2017-10-17, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Fredrik Virtanen är pedofil och nu måste han nog ansöka om skydd hos SäPo.

Två tjejer mellan 14-16 år träder fram, då kommer det nog flera. Fredde är pedo - det är allvarliga saker, nu måste media Svea vakna.... gp,expressen,aftohoran, dagens nyheter och varför inte dagens industri, detta sänker Aftonbladet AB. Annonsörer drar sig ur!

Blir inte det minsta förvånad om hundratals, om inte tusentals tjejer har fått liknande inviter från honom.

Säger det redan nu, inom 3 dar postar någon 12-åring en bild på hans håriga kön som han skickade vid nåt råkoksat tillfälle
Citera
2017-10-17, 19:34
Medlem
Isnatts avatar
Har för mig att han låg med en väldigt ung (14-16?) kvinnlig flashbackmedlem för 10-11 år sedan.
Medlemmen berättade om det här på Flashback.
Citera
2017-10-17, 19:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
https://www.instagram.com/p/BaWtpxfnEnJ/

sagaxcityFredrik Virtanen försökte få mig att följa med honom hem efter jag mötte honom utanför Kvarnen när jag precis fyllt 16, trots att jag berättade hur gammal jag var och att jag inte ville. Han gick med mig i 20 minuter när jag var på väg hem till mina föräldrar och tjatade att vi skulle hem till honom och dricka sprit. Tillslut när vi kom till hans port så sa jag ifrån ordentligt och då gav han upp. Det här var 2006, samma år som han förgrep sig på Cissi Wallin. Vidrigt jävla as till man. #metoo #backacissiwallin #fredrikvirtanen

Alltså. Nu vet jag inte vem den här kvinnan är, och jag är nog den siste att försvara Virtanen. Men jag vet inte om det här låter så jävla illa. Var "hans port" på vägen hem till henne?

Men ok, hon var 16, och han då rätt mycket äldre, så visst, det låter som rätt sliskigt beteende. Man skulle behöva lite mer detaljer, men jag tror gärna på att det var som hon säger, att han vägrade ta ett "nej."

Det är förresten en aspekt av detta som är rätt skoj, om man får säga så: Virtanens taktik att tiga ihjäl anklagelserna gör också att han inte kan försvara sig med lite nyanseringar. Tex läser man upprepade gånger i denna tråd att han körde in kuken i munnen på CW, men läser man Nyheter24-artikeln handlar det snarare om att han försökte göra detta. Viss skillnad. Men så länge Virtanen tiger kan han inte åtgärda detta.

Eller i detta fall: kanske tjejen limmade på honom hela kvällen eller nått, sen var han lite påträngande på slutet; big deal. Men så länge han håller käften kan han heller inte nyansera eller förklara anklagelserna.
Citera
2017-10-17, 19:36
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Vill du knulla en 14-årig är man det i min värld. Kanske inte i din sjuka.
Nej, i "din värld" finns inte någon speciell definition. Det finns en vedertagen sådan. Så länge hon inte var väldigt sen i utvecklingen så är han inte pedofil. Din åsikt om detta är inte värd något.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Den här länken måste delas till all media och alla offentliga bloggar och twittrare. Ytterligare ett starkt bevis emot Virtanen och hans hot emot kvinnor som står i vägen för hans barbariska väg.

Dela länk!!

Hur är det där ett bevis? Det är bara ett påstående.
Jag försvarar honom inte och jag är övertygad om att det mesta som sägs om honom stämmer, och jag tycker han är en äcklig jävel.
Men jag tycker även du behöver lära dig att tänka efter lite. Lära dig skillnaden mellan påstående och bevis.
Citera
Medlem
LeffeOes avatar
F.V har varit redigt PK genom åren, men kan inte påminna mig om att han varit Sverige fientlig. Är det någon har en motsatt åsikt?
Citera
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Har för mig att han låg med en väldigt ung (14-16?) kvinnlig flashbackmedlem för 10-11 år sedan.
Medlemmen berättade om det här på Flashback.

I normalfallet helt osannolikt. Numera - FV kan vara rena Kapten Klänning så inget skulle förvåna.
Citera
2017-10-17, 19:37
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Virtanen tycks tro att han kan låtsas som ingenting och fortsätta som vanligt. Konstigt.

Jag skulle tro att han kommer försvinna som skribent snart.

Kanske får han ett jobb ”bakom kulisserna” i bästa fall (för honom själv)

Som ansiktet utåt är han nog körd

Tvärtom är det nog. Han kan nog inte säga någonting alls i nuvarande läge. Eller har han skrivit något under dagen, som inte är kopplat till detta?

I övrigt har du såklart rätt, han är helt rökt.
Citera
2017-10-17, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutistiskeBarron
Som media (Fria Tider) gör just nu med Virtanen?
Divine Justice.
Citera
Medlem
Tror äcklet verkligen att alla som anklagar honom är höger nu helt plötsligt? Alla som inte tycker som aftonbladet är rasister typ?
Fy fan...
Citera
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AversisrevA
I normalfallet helt osannolikt. Numera - FV kan vara rena Kapten Klänning så inget skulle förvåna.
Då det skedde var det ingen hemlighet här på fb men ingen brydde sig.
Citera
Medlem
Virtanen har börjat twittra igen, som om inget hänt.
Om hemska nazister såklart. Som botgöring,
Senast redigerad av bolt 2017-10-17 kl. 19:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in