2017-10-18, 09:43
Medlem
RonaldJeremyHyatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennnart
Frugan kommer ut som #metoo

https://www.instagram.com/karolinaramqvist/

Skriver skräpböcker om "gubbslem" och så är hon gift med ett stort äckligt gubbslem själv. Hela PK-maffian är ett slem, inget annat är karriärister som bara bryr sig om sig själva och vill mjölka så mycket pengar som möjligt.
Citera
2017-10-18, 09:44
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Vad skulle hon ha gjort? Jag har också vetat om det men då utredningen lades ner är det ju kört. Sen att hon kanske borde bett han fara åt helvete är dock en annan sak. Nu får i alla fall Cissi lite upprättelse och jag vet hur hon ofta drog upp den då "okände" våldtäktsmannen när hon var med i pratprogrammet Radio ett.
Cissi får ju egentligen ingen upprättelse?
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det hade varit en gudibehaglig gärning. Början till slutet för PK-Sverige om det skulle visa sig stämma.
Det kommer att bli mumma detta. Just wait and see..
Citera
2017-10-18, 09:47
Medlem
longbow4ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldJeremyHyatt
Hoppas verkligen, ifall det finns en film, att den kommer ut. Det finns antagligen andra inom Virtanens sfär som kan finnas med på filmen/filmerna, eftersom locket har lagt på så hårt.

Att en film inte redan är ute kan bero på att offret är lätt identifierbart.
Citera
2017-10-18, 09:47
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Ja det är nog inget riktigt övergrepp som är filmat, då hade det varit väldigt illa av dom att hålla på filmen. Jag gissar att det är ett klipp då Virtanen säger något om vad han tycker och har gjort med småtjejer som vill blir journalister.

Tror desamma, att han sitter på någon fest och skryter hejvillt om vem han har utnyttjat och vad han gjort, medans någon filmar lite med mobilkameran.

Tror inte många hade brytt sig ifall han snortat lite kola
Citera
2017-10-18, 09:51
Medlem
Bizmarcks avatar
Haha...ja nu har hans lilla fru minsann också blivit sextrakasserad i sina dar. Synd om henne. Hur dålig tajming har hon egentligen? Vilka två sjuka själar som funnit varandra. Jag tycker så synd om deras barn.
Citera
2017-10-18, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av longbow4y
Att en film inte redan är ute kan bero på att offret är lätt identifierbart.
Man kan ju alltid pixla. Det är bara att hämta inspiration från aftonbladet.
Citera
2017-10-18, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymt.konto12
Camilla Läckberg kommer vara gäst hos Malou efter 10.
Prata om metoo

Hoppas hon droppar BOMBEN!

Om hon lägger ut på instagram att hon visste om detta, att hon skäms samt att hon vet att Aftonbladet vetat om detta - så är det obegripligt om hon håller käft om det i TV dagen efter. Och om Malou inte ens ställer frågan till henne om detta inlägg, när temat är JUST DETTA, vad är då Malou för jävla programledare??
Citera
2017-10-18, 09:54
Medlem
Wayaheads avatar
Cissis mentala status är ju sådär, som hos alla andra feminister!

Kom ihåg hur hon satt och skrek och gapade i Radio 1 hur psykotisk hon kände sig ibland. Skulle inte förvåna mig om hon, som bokrecensenter ofta beskriver, totar ihop något ”naket och självutlämnande” med titeln; Fittan, mitt lockbete, förhandlare och vapen.

Skulle garanterat bli en bestseller!
Citera
2017-10-18, 09:55
Bannlyst
Har själv träffat Virtanen i (lite) yngre dar på en demonstration, då fattade jag tycke för honom och började läsa honom då och då. Jag har svårt att tro att denna man skulle våldta någon, han stod upp för kvinnors rättigheter långt innan det blev trendigt och det är ju ett faktum att hetsen mot honom beror på att han är just Fredrik Virtanen. Ifall Åkesson hade anklagats för våldtäkt helt utan bevis - polisen la faktiskt ner fallet - så hade ni aldrig i livet trott på offret. Men det är väl så det är med pojkrumssoldater som sitter fast hos föräldrarna trots att de är 27, detta är väl julafton för er
Citera
2017-10-18, 09:57
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Schyffert är nästa man till rakning. Vänta någon timme så får ni se...

Känns ändå osannolikt. Eller vad baserar du detta på?
Citera
2017-10-18, 09:58
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Har själv träffat Virtanen i (lite) yngre dar på en demonstration, då fattade jag tycke för honom och började läsa honom då och då. Jag har svårt att tro att denna man skulle våldta någon, han stod upp för kvinnors rättigheter långt innan det blev trendigt och det är ju ett faktum att hetsen mot honom beror på att han är just Fredrik Virtanen. Ifall Åkesson hade anklagats för våldtäkt helt utan bevis - polisen la faktiskt ner fallet - så hade ni aldrig i livet trott på offret. Men det är väl så det är med pojkrumssoldater som sitter fast hos föräldrarna trots att de är 27, detta är väl julafton för er

Kul.

sanningen är nog att Virtanen kände sig dissad av brudar för att han är och var en jävla fjolla utan ryggrad.

Han skrev själv ett inlägg där han berättade att såfort man blev ett svin, då fick man tjejer.

Han är den typiska killen som ingen brydde sig om så mkt i plugget, och nu såg han sin chans att skina.
Citera
2017-10-18, 09:58
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chadde
Tveksamt... Den här fina fotnoten finns här:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...a-forandringen

"Vad det gäller namngivna personer som anklagats för övergrepp kan skribenten av pressetiska skäl inte beröra frågan. Aftonbladets chefredaktör Sofia Olsson Olséns kommentar om det går att läsa här."

Så uppenbarligen hänvisar de bara tillbaka till sin pressetik som de nyss upptäckt.

De ändrar bara spelreglerna efter behag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in