ljög ju och förnekade det mesta i hela programmet och därför blir man tvivlande. Jag tror det har hänt faktiskt. Han är så slug så det finns nog papper skrivna att han äger allt och då brukar fruarna tåla en och annan dagsedel.

Jag blir då inte förvånad om det är sant.

Om det går som en anka, låter som en anka, ser ut som en anka - ja, då är det troligtvis en anka.
2017-10-19, 19:56
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicokicko
har Inget mer att komma med till detta egentligen. Kan ju va precis hur som helst, det får tiden utvisa.!
Men ändå får ja en känsla av att det kan finnas kvinnor som gärna dras med i detta drev o kanske kryddar sin historia lite extra för o få lite uppmärksamhet!
Eller oxå kanske någon mera påläst person kan förklara varför man inget vågat säga, men om någon mer säger då vågar man träda fram?!

Helt plötsligt är det super många som varit med om än det ena än det andra. Att människor i maktposition kan va vidriga as är väl ingen nyhet, man som kvinna!

Sen att det är mera män som är svin, det är kanske så, va vet jag! Men om alla mäktiga människor varit kvinnor så hade det kanske varit mer kvinnor som va de vidriga asen?

Ponera att du blir våldtagen av en kvinna. Hon sitter på ditt ansikte och förnedrar dig. Kör upp en sked i röven på dig och äter din... nu, gå ut i offentligheten och berätta det. Känns det svårt? Tvekar du?
2017-10-19, 19:56
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messiasibid
Trodde företagen hade lärt sig vid detta lag att det är viktigt att man har rent mjöl i påsen.
Tillslut kommer sanningen fram och då slår det hårt på varumärket och rent ekonomiskt.
Helt klart uselt strategiskt beslut att låta MT härja fritt, de borde tänkt långsiktigt och rättat honom. Istället för att tänka på hur mkt nästa sändning av "äntligen hemma" drar in.
Det beror väl på att alla är rädda om sina jobb och att företaget är beroende av intäkter. Borde vara enda anledningen till att den långa dvärgen fått hålla på.
2017-10-19, 19:59
Medlem
populopiduss avatar
Gläder mig att den här vidriga karln äntligen får vad han förtjänar. Hans obehagliga beteende har som bekant varit på tapeten i flera år, och han toppar listor över "Sveriges otrevligaste kändis" på vartenda forum där detta diskuterats.

Sammanfattades för något år sedan väldigt bra av en producent som jobbat med honom:
"Jag kan bara konstatera att Martin är elak, egofixerad, stargazing, okunnig, distanslös och värdelös. Det vidrigaste i en mäniskokropp jag träffat".
2017-10-19, 19:59
Medlem
Fillesnors avatar
Vilket draveldrev detta har blivit.

Ett badtunneparty i skärgården utan hångel låter som en misslyckad tillställning. Det ingår fan i festens regler att man får bjuda på lite tafsande på sina könsdelar. Det är ju inga våldtäkter vi snackar om.

Dags att Martin får lite upprättelse kring denna storm i PK ankdammen.
2017-10-19, 20:03
Medlem
musttomtes avatar
Expressen återpublicerar ett gammalt sms som Jimmy Schönning printat ut.

Martin Timell har varje gång vi träffats tillsammans dragit ett ett elakt bögskämt, skrattat åt det själv o sagt att Lulu ser för djävlig ut i sitt läppstift hahaha

Karin ser ut som hon stoppat fingrarna i kontakten att Bosse kan fan inte ha sin hatt på sig osv. ingen säger något. Alla sväljer. Så även jag. Att var gång vi samlas bli gjord till åtlöje på pga att jag är bög är sexism hahaha

MT påminner Jimmy om sin läggning är ju bra så dom vet vart dom har varandra.
2017-10-19, 20:03
Medlem
styrlunds avatar
Att Timell är ett svin är ju jävligt tydligt.
Men de kvinnor som direkt och indirekt har skyddat honom borde nog ta sig en funderare.
Även kvinnan som valde att hålla käften om vad som hade hänt för 3 papp mera i månaden bör nog se sig själv spegeln.
2017-10-19, 20:05
Medlem
Likhet inför lagen. !!!! Att i fyllan trycka in ett finge i en försvarslös tjej SKALL ge minst 12 månader.
Det är en penetrerande våldtäkt som borde ge minst 2 år, men praxis i liknande fall är 12 månader.
D.v.s 6 månade på anstalt+3 månader på boja, om du har en bostad och ett arbeta att gå till.
Martin Timell kan spika hussektioner på Tillberga!!!
2017-10-19, 20:09
Medlem
Trots att detta täcker förstasidorna hos alla de stora tidningar så kommer säkerligen det vara knäpptyst i morgon under TV4:s Nyhetsmorgon...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in