2017-10-18, 09:14
Medlem
emma80s avatar
Den film/klipp det skrivs om mellan Calle Schulman och Fredrik Virtanen här i tråden dök upp förra sommaren, i juli 2016, i ett tjafs mellan Schulman och Virtanen.

9 juli 2016: Sitt still i båten Fredrik. Annars får filmen fötter. Snuskfarbror.

https://twitter.com/calleschulman/st...54897704574976

I länken ovan finns citatet i dess sammanhang, där kan man läsa vad de skrev till varandra.

Bland annat skrev Calle vidare:

Mitt enda: sluta vara orättvis mot mig och hänga ut mig som något jag inte är. För det du ÄR stinker.

Du är låg Fredrik. Kan du bara snälla låta mig vara ifred? Du skrämmer mig faktiskt på riktigt. Vet vad du är kapabel till.

Och nu vet vi alla svart på vitt både vad Virtanen är, samt vad han är kapabel till.
Senast redigerad av emma80 2017-10-18 kl. 09:17.
Citera
2017-10-18, 09:16
Medlem
Har Virtanen gjort något offentligt eller på sociala medier sedan den här soppan började småkoka?
Citera
2017-10-18, 09:19
Medlem
RonaldJeremyHyatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyrk
@fvirtanen @Schyffert Sitt still i båten Fredrik. Annars får filmen fötter. Snuskfarbror.

Virtanen och Schyffert har snortat kokain och antastat småtjejer medans Calle har filmat?
Citera
2017-10-18, 09:19
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Har Virtanen gjort något offentligt eller på sociala medier sedan den här soppan började småkoka?

På Facebook skrev han ett inlägg som nu är borta en annan här har sparat inlägget. Han anklagade personerna som skrivit i hans kommentarfält för att vara troll och dillade om att han behöver anställa någon för att rensa bland kommentarerna.
Citera
2017-10-18, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manot
Han var alltså beredd att svara tjejen öppet på sin tidslinje?

Nu vet jag inte hur gammal du är, men Facebook var helt annorlunda 2007. Det fanns inte ens någon messenger- eller chatfunktion. Vill minnas att det som skrevs på väggen då var privat.
Citera
2017-10-18, 09:21
Medlem
RonaldJeremyHyatts avatar
Citat:

Han twittrade ut ett inlägg på fyllan igår kväll men det rensades bort rätt fort. Ska finnas printscreen i tråden.
Citera
2017-10-18, 09:24
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldJeremyHyatt
Virtanen och Schyffert har snortat kokain och antastat småtjejer medans Calle har filmat?
Nja, kan ju lika gärna vara att Calle har fått tag på den via andra, eller att han hört om en film som sägs existera och kanske bluffar att han skulle ha den för att göra Virtanen osäker.

När Cissi Wallin namngav Virtanen häromdagen, då backades hon upp av någon man (ingen jag hört talas om, men tydligen halvkänd) som också skrev något om en film på Virtanen. Inte otänkbart att det är samma det refererades till.

Skulle vara intressant att veta VAD som finns på den och VILKA som egentligen har den.

Och om det i så fall är samma som sägs ha hittats i den arbetstelefon som en kollega fick överta på AB, det läste jag om någonstans i trådarna (tror det var denna) häromdagen. Mycket snack om filmklipp, antar att Virtanen svettas ordentligt nu OM det faktiskt existerar ett (eller flera?) klipp någonstans.
Citera
2017-10-18, 09:25
Medlem
...och så kom det sig att Aftonbladet fick sin alldeles egna Kapten Klänning.
Snipp, snapp, snut ...
Citera
2017-10-18, 09:26
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Kände till det i åratal men gjorde inget? Läckberg är en gravt störd människa.
Vad skulle hon ha gjort? Jag har också vetat om det men då utredningen lades ner är det ju kört. Sen att hon kanske borde bett han fara åt helvete är dock en annan sak. Nu får i alla fall Cissi lite upprättelse och jag vet hur hon ofta drog upp den då "okände" våldtäktsmannen när hon var med i pratprogrammet Radio ett.
Citera
2017-10-18, 09:29
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Bara lite re-Tweets om Trump vad jag har sett.
Citera
2017-10-18, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Vad skulle hon ha gjort? Jag har också vetat om det men då utredningen lades ner är det ju kört. Sen att hon kanske borde bett han fara åt helvete är dock en annan sak. Nu får i alla fall Cissi lite upprättelse och jag vet hur hon ofta drog upp den då "okände" våldtäktsmannen när hon var med i pratprogrammet Radio ett.

Läckberg är modig och står äntligen upp! Hacka inte på fel person. Värre är väl de som jobbat och varit chefer på redaktionen. Ställ frågan där!
Citera
2017-10-18, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jourlistan
Nu vet jag inte hur gammal du är, men Facebook var helt annorlunda 2007. Det fanns inte ens någon messenger- eller chatfunktion. Vill minnas att det som skrevs på väggen då var privat.

Men var ska tjejen då ha skrivit någonstans? Hon skriver till Virtanen och han ber om att få svara på sin "wall"? Var stod hennes text att läsa någonstans? De konverserade alltså på två olika ställen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in