2017-10-19, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
Han har ett rykte om sig att inte kunna hålla händerna i styr. Båda bröderna är omtalade bland Stockholms servitriser. Tar dem på röven och slänger ur sig kommentarer om dricks i natura osv.

Förvånar mig inte, hans "Tjeeennaaaaa" när han visar vilken jäkel han är på brudar kommer ju någonstans ifrån. Vi får väl se om det kommer fram mer kring MT, kanske har bröderna kört någon dagens dubbel...
2017-10-19, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av y-man
Anders Timell gör ju på radio varenda morgon en grej av vilket svin och vilken tjejtjusare han van var som ung. Han har väl lärt sig av den åtta år äldre brorsan (som ser yngre ut...) Skulle inte förvåna mig om AT åker med av bara farten när det kommer fram hur han har behandlat nyanställda tjejer på Riche eller nåt liknande...

Anders har ju outat sig själv med att han har någon form av diagnos så han lär ha ursäkt klar. Sen tror jag inte nån blir förvånad över att Anders gjort något som bror hans anklagas för.

När det gäller Anders så började han som barnidol i Bullen och det är väl det som gör att det blåser orkan runt honom just nu.

Äger inte han produktionsbolaget som gör byggprogrammet och gett honom x antal kr genom åren?
2017-10-19, 18:26
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machines
Såg Martin och Anders för några år sedan på Sturecompagniet verkade vara nån släktträff Högljutt och glatt verkade ha det trevligt Dom verkar olika Anders mer stökig tjejtjusare
Han går ju på droger och den sorten tar väl vad som helst. Typisk pundarkäft.
2017-10-19, 18:29
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Det bästa med senaste tidens outningar är att trollsvansen o annat högerpatrask har fått sig en tankeställare vilka som begår dessa brott. Förut lät det, våldtäkt = invandrare 😡
Har tidigare påpekat att svennar är minst lika djävliga.

Fast du har fel, invandrare är kraftigt överrepresenterade som gärningsmän vid sexbrott.

Så svennar är inte minst lika djävliga. Svennar våldtar också, fast inte lika mycket som invandrare.
2017-10-19, 18:30
Medlem
Astrorbits avatar
Ganska intressant när man väl vet en person som synds på tv riktiga JAG.

Kolla detta klipp

https://www.youtube.com/watch?v=6yqtYJXbE2A

Inte förens nu noterar man hur fejk hela Martin Timell är, det är så uppenbart att han spelar att vara en mysig och trevlig gybbe. Hela hans röst känns tillgjord.
2017-10-19, 18:33
Medlem
Flairrs avatar
Sveriges svar på O.J Simpson, samma uppvisande av fasad.
2017-10-19, 18:35
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Det bästa med senaste tidens outningar är att trollsvansen o annat högerpatrask har fått sig en tankeställare vilka som begår dessa brott. Förut lät det, våldtäkt = invandrare 😡
En tankeställare är dock att det är mest vänsternissar som dolt sina handlingar bakom en PK-mask. Ju mer vänster, desto sunkigare känns det som. Timell avlutade intervjun med Nemo med att beundra alla kändisar som räknades upp men visade sin avsky då Åkesson nämndes. Samtidigt är Timell anklagad för rasism. Hur går det ihop? Hyckleri och falskspel i varenda vindunkslägenhet där det bor skäggiga vänsterpartister och miljönissar. Därför vill jag rubba lite på ditt hopp om att normala människor går omkring och pullar kollegor om dagarna.
2017-10-19, 18:36
Citat:
Det var onekligen en ögonöppnare, jag får ge dig den poängen. Jag trodde i min enfald att det bara var blattar som svinade så där, känner ingen ur "högerpatrasket" som behöver droga sina kvinnor men då umgås jag bara med likasinnade också. Att vänstern fyller på våldtäktskvoten för vitingar var oväntat, en riktig suckerpunch från verkligheten.
2017-10-19, 18:39
Medlem
musttomtes avatar
MT har alltså tafsat lite på en kvinna och prata strunt och hängs nu ut som en PK-elit med stora rasistiska vinklingar samt kvinnohatare.

MT har fått sitt straff, kicken från jobbet samt skammen att hela Sverige vet. Men någon stor våldtäktsman är han inte. Tar han inte i försvar men lite ordning får det faktiskt vara i leden.

Fredrik Virtanen kommer få det varmare om öronen.
2017-10-19, 18:46
Medlem
sparrow1s avatar
Intressant att TV4 som har precis nyligen anklagat SD för att mörka sexuella trakasserier, reagerar exakt likadant när samma sak händer i den egna organisationen.
2017-10-19, 18:47
Medlem
På Expressen hänger man ut Martin med bild och allt. På Aftonbladet benämns han TV4- profilen. Undra varför det är skillnad mellan tidningarna??
2017-10-19, 18:53
Medlem
Finns det möjlighet att TV4 kommer utredas av polisen, skyddande av brottsling känns ju nära till hands.
Vet dock inte om det finns någon polisanmälan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in