2017-10-17, 19:29
Medlem
Bland seriemördare/våldtäktsmän/blottare/ofredare så brukar det väl vara så att de hela tiden eskalerar när de upptäcker att de inte åker dit? Så man kan ju tänka sig att Virtanen blivit såpass bekväm och trygg i sitt svinande de senaste 10 åren att han helt sänkt guarden. Jag menar, meddelandet han skrev till 14-åringen hade ju kunnat få honom avskedad redan då.

Ska bli riktigt intressant att se vad fanskapet hittat på senaste åren. Tror knappast att han bara provade att drogvåldta för 11 år sedan och ragga småbarn för att sen tvärt sluta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkspenat
Bildbevis på att han försökt ragga upp en 14-åring:

http://www.friatider.se/virtanens-sexinvit-till-14-riga-flickan

Mer konkreta bevis kommer väl i takt med att fler vill vara delaktiga i lynchningen.

Paaa! Rophynol Virtanen förnekar sig inte och hans narcissism kommer att strippa han på allt. Karma.

#Rohypnol #Pedofili #Våldtäkter #Feminist #PK #Vänster #Virtanen #Aftonbladet #Rymdkram
Senast redigerad av KaptenMykonos 2017-10-17 kl. 19:32.
Citera
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredagsmys88
Länk?

Kan det vara den här?

https://www.instagram.com/p/BaWtpxfnEnJ/

Tråkigt att det är så svaga bevis dock. Ville se hans fall live ju... Tror det skiter sig.
Citera
2017-10-17, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Misstänks för:

- Drogat en tjej och sedan våldtagit denne.
- Föreslagit sex till ett 14-årigt barn
- Förföljt en 16-åring och ville ta hem henne. Trots hennes ständiga "nej nej nej"....

Och vad gör han? Jo börjat twittra massa hat mot högerextrema

Mannen är inte frisk - den saken är ju definitivt säker.

Alltså det här handlar om ett informationskrig som har spårat ur totalt. Tycker mig dock ana att vänstern gör bort sig mer, plus att dom har hela regeringen bakom sig vilket gör deras beteende så oändligt mycket vidrigare.
Han är körd. Helt jävla körd, andra avslöjande på kort tid om hur "feministerna" och övriga vänstern skyddar sexualbrottslingar.
Dom har haft makten för länge i detta landet, dom är riktigt korrupta och dom måste rensas ut med rötterna!
Citera
2017-10-17, 19:31
Medlem
musttomtes avatar
Fredrik Virtanen är pedofil och nu måste han nog ansöka om skydd hos SäPo.

Två tjejer mellan 14-16 år träder fram, då kommer det nog flera. Fredde är pedo - det är allvarliga saker, nu måste media Svea vakna.... gp,expressen,aftohoran, dagens nyheter och varför inte dagens industri, detta sänker Aftonbladet AB. Annonsörer drar sig ur!
Citera
2017-10-17, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nich
https://web.archive.org/web/20110917015809/http://metrobloggen.se:80/hannafriden/grisarnas_lekplats/
Blir hon den 4:e som går ut offentligt med en anklagelse mot Virtanen tro?
Citera
2017-10-17, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruggetugge
Och visst sparas väl konversationerna i nån "cache" eller liknande? Är inte så duktig på hur det fungerar. Men om han har skrivit det så sitter han väl i skiten nu, eller hur?
Går väl inte att radera den informationen helt och hållet, eller har jag helt fel?

Vi kan nog vara lugna, det finns garanterat tillräckligt med bevis för att hänga Virtanen både en och två och tjugo gånger.

Tänk. En sexinvit han gjorde för 10 år sedan finns kvar. Han lär knappast ha slutat med sina tveksamheter nu på senare år, snarare tvärt om då han märker att inget händer (CWs anmälan las ju ner exempelvis).

Skulle inte förvåna mig det minsta om Virtanens DNA dyker upp i något nytt Hagamannen-fall som gäckat polisen i typ 10 år
Citera
2017-10-17, 19:33
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
För att hennes man är pedofil och våldtäktsman?

Anklagad för.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkspenat
Vi kan nog vara lugna, det finns garanterat tillräckligt med bevis för att hänga Virtanen både en och två och tjugo gånger.

Tänk. En sexinvit han gjorde för 10 år sedan finns kvar. Han lär knappast ha slutat med sina tveksamheter nu på senare år, snarare tvärt om då han märker att inget händer (CWs anmälan las ju ner exempelvis).

Skulle inte förvåna mig det minsta om Virtanens DNA dyker upp i något nytt Hagamannen-fall som gäckat polisen i typ 10 år

Alltså många av dom här anklagelserna är säkert fabricerade, underskatta inte vad brudar gör för att få läsare på sina bloggar.
Dock måste väldigt mycket stämma också, så den jäveln är körd!
Jag tycker det borde vara straffbart att ljuga om sexuella övergrepp, det ska fan vara fängelse på det!
Säger dock inte att allt är påhittat, men det är alltid några uppmärksamhets-horor som ska rida på en våg när sånt här händer
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Misstänks för:

- Drogat en tjej och sedan våldtagit denne.
- Föreslagit sex till ett 14-årigt barn
- Förföljt en 16-åring i 20 min och ville ta hem henne. Trots hennes ständiga "nej nej nej"....

Och vad gör han? Jo börjat twittra massa hat mot högerextrema

Mannen är inte frisk - den saken är ju definitivt säker.

Man skulle nog kunna gräva upp en jävla massa om vänsterfalang personer, feminsiter och PK-ister. Dessa sitter onekligen på massa skit de gjort varvid de hatar andra för att avlasta sitt samvete.
Citera
Medlem
swimp78s avatar
Virtanen tycks tro att han kan låtsas som ingenting och fortsätta som vanligt. Konstigt.

Jag skulle tro att han kommer försvinna som skribent snart.

Kanske får han ett jobb ”bakom kulisserna” i bästa fall (för honom själv)

Som ansiktet utåt är han nog körd
Citera
2017-10-17, 19:34
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nich
https://web.archive.org/web/20110917015809/http://metrobloggen.se:80/hannafriden/grisarnas_lekplats/

Den här länken måste delas till all media och alla offentliga bloggar och twittrare. Ytterligare ett starkt bevis emot Virtanen och hans hot emot kvinnor som står i vägen för hans barbariska väg.

Dela länk!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in